Osaako kukaan sanoa minkä hintaisia on eläinlääkärit kulut kattavat vakuutukset hevosille?
Hevosvakuutus
4
1156
Vastaukset
- vakuutuksista
moi.
mulla on pohjolassa vakuutus. se on sellanen että kattaa tiettyyn asti eläinlääkäri kulut et joku perus ettei mikään laaja. vakuutin kummatkin hevoseni 170 e arvosta joka oli kai pienin summa. vakuutusmaksua tuli yhteenäs n. 17-18e
tosin vakuutin hevoseni pienemmällä summalla kuin niiden todellinen arvo on mutta ajattelin että minulle oli se vastuuvakuutus tärkein siinä kun hevoseni asustaa ja ulkoilee lähellä tietä että jos pääsee karkuun ja tulee auton tms. kanssa kolari...
kyselin eri paikoista. tapiolassa olisi tullut 8 v oriilleni maksua n. 76 e vuosi ja 14 v lv tammalleni n. 50-60 e vuosi.
if vakuutus maksu olisi ollut oriilleni lähes 250 e vuosi ja tammalleni n. 150 e vuosi jos olisi vakuuttanut sillä hinnalla mikä niiden arvo olisi ja nekin olisi olleet niitä suppeita vakuutuksia.
että vaihtelee mutta kannattaa kysellä eri paikoista tarjouksia ja esim jos vakuuttaa minimi summasta tai hevosen arvon mukaan.- Lillisen
Mutta, kun vakuutat hevosesi sillä pienimmillä vakuutus-summalla, niin eikö se sitten tarkoita että hevosesi on tämän summan arvoinen? Eli niin että jos jotain käy katsotaan vakuuttamasi summa hevosen arvoksi, jolloin saat vaan sieltä vakuutuksesta sen minimisumman minkä olet hevosesi arvoksi pistänyt? Siis näin olen käsittänyt, korjatkaa ilolla!
- polle
Lillisen kirjoitti:
Mutta, kun vakuutat hevosesi sillä pienimmillä vakuutus-summalla, niin eikö se sitten tarkoita että hevosesi on tämän summan arvoinen? Eli niin että jos jotain käy katsotaan vakuuttamasi summa hevosen arvoksi, jolloin saat vaan sieltä vakuutuksesta sen minimisumman minkä olet hevosesi arvoksi pistänyt? Siis näin olen käsittänyt, korjatkaa ilolla!
niin sen myös itse olen käsittänyt että se on vaan se sitten minkä on laittanut. vakuutus summaa pystyy kuitenkin muuttamaan.
- jettiläinen
minä vakuutin kilpailevan ravihevoseni 1680 eurosta ja vuodelle tuli maksettavaa 85e.. ja aion nostaa tuota vakuutuksen määrää kunhan kilpailut saadaan pysyvään rytmiin eikä vain silloin tällöin.. aika pieni hinta tuo 85e kun ajattelee miten paljon joutuisit maksamaan esimerkiksi jos hevosesi aiheuttaa ulkopuoliselle jotain vahinkoa. tapiolassa on minun mielestä parhaat ja edullisimmat kattavat vakuutukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423507Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",42493Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912216Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1391852- 1301826
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee281739- 1381405
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131369"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551196Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1631124