Osaako kukaan sanoa minkä hintaisia on eläinlääkärit kulut kattavat vakuutukset hevosille?
Hevosvakuutus
4
1077
Vastaukset
- vakuutuksista
moi.
mulla on pohjolassa vakuutus. se on sellanen että kattaa tiettyyn asti eläinlääkäri kulut et joku perus ettei mikään laaja. vakuutin kummatkin hevoseni 170 e arvosta joka oli kai pienin summa. vakuutusmaksua tuli yhteenäs n. 17-18e
tosin vakuutin hevoseni pienemmällä summalla kuin niiden todellinen arvo on mutta ajattelin että minulle oli se vastuuvakuutus tärkein siinä kun hevoseni asustaa ja ulkoilee lähellä tietä että jos pääsee karkuun ja tulee auton tms. kanssa kolari...
kyselin eri paikoista. tapiolassa olisi tullut 8 v oriilleni maksua n. 76 e vuosi ja 14 v lv tammalleni n. 50-60 e vuosi.
if vakuutus maksu olisi ollut oriilleni lähes 250 e vuosi ja tammalleni n. 150 e vuosi jos olisi vakuuttanut sillä hinnalla mikä niiden arvo olisi ja nekin olisi olleet niitä suppeita vakuutuksia.
että vaihtelee mutta kannattaa kysellä eri paikoista tarjouksia ja esim jos vakuuttaa minimi summasta tai hevosen arvon mukaan.- Lillisen
Mutta, kun vakuutat hevosesi sillä pienimmillä vakuutus-summalla, niin eikö se sitten tarkoita että hevosesi on tämän summan arvoinen? Eli niin että jos jotain käy katsotaan vakuuttamasi summa hevosen arvoksi, jolloin saat vaan sieltä vakuutuksesta sen minimisumman minkä olet hevosesi arvoksi pistänyt? Siis näin olen käsittänyt, korjatkaa ilolla!
- polle
Lillisen kirjoitti:
Mutta, kun vakuutat hevosesi sillä pienimmillä vakuutus-summalla, niin eikö se sitten tarkoita että hevosesi on tämän summan arvoinen? Eli niin että jos jotain käy katsotaan vakuuttamasi summa hevosen arvoksi, jolloin saat vaan sieltä vakuutuksesta sen minimisumman minkä olet hevosesi arvoksi pistänyt? Siis näin olen käsittänyt, korjatkaa ilolla!
niin sen myös itse olen käsittänyt että se on vaan se sitten minkä on laittanut. vakuutus summaa pystyy kuitenkin muuttamaan.
- jettiläinen
minä vakuutin kilpailevan ravihevoseni 1680 eurosta ja vuodelle tuli maksettavaa 85e.. ja aion nostaa tuota vakuutuksen määrää kunhan kilpailut saadaan pysyvään rytmiin eikä vain silloin tällöin.. aika pieni hinta tuo 85e kun ajattelee miten paljon joutuisit maksamaan esimerkiksi jos hevosesi aiheuttaa ulkopuoliselle jotain vahinkoa. tapiolassa on minun mielestä parhaat ja edullisimmat kattavat vakuutukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281714Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3061262- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35737Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33662