Aiemmin olette saaneet seurata liikennekäyttäyttäytymisen epäkohtia suosituissa viestikejuissani
- hönöt autoilijat liikenteessä, osa 1
- hönöt autoilijat liikenteessä, vol 2
ja nyt on aika ottaa seuraava epäkohta esille:
Parkkiruutuun pysäköinti.
Auto pysäköidään keskelle ruutua eikä niin että renkaat ovat viivan päällä! tätä ei hönöt tajua, vaan auto on täräytetty ruutuun juostenkussen. Itse ajan autoni keskelle omaa ruutua, riippumatta siitä onko hönö parkkeerannut viereen autonsa viivalle. Olen nähnyt useita tilanteita jolloin hönö on joutunut menemään autoonsa vänkärin puolelta kun ei ole omalta puoleltaan mahtunut. On vielä ehdottanut että siirtäisin autoni edestä. En TODELLAKAAN siirtänyt. Naureskelin partaani autossani kun hönö kampesi itseään autoon.
Toivottavasti hönö osaa seuraavan kerran ajaa koslansa keskelle ruutua.
Näitä hönöjä täytyy aina välillä ohjeistaa. Ja näitä riittää.
Seuraava epäkohta, hönöt autoilijat liikenteessä, jakso 4, ilmestyy tässä kesän mittaan.
Hönöt autoilijat liikenteessä, episode 3
15
263
Vastaukset
- Mä ajan
...oman jaguaarini sen viivan päälle. Ei tule ahdasta kummallekaan puolelle. Tosin tuota ei voi harjoittaa kuin kauppojen parkkipaikoilla, ei maksullisella P-paikalla.
- corolla -94
Mites invapaikalla, niissähän on isommat ruudut?
- En kehtaa
corolla -94 kirjoitti:
Mites invapaikalla, niissähän on isommat ruudut?
ilman invalupaa pysäköidä, enkä oo netistä viittiny hakee sellasta. Jaksan kyllä kävellä vielä.
- viihdettä
Hyvää viihdettä mies keljosta. Ja kaikki täyttä totta. Ite oon myös ajanut keskelle ruutua jos toinen vieressä viivan päällä.
- ime persettä, homo
Taas tää puppelipoika keljosta löpisee omia pskajuttujaan. Kun mun kohdalle sattuu tämä pikkuhinuri, niin laitan solmussa katuojaan.
- Tarkkailija Bond
Kiksauttele sinä peräkammarin lippisamis vain sillä nysälläsi niitä isäsi työrukkasia pajukossa, ja anna meidän miesten jutella aikuisten asioista, jookos
- Mies Keljosta
Tarkkailija Bond kirjoitti:
Kiksauttele sinä peräkammarin lippisamis vain sillä nysälläsi niitä isäsi työrukkasia pajukossa, ja anna meidän miesten jutella aikuisten asioista, jookos
Osimoilleen näin!
- cm asiakas
Minä ajan aina mahdollisimman kauas pullistelijoista.
- Alottaja oikeessa
noiden hönöjen autolla liikkuvien suhteen. Aikanaan itse annoin seppälän sitymarketin edessä autojen mennä, ennenkuin astuin suojatielle, mutta, mitä nämä sitten tekivät. Pysähtyivät perskules miettimään siihen suojatien päälle, että minnekäs sitten ajaisi... tukkien jalankulkijoitten pääsyn sille.
Nykysin oikasen mistä haluan, sillä parkkipaikkahan se on ja päälle ei saa ajaa. Nopeuskin 10 km/h siellä. Jos sillä nopeudella päälle ajaa, niin teko on melko varmasti tahallinen. Tuo suojatie oikeastaan siitä syystä lähes turha. - vaara vaanii
Suojatiet ovatkin vaarallisia paikkoja, naiset eivät jouda niihin keskittymään, he keskittyvät vaihteisiin ja kykimen käyttöön.
- Osa näkyy
tuon lisäksi puhuvan puhelimeen, katselevan maisemia sivuikkunasta ja toisella kädellä hoitelevat takapenkillä istuvaa lapsikatrasta. Monitaitoisimmat vielä tupakoivat noiden aiempien lisäksi.
- handsfree haisee
Osa näkyy kirjoitti:
tuon lisäksi puhuvan puhelimeen, katselevan maisemia sivuikkunasta ja toisella kädellä hoitelevat takapenkillä istuvaa lapsikatrasta. Monitaitoisimmat vielä tupakoivat noiden aiempien lisäksi.
Mitäs väliä tuolla on jos puhelimeen puhuu ajon aikana..?
Normaali kuski pystyy puhumaan puhelimeen ilman ongelmia samalla kun ajelee autolla. - Epäilen
handsfree haisee kirjoitti:
Mitäs väliä tuolla on jos puhelimeen puhuu ajon aikana..?
Normaali kuski pystyy puhumaan puhelimeen ilman ongelmia samalla kun ajelee autolla.että pystyisit, kun et ymmärtänyt lukemastasikaan kuin yhden kohdan. Tuossa sentään nainen touhusi ajaessaan muutakin, kuin puhui vain puhelimeen.
- Ainolan Aatelia
Invataksi se olla pitää
- Anonyymi
KeljoMan puhuu asiaa!
Vaikka on vanha viesti niin ajankohtainen aina.
Sillä hönö on hönö.
Aina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733494Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91941Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106985
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68981- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35846