28.4.14 Tuksun hätähuuto ja Tallinan katastrofi Tuksun kertomana

isohätä

"Voiko joku lähettää mun emailiin juristi Anu Koivun numeron???? [email protected]. Olen todella hädässä!!!!!!! Ole kiltti Sari Nygren ja pyydä Paulia ottamaan välittömästi muhun yhteyttä inboxiini!!!!!!! Mulla ei ole tällä hetkellä puhelinta ja olen oikeasti hädässä!!!!!!!!!"

"En pyytäisi apua, ellen ihan oikeasti olisi nyt kusessa ja siis tosi pahassa sellaisessa!!!!!!!"

"Olkaa kilttejä ja auttakaa mua!!!!!!"

"NYT KYSE EI OLE SIITÄ, ETTENKÖ HOITAISI MUKA KOIRAANI HYVIN, RAKASTAN KAIKKIA KOIRIANI ENEMMÄN KUIN ITSEÄNI!!!!!!! SITÄPAITSI HE OVAT MAAILMAN LUOTETTAVIMPIA JA RAKASTETTAVIMPIA OLENTOJA!!!!!!! Lopettakaa nyt mun kiusaaminen, mulla on vakava ongelma, jolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa että olisin "hullu", "mielenvikainen", "huumeiden käyttäjä" tms. yhtään mitään muutakaan, mulla on todettu masennus sekä alkoholinkäyttö ja piste!!!!!!! Masentuneet ihmiset saavat pitää koiria ja muitakin eläimiä ihan siinä missä muutkin!!!!!! ja koko Suomi ryyppää, näin sen hyvin taannoisella Tallinan matkallani joten lopettakaa tekopyhyys!"

"Naurettavaa että ensin ihminen ajetaan täysin alas ja kiusataan henkihieveriin asti ja sen jälkeen aletaan "jeesustelemaan", että "älä nyt tee itsellesi mitään, kyllä se aurinko vielä paistaa." Ihmisellä on oikeus olla vihainen jos kohdellaan kuin eläintä!!!!!!"

"Sen verran aikainen aamu, että täytyy odottaa juristille soittoa. http://www.dollsdancers.fi/ salasanani on vaihdettu turvallisuussyistä niin monta kertaa, etten itsekään nyt muista sitä enää, mutta selvitän. Niin kauan, kun päiväkirjani on toistaiseksi hiljaa siellä, niin kirjoitan asioiden todellisen laidan nyt tänne, sillä tämä "Satumaa" suomalainen karaokeravintola valehtelee minkä kerkiää julkisesti, samoin Emmy Rich jota todellakin kunnioitin ja pidin ystävänäni, sekä lahjakkaana artistina. Olen erittäin pettynyt hänen käytökseensä. Ensinnäkin hänen asenteensa oli ruotsalaisille tyypillinen, hyvin ylimielinen jo Suomessa, hän käyttäytyi kuin olisimme jossain Neuvostoliitossa. Yritin kaikkeni ollakseni vieraanvarainen, sen voitte lukea alla olevista statuksistani. Olin innoissani että hän tuli kylään luokseni. Siivosin pari päivää, ostin kukkia, ryntäsin yöllä hakemaan sushia jota hän toivoi, tarjosin hänelle erilaisia terveysjuomia ja vitamiineja kun hän haluaa olla terveellinen. Nyt vasta käsitän, mistä kaikessa ole kysymys!!!!!! Hän ei ollut mikään "ystäväni" koskaan ollutkaan, hän haluaa kauttani mainosta ilmaiselle blogilleen sekä itselleen. Olen hyväsydäminen ihminen ja pahoitin mieleni hänen käytöksestään. Itkin hotellihuoneessa pari tuntia ja hän raivosi minulle puhelimessa, että pilasin hänen matkansa, joudun "Camilla Hedermark" tilaan, olin kuulemma "ryypännyt koko päivän", vaikka itseasiassa nukuin koko päivän!!!!!! Julian kuoleman jälkeen minulle on määrätty masennuslääkitys, enkä sitä häpeä. Kaikki viimeiset rahani, tarjosin hänelle illalliset vanhassa kaupungissa, ja eräs suomalainen mies kusetti minua (lupasi auttaa, mutta jätti yksin hotellihuoneeseen.) No tämä menee vain pahemmaksi: Lähdin kyseisen miehen kanssa Satumaa ravintolasta hakemaan palkkaamme (en mä nyt mikään ilmaisesiintyjä ole, ellei puhuta hyväntekeväisyydestä!!!!) ja baarin työntekijä, joku kurdi, iranilainen tms. vastaava nainen tuli minulle mustasukkaiseksi siitä, että kehuin paikan portsaria komeaksi (enkä tiennyt että he ovat aviopari, mutta mitä ihmeen merkitystä silläkään nyt tässä asiayhteydessä oli??????) Kyseinen nainen pahoinpiteli minut niin, että toinen jalkani on todennäköisesti murtunut, se on turvonnut ja toinen käteni ei liiku. Paikassa työskentelevä homoseksuaali baarimikko osallistui pahoinpitelyyni, ja minun päälleni heitettiin mm. suuri boolikulho. Rahoja ei koskaan maksettu, eikä meille järjestetty hotelliakaan. Emmy kuitenkin syytti tästä kaikesta minua, vaikka hän ei käsittänyt, että ravintola oli tietysti vastuussa artisteistaan. Tämän tapauksen jälkeen olen saanut lopullisesti tarpeekseni ruotsalaisista, ja kyseisestä ravintolasta teen rikosilmoituksen. Arvokas rannekelloni joka on lahja Henna Kalinaiselta, on kadonnut, samoin puhelimeni ja korujani. Tässä on nyt lyhyt selvitys siitä, miksi masennuin niin pahasti, kärsin joka hetki Julian poismenon takia, ja olin todella peloissani Tallinassa ilman rahaa, ilman laivalippuja jne. Tämän ymmärtää varmasti jokainen.

Johanna Tukiainen"

52

2356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boolikulhon uhri

      Liikkumaton käsi näkyi viuhtovan kovasti satamassa. Puoli Tallinnaa on näköjään pahoinpidellyt Tuksua, vaan mihin ne kaksi suomalaista naista katosivat.

      • Käsistä ?

        Missä kuva ?


      • Boolikulhon uhri

      • käsi kadoksissa

        Olisiko Tuksu kärsinyt ns. saturday night palsysta eli sammunut kätensä päälle ja tästä johtuen ei sitten käsi ole aamulla toiminut. Tuksu tietysti pistänyt tämänkin fiktiivisen pahoinpitelyn syyksi.


      • 11+19
        Boolikulhon uhri kirjoitti:

        Vaikkapa tuossa:

        http://aijaa.com/N48xqH

        Ei taida olla kyseisellä mummolla kaikki muumit laaksossa ...


      • Boolikulho
        Boolikulhon uhri kirjoitti:

        Vaikkapa tuossa:

        http://aijaa.com/N48xqH

        Tuksu nostanu kädet ylös etteivät virolaiset hullut vaan ammu?

        Energiaa muijalla riittää. Harmi ettei käytä sitä mihinkään järkevään.


      • Real Sniper
        Boolikulho kirjoitti:

        Tuksu nostanu kädet ylös etteivät virolaiset hullut vaan ammu?

        Energiaa muijalla riittää. Harmi ettei käytä sitä mihinkään järkevään.

        Melkoinen kaukolaukaus olisikin. Tuo kuvahan on Suomesta.


      • Tuksu satamassa

    • voi kauheeta!!

      Missäs se jenkeistä tuotu kokonainen bändi on, jäikö se vielä sinne Tallinaan?

    • tottakai

      että toinen jalkani on todennäköisesti murtunut, se on turvonnut ja toinen käteni ei liiku

      Sehän on totta joka sana. kipeellä kädellä näytetään keskisormea ja katkenneella jalalla tallustellaan korkokengissä, jep!

      • 5+12

        Ja potkitaan poliisin maijaa.


      • Jollaksen ravustaja

        Siihen pysty vain Tuksu paatuneen glamourin voimalla. On se hurja.


    • Aivot narikassa

      Tähän voi varmaan vielä monta kertaa vedota, kun homma käy oikein tiukaksi: "ravintola oli tietysti vastuussa artisteistaan".

      Eli jos on tapahnut jokin väärinkäsitys ja Madame olisikin ollut osallisena tappelussa on baari tästä vastuussa, samoin se on vastuussa kaikesta "artisteille" tapahtuneista asioista - koska "ravintola oli tietysti vastuussa artisteistaan".

      On tää taviksen elämä niin tylsää ja hirveää. Sitä kun käy ihan oikeissa hamraissa töissä, niin voi lähteä vaikka joskus minilomalle Tallinnaan ja varata ihan itse oman hotellinsa ja tehdä ostoksiakin ja syödä hyvin paikallisissa ravintoloissa. Hoidoissakin voi käydä ja seuraavana päivänä pääsee takaisin kotikamaralle, kun passi on plakkarissa ja matkalaukutkin on messissä - tosin niitä joutuu itse raahaamaan, kun on ihan tavallinen hamraa näätä.

      Ei ole ikinä ollut miekkataksi vastassa terminaalissa tai ostoksia tuotu muovipusseissa, eikä ole tarvinnut facen kautta huudella apuja, kun matkakassa on päässyt hupenemaan yllättävästi.

      Miten tuo osaakin aina järjestää nuo tilanteet. Matkatoimistohan sen kannattaisi laittaa pystyyn - takuulupaus siitä, että sattuu ja tapahtuu ja lomasta jää ikuiset muistot!

      • Narskujen Satumaa

        Hamraat tavikset käy Tallinnassa, Tuksu käy Tallinassa. Se on ihan eri paikka. Siellä mm. ravintoloitsijat on vastuussa esiintyjistä ja hotellinpitäjät asiakkaiden koirienhoidosta. Siellä kaikki on ilmaista ja saatavilla, ruoka, juoma, pillerit. Aavan meren Satumaassa.


    • Pääsikö matami

      putkaan kun virsutti maijan kylkeä? Normaalisti tollasesta tulee kiinniotto ja sakot,mutta miten kävi matamin.

      • Varma näköhavainto

        Varma näköhavainto tältä aamulta, Tuksu poistumassa glamuurisesti hgin kisahallin putkasta.....


    • 1metallimuija

      Ahaa ja ei sitä yhteenottoa etteikö Tuksulta varastettaisi arvokkaita "kruununjalokiviä".En lakkaa ihmettelmästä, että madame saa narutettua retkuetta mukaansa katastrofikeikoille.Madamen ulkoinen habitus ja jatkuva päihteiden vaikutuksen alaisena olo saisi jo normaali järjenjuoksulla varustetun ihmisen hälytyskellot soimaan ja poistumaan takavasemmalle.
      Masennusko antaa excusen Tuksulle, että voi riehua kännissä, käyttäytyä moitittavasti ja käydä sotaa kaikkia vastaan?
      Ihmettelen, että Miamiset ja Dubait läpikahlannut maailmanmatkaaja jatkuvalla syötöllä hävittää matkalippunsa, myöhästyy kulkuneuvoista ja joutuu kärhämään ja vaikeuksiin hotellien henkilökunnan kanssa.
      Jos ravintola tilaa esiintyjän niin silloin odotetaan, että esiintyjä antaa vastinetta rahoillensa.Hotellit eivät ole mitään punaisenristin periaatteella toimivia laitoksia.Asiakkailta odotetaan maksua majoituksesta.Yleensä pitää varata luottokortilla ja hotelli sisäänkirjautumisessa tarkastaa luottokortin likviditeetin tai jos on Visa Electron niin tekevät katevarauksen.Yleensä passit ja liput ja muut tärkeät dikumentit jätetään hotelllin tallelokeroon.
      Noh turhaan esitelmöin Tuksuhan on kävelevä katastrofi ja Emmi sai syystäkin tarpeekseen moisesta sähläämisestä.Emmin rahoillako Madame on operoinut Tallinnan matkan alussa?
      Ihmetteln vaan, että kerta toisensa jälkeen on hölmöjä jotka lähtevät Tuksun kanssa reissuun kun aina ne reissut saavat epämiellyttävän käänteen.
      "Tämän ymmärtää varmasti jokainen"
      Minä en ymmärrä, että kerta kerran jälkeen sössitään , aikuinen nainen ja sitten parutaan sääliä ja pelastajaa ja huudetaan hätää.

      • Niin, Petri

        Mm. huojuvilta homoilta ei sitä järjenjuoksua tunnu juurikaan löytyvän.


    • Miamissakin

      siltä pöllittiin kaikki,meni rahat,passi ja meikkipussukka ja vuttonin muovikassi. täysi nolla ihmisenä.

    • Matamille mallia

      " ... Itkin hotellihuoneessa pari tuntia ja hän raivosi minulle puhelimessa, että pilasin hänen matkansa, joudun "Camilla Hedermark" tilaan, olin kuulemma "ryypännyt koko päivän", vaikka itseasiassa nukuin koko päivän!!!!!! ..."

      Camilla Hedemark on Ruotsin nk. Tuksu, malli, näyttelijätär, diiva, jonka uhmakkuus vei hänet kadulle kodittomaksi. Veti viinaa ja lääkitsi sillä kai masennustaan ja veti lääkkeitä, lopulta huumeitakin. Kalle-Kustaan skandaali .

      Lainaus AftonBladetista:
      Henemark har varit ­öppen med att hon haft problem med sin psykiska hälsa och sin tid som hemlös. Om självmordstankarna och hur hon självmedicinerade med droger och alkohol. I ”Berg flyttar in” visade hon upp sitt nya hem på ett stödboende i Stockholm.

      • itar-tass

        Kalle Kustaan skandaalityttöystävä oli kuitenkin Camilla Henemark.

        Tuttu Army of Lovers -yhtyeestä 90-luvulla.

        Onko kyse samasta naisesta? Onko Camilla Henemark ollut koditonkin jossain vaiheessa?


      • Madonna Koditonna

        Kiitokset asiaa valottavasta kommentista. Ei ihan tuosta Tuksun jutusta vielä auennut, mikä ihme on "Camilla Hedermark" -tila.


      • Sellnen camilla
        Madonna Koditonna kirjoitti:

        Kiitokset asiaa valottavasta kommentista. Ei ihan tuosta Tuksun jutusta vielä auennut, mikä ihme on "Camilla Hedermark" -tila.

        Johan se tosta ylempää selvis......
        Ryypännyt ja rällännyt omaisuutensa.... Joutunut kadulle.


      • Madonna Koditonna kirjoitti:

        Kiitokset asiaa valottavasta kommentista. Ei ihan tuosta Tuksun jutusta vielä auennut, mikä ihme on "Camilla Hedermark" -tila.

        Koska Camilla Henemarkin touhut muistuttavat Tuksun touhuja, on Emmy varmaan verrannut heitä. Camilla on ollut koditon (onko täällä hetkellä, en tiedä), mennyt kihloihon numren naisen kanssa, ihan tuksumaista touhua.


      • porvooo2
        ahvennainen kirjoitti:

        Koska Camilla Henemarkin touhut muistuttavat Tuksun touhuja, on Emmy varmaan verrannut heitä. Camilla on ollut koditon (onko täällä hetkellä, en tiedä), mennyt kihloihon numren naisen kanssa, ihan tuksumaista touhua.

        Camilla Henemark-vertaus on täydellinen Tuksun kohdalla!

        Samanlaisia sekoileva silikoni-bimboja molemmat. Joskus hamassa menneisyydessä olleet ihan ok näköisiä ja elämä on hymyillyt...viimeiset vuodet on olleet yhtä hullunmyllyä mielenterveydellisten ja päihdesyiden vuoksi.


    • Nitakin taas sekoaa

      Johannan facessa:
      " tarvitsen sen Johannan numeron!!!!!!! Mulla loppuu internet aika!
      noin tunti sitten · 1
      Mia Mari Johanna Tukiainen JOHANNA JALO, OTA MUHUN YHTEYTTÄ VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!!! NYTT ON KIIRE!!!!!!!
      56 minuuttia sitten
      Emmi Tilaeus Mitä oikein on tapahtunut?
      51 minuuttia sitten
      Mia Mari Johanna Tukiainen oon pahoillani sofi, poistan numerosi välittömästi tän jälkeen, mutta nyt on hätä
      49 minuuttia sitten
      Nita Seessalo Os Ruuska Joo, mä etsin sen numeron, taidettiin kirjoittaa se silloin paperille? Tossa keittiössä. Mä etsin sitä. Muistan hänen sukunimensä. Voin laittaa findiin viestiä... Laitan sulle yksityisviestin kohta....
      21 minuuttia sitten
      Mia Mari Johanna Tukiainen Kiitos, löysin sen jo! Ja laita se puhelin tulemaan mulle asap!
      15 minuuttia sitten
      Nita Seessalo Os Ruuska Joo, albertille?
      13 minuuttia sitten"

    • Tuituitui

      Nyt sitten etsitään kuumeisesti tositteita koirasta sekä odotellaan etanapostitse tulevaa kännykkää. Näemmä kovasti haukuttu ex-manageri Nita ja Tuksu ovat taas kriisin keskellä löytäneet toisensa...
      Mikä ihme tämän Tuksun sekoilun saa loppumaan? Vankila? Eikös tuomion pitänyt vahvistua näinä päivinä? Minä siinäkin maksaa?! Toivottavasti pikkukoiraa ei enää koskaan anneta Tuksulle.

    • 24242423435435

      ONKO TAAS PÄÄLLÄ MAYDAY MAYDAY TILANNE?? NYT TUNKILLE ÄKKIÄ RAHAA JA JUOMAA, TILANNE ON MAYDAY-TASOA.

      JA ONKO TUOLLA SURKIMUKSELLA NETTIYHTEYSKIN RIIPEITTI.

      • Camilla Hedermark

        Nyt kun vappu on tulossa, varokaa Camilla Hedermark-tilaa! Siinä saattaa murtua jalka ja käsi mennä liikkumattomaksi. Camilla Hedermark-tila johtaa asunnottomuuteen ja esiintyy tyypillisesti henkilöillä "joilla on alkoholi". Mitä sitten tarkoittaneekaan.

        Camilla Hedermark-tila ei siis ole leikin asia.


      • HENEMARK
        Camilla Hedermark kirjoitti:

        Nyt kun vappu on tulossa, varokaa Camilla Hedermark-tilaa! Siinä saattaa murtua jalka ja käsi mennä liikkumattomaksi. Camilla Hedermark-tila johtaa asunnottomuuteen ja esiintyy tyypillisesti henkilöillä "joilla on alkoholi". Mitä sitten tarkoittaneekaan.

        Camilla Hedermark-tila ei siis ole leikin asia.

        Se on Camilla HENEMARK eikä mikään hedermark. Hedermark on analfabeetti tuksun versio nimestä.


      • Camilla Hedermark
        HENEMARK kirjoitti:

        Se on Camilla HENEMARK eikä mikään hedermark. Hedermark on analfabeetti tuksun versio nimestä.

        Kyllä MÄ sen tiedän. Sehän tossa se vitsi onkin ettei Tuksu tunne ketään eikä tiedä mistään. Ei ollut kuullutkaan Margaret Thatcherista ja ihmetteli miksi siitä kirjoitettiin. Onhan Lindsey Lohan nyt sata kertaa tärkeämpi.

        Nuorena Tuksua verrattiin usein Laura Palmeriin, Pamela Andersoniin, Marilyniin jne. Nyt vain jätesäkkiin.


      • laulubiisi

        Tämä on ASAP MAYDAY! VIINAT loppu ja sitten vielä jotain muuta saälää mikä vitu.ttaa. Tämä preepay netto yhteys on mullekkin ihan uusi juttu. Tosin mulla on luottotiedot tallella=D


    • kuuluisuus
      • jaa jaa

        ahaa, nyt ma hokasin. Meillä on kun ei ole kunigasta niin kanerva on vähän niinku vastaava?


      • myy888
        jaa jaa kirjoitti:

        ahaa, nyt ma hokasin. Meillä on kun ei ole kunigasta niin kanerva on vähän niinku vastaava?

        Lopettakaaaa johannan kiusaaminen!!aikuiset huom AIKUISET ihmiset !! Miten te viitsitte ?! Tollanen solvaaminen on järkyttävää ja rumaa ! Teillä on kylmä sydän,todella inhottavaa tollanen jatkuva nälviminen !! Jättäjää johanna rauhaan!!!eikö sana mene perille ?!?!? Ps multa voi kysellä askissa nimellä retukka88.pps.antakaa kaikkien kukkien kukkia!oon itsekkin alentunu joskus kiusaamiseen mut tajuttuani että se on tosi säälittävää ja lapsellista ni lopetin sellasen.keskittykää omaan elämäänne älkääkå koko aika kytätkö mitä johanna tekee,hänkin on vaan ihminen ja kaunis sellainen onkin


      • Oma valinta
        myy888 kirjoitti:

        Lopettakaaaa johannan kiusaaminen!!aikuiset huom AIKUISET ihmiset !! Miten te viitsitte ?! Tollanen solvaaminen on järkyttävää ja rumaa ! Teillä on kylmä sydän,todella inhottavaa tollanen jatkuva nälviminen !! Jättäjää johanna rauhaan!!!eikö sana mene perille ?!?!? Ps multa voi kysellä askissa nimellä retukka88.pps.antakaa kaikkien kukkien kukkia!oon itsekkin alentunu joskus kiusaamiseen mut tajuttuani että se on tosi säälittävää ja lapsellista ni lopetin sellasen.keskittykää omaan elämäänne älkääkå koko aika kytätkö mitä johanna tekee,hänkin on vaan ihminen ja kaunis sellainen onkin

        Julle oli alkoholisti joka kuoli koska laiminlöi diabeteksen hoidon. Kuolema oli ajan kysymys. Tuksu laiminlyö oman hoitonsa. Sekin on ajan kysymys.


      • GERGERGEGEWGEWGEW
        myy888 kirjoitti:

        Lopettakaaaa johannan kiusaaminen!!aikuiset huom AIKUISET ihmiset !! Miten te viitsitte ?! Tollanen solvaaminen on järkyttävää ja rumaa ! Teillä on kylmä sydän,todella inhottavaa tollanen jatkuva nälviminen !! Jättäjää johanna rauhaan!!!eikö sana mene perille ?!?!? Ps multa voi kysellä askissa nimellä retukka88.pps.antakaa kaikkien kukkien kukkia!oon itsekkin alentunu joskus kiusaamiseen mut tajuttuani että se on tosi säälittävää ja lapsellista ni lopetin sellasen.keskittykää omaan elämäänne älkääkå koko aika kytätkö mitä johanna tekee,hänkin on vaan ihminen ja kaunis sellainen onkin

        BUHAHAAAA..TODELLA KAUNIS, MUTTA KUKKIIHAN SE PERUNAKIN.

        TUNKKI ON SUOMEN PAHIMPIA KIUSAAJIA, JOTEN ON OIKEUS JA KOHTUUS, ETTÄ TUO SYNTYMÄPAHA ILJETYS SAA PASKAA NISKAANSA.


      • öjzöjzpuzpy
        myy888 kirjoitti:

        Lopettakaaaa johannan kiusaaminen!!aikuiset huom AIKUISET ihmiset !! Miten te viitsitte ?! Tollanen solvaaminen on järkyttävää ja rumaa ! Teillä on kylmä sydän,todella inhottavaa tollanen jatkuva nälviminen !! Jättäjää johanna rauhaan!!!eikö sana mene perille ?!?!? Ps multa voi kysellä askissa nimellä retukka88.pps.antakaa kaikkien kukkien kukkia!oon itsekkin alentunu joskus kiusaamiseen mut tajuttuani että se on tosi säälittävää ja lapsellista ni lopetin sellasen.keskittykää omaan elämäänne älkääkå koko aika kytätkö mitä johanna tekee,hänkin on vaan ihminen ja kaunis sellainen onkin

        Mitä vitt.ua mä sulta haluaisin kysellä. Mene mielenterveys palstalle itkee tai kirjoita blogi.


    • kohtuukäyttäjä

      Viina on viisasten juoma, kyllä sen näkee kun äkkinäiset käyttävät alkoholia, siitä ei tule muuta kuin sanomista...ja hengenlähtö on joka kerta lähellä.

      • tuutuutuuu

        Mut miettikää omalle hohdalle jos teit haukuttas koko aika


    • ai sekö?

      Mitä ja kuka pitäisi jättää rauhaan?

      Kansainvälisen luokan glamour-tanssija ja -laulaja, joka on äärimmäisen älykäs ja hieno ihminen, uskovainenkin?

      Sekö, jolla ei missään nimessä ole mielenterveys- eikä päihdeongelmaa, ja joka ei ole väkivaltainen?

      Sekö, joka hoitaa eläimensä moitteettomasti, pitää kotinsa hienossa kunnossa, hoitaa itseään sekä fyysisesti että psyykkisesti, ja joka pystyy tasapainoiseen ihmissuhteeseen kenen tahansa kanssa?

      Ai, niin, ja joka ei missään nimessä ole yhtään ylipainoinen?

      • hthththrehre

        Jos mua haukkutaisi koko ajan julkisuudessa alkaisin miettimään, että mahtaakohan sitä olla itsessä jotain vikaa. En suinkaan haukkuisi itse muita tai jatkaisi rikollista elämää. En haukkuisi julkisesti kaikkia ihmisiä jotka tunnen.

        Tunkki on kaiken läpeensä pahan luonteensa lisäksi vastenmielinen eläinrääkkäjä.


      • Jollaksen ravustaja

        Kaikkien suomalaisten rakastama. Ylimielisiltä ruotsalaisilta ei kysytä.


      • sopivasti lihava

        heko, tämä oli hyvä


    • Pakkojulkisuus

      Ja jos mua haukuttaisiin julkisuudessa yhtä pahasti kuin Tuksua niin lopettaisin itteni änkeemisen sinne väkisin.

    • Sopivasti sekava

      Supernäädät on Tunkin ns. Ystäviä, rapsaa menee suljettuihin ryhmiin.

      • Vaaran paikka!

        Glamourin ytimen lähellä voi olla vaarallista, jopa hengenvaarallista.


      • Pörhykäinen

        Näädät ovat tehokkaita soluttautumisessa...


    • --.-

      Ja miksihän taas piti nostaa ikivanha aihe? Etkö keksi itse mitään uutta?

      • Syntymäsynkkä

        Yksityiskohtia Tuksun Satumaa-keikan vaiheista:

        ”Tuksu sai Satumaan keikan silkalla peräänantamattomuudellaan.

        Silloin Ariel-tukkareissulla (alkupuoliskolla maaliskuuta 2014) hän oli tullut Satumaahan asiakkaana laulamaan karaokea ja tarjoutunut tulemaan keikalle myöhemmin.

        Tällä ensimmäisellä käynnillään Tuksu oli riehunut räkäkännissä, tissit paljaina. Hän oli heittäytynyt keskelle salin lattiaa ja alkanut ”esiintyä” selällään lattialla, jalat kohti kattoa ja ilman housuja. Kuulemma tottuneimmatkin seksiklubien asiakkaat olivat kääntäneet katseensa ja solvanneet Tuksun simpukkaa…

        Tämä ensitapaaminen Ramin (Satumaan baarimikon) kanssa johti siis siihen, että tämä sanoi ”no, tule nyt sitten… keikalle.” Ja kuten tavallista, oli vaatimuksena vaaleanpunaiset ruusut ja koiranruuat back stagelle. Muutamaa päivää ennen h-hetkeä tuli vielä Nordean tilitiedot ja vaatimus ennakon sekä ripsienpidennyksien maksamisesta. Näihin uusiin ehtoihin ei Rami suostunut.

        – Maksamme keikan jälkeen emmekä koskaan mitään ennakkoja, Rami totesi.”

        Osa 1 (3).


      • Syntymäsynkkä
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

        Yksityiskohtia Tuksun Satumaa-keikan vaiheista:

        ”Tuksu sai Satumaan keikan silkalla peräänantamattomuudellaan.

        Silloin Ariel-tukkareissulla (alkupuoliskolla maaliskuuta 2014) hän oli tullut Satumaahan asiakkaana laulamaan karaokea ja tarjoutunut tulemaan keikalle myöhemmin.

        Tällä ensimmäisellä käynnillään Tuksu oli riehunut räkäkännissä, tissit paljaina. Hän oli heittäytynyt keskelle salin lattiaa ja alkanut ”esiintyä” selällään lattialla, jalat kohti kattoa ja ilman housuja. Kuulemma tottuneimmatkin seksiklubien asiakkaat olivat kääntäneet katseensa ja solvanneet Tuksun simpukkaa…

        Tämä ensitapaaminen Ramin (Satumaan baarimikon) kanssa johti siis siihen, että tämä sanoi ”no, tule nyt sitten… keikalle.” Ja kuten tavallista, oli vaatimuksena vaaleanpunaiset ruusut ja koiranruuat back stagelle. Muutamaa päivää ennen h-hetkeä tuli vielä Nordean tilitiedot ja vaatimus ennakon sekä ripsienpidennyksien maksamisesta. Näihin uusiin ehtoihin ei Rami suostunut.

        – Maksamme keikan jälkeen emmekä koskaan mitään ennakkoja, Rami totesi.”

        Osa 1 (3).

        Jatkoa, osa 2 (3):

        ”Keikkapäivän (24.4.14) lähentyessä Rami kertoi käyneensä henk.koht. maksamassa satamassa Linda-linen liput Tuksulle sekä varanneensa ja maksaneensa hotellihuoneen hotelli Snellissä.

        Ramille oli yllätys, että esiintyjiä olikin tulossa kaksi. Kun hän meni satamaan vastaan Tuksua, koko tienoo oli tyhjä lukuun ottamatta yhtä ujon näköistä nuorta naista syntentisaattori kainalossa (Emmi).

        Tuksu oli vielä laivassa, jossa hän oli joutunut sanaharkkaan henkilökunnan kanssa. Kun Tuksu vihdoin tuli laiturille, hän oli valmiiksi raivotilassa ja päissään kuin ankka.

        Ravintolan 3. kerroksen konttoritiloissa Tuksu imi ”tupla-shotteja” ja shamppakaljaa pari tuntia ennen esiintymistään, joka sitten menikin, kuten julkisuudessa on jo kuvattu.

        Esiintymisensä jälkeen Tuksu lyöttäytyi yhden ravintolan vakikundin kylkeen ja pariskunta lähti yhdessä jättäen Emmin yksin ravintolaan. Tuksu ei ollut edes kertonut Emmille mitään hotellista, jossa tämä voisi yöpyä.

        Tässä vaiheessa Ramikin oli jo lähtenyt kotiin, mutta hänelle soitettiin ja hän järjesti tuttunsa viemään Emmin yöpaikkaan.

        Seuraavana päivänä Emmi harhaili yksin pitkin Tallinnaa, aina välillä käyden ravintolassa kysymässä Tuksun perään. Lopulta Emmi vietiin laivaan syntsikoineen ja good bye!”

        Osa 2 (3).


      • Syntymäsynkkä
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

        Jatkoa, osa 2 (3):

        ”Keikkapäivän (24.4.14) lähentyessä Rami kertoi käyneensä henk.koht. maksamassa satamassa Linda-linen liput Tuksulle sekä varanneensa ja maksaneensa hotellihuoneen hotelli Snellissä.

        Ramille oli yllätys, että esiintyjiä olikin tulossa kaksi. Kun hän meni satamaan vastaan Tuksua, koko tienoo oli tyhjä lukuun ottamatta yhtä ujon näköistä nuorta naista syntentisaattori kainalossa (Emmi).

        Tuksu oli vielä laivassa, jossa hän oli joutunut sanaharkkaan henkilökunnan kanssa. Kun Tuksu vihdoin tuli laiturille, hän oli valmiiksi raivotilassa ja päissään kuin ankka.

        Ravintolan 3. kerroksen konttoritiloissa Tuksu imi ”tupla-shotteja” ja shamppakaljaa pari tuntia ennen esiintymistään, joka sitten menikin, kuten julkisuudessa on jo kuvattu.

        Esiintymisensä jälkeen Tuksu lyöttäytyi yhden ravintolan vakikundin kylkeen ja pariskunta lähti yhdessä jättäen Emmin yksin ravintolaan. Tuksu ei ollut edes kertonut Emmille mitään hotellista, jossa tämä voisi yöpyä.

        Tässä vaiheessa Ramikin oli jo lähtenyt kotiin, mutta hänelle soitettiin ja hän järjesti tuttunsa viemään Emmin yöpaikkaan.

        Seuraavana päivänä Emmi harhaili yksin pitkin Tallinnaa, aina välillä käyden ravintolassa kysymässä Tuksun perään. Lopulta Emmi vietiin laivaan syntsikoineen ja good bye!”

        Osa 2 (3).

        Jatkoa, osa 3 (3):

        ”Tuksu ilmaantui myöhään seuraavan päivän iltana järjettömässä kännissä huutamaan ”varastettujen” tavaroidensa perään. Tosiasiassa hän oli sen miehen kanssa lähtiessään jättänyt pussukkansa ja kassinsa ravintolan konttoriin. Sinne hänet ohjattiin niitä hakemaan.

        Kännin suomalla varmuudella hän pyyhkäisi kassiinsa myös pöydällä olleet kaksi iPhonea ja kolme paria henkilökunnan yksityisiä kenkiä. Rami esti Tuksua viemästä hänelle kuulumattomia esineitä. Silloin Tuksu oli silmittömällä raivolla hyökännyt Ramin kimppuun.

        – Hän alkoi raapia kasvojani, kertoi Rami. – Tuksu tähtäsi suoraan silmiin. Sain kolme syvää, pitkää naarmua kummankin silmän ympärille. Niistä vuosi verta niin, että olin kuin vampyyri…

        Hyökkäyksen seurauksena Ramillä oli vielä yli kaksi viikkoa myöhemmin punertavat arvet silmien ympärillä, ruvet olivat jo irronneet.

        – Tuksu oli niin voimakas, että tarvittiin kolme miestä poistamaan kiroileva, hakkaava, raapiva ja rimpuileva nainen ulos ravintolasta. Varmasti hän oli nauttinut muutakin kuin viinaa. Pirinisteillähän on tuollaiset uskomattomat voimat, Rami arveli.

        Kun Tuksu saatiin ulos kamppeineen, ravintolan ovet lukittiin. Tuksu pyrki takaisin sisälle mm. hakkaamalla lasiovia terassin alumiintuolilla.

        – Kaikki on nauhoilla. Meillä on sisällä kolme kameraa ja ulkopuolella yksi, sanoi Rami.

        Viimein Tuksu sai tarpeekseen riehumisesta, ja seuralainen sai hänet houkuteltua pois.

        Tämän seikkailun jälkeen kadulla tapahtui vielä Hymyn julkaiseman videon hyökkäys ärsyttäjän päälle.

        – Monet varoittivat minua mitenkään sekaantumasta Tuksuun. Nyt tiedän, että olisi pitänyt uskoa, Rami katui. – Tekemällä ilmoituksen tästä ”keikasta” olisin saanut Tuksun ykp:n peruttua, mutta en halunnut enää saada hänestä ikuista riesaa.”

        Osa 3 (3).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      380
      3639
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      160
      1706
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      42
      1587
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      61
      1413
    5. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      19
      1312
    6. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      101
      1299
    7. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      1258
    8. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      15
      1216
    9. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      321
      1196
    10. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      77
      1192
    Aihe