tytöt mitä mieltä jos pojalla seisoo kokoajan?

kokoajan kovana

Nii tytöt laittakaa tänne mielipiteitänne siitä.itelläni seisoo ihan kokoajan joka paikassa.

40

8662

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssssssssssssssss3

      Kyllä se siitä laskeutuu

    • IFoydohpgucpjcpu

      Kiihottaa mut jos turhasta nii just. Jos aiheest nii peukku pystyy niiku...

    • tylleröinen

      Anna sille "luunappi" tai masturboi se löysäksi......

      • The man

        Jep, esim matikantunnilla.


      • tyh, äkö

        Olen kuullut että sairaanhoitaja saattaa antaa sille luunapin jos jonkun hoidon yhteydessä potilaalla jöpöttää, mutta mitä se luunappi käytännössä tarkoittaa?


      • mörkö
        tyh, äkö kirjoitti:

        Olen kuullut että sairaanhoitaja saattaa antaa sille luunapin jos jonkun hoidon yhteydessä potilaalla jöpöttää, mutta mitä se luunappi käytännössä tarkoittaa?

        Luunappi eli nippaus terskan päähän,mutta ihan legendaa,ei se mitään vaikuta.
        Ja toiseksi,miksi sairaanhoitaja tuollaista tekisi,ei potilaan erektio häntä häiritse millään tavalla.On jo kaiken nähnyt.


    • urdead

      Olisko veritulppa?

    • akwardboy

      Yleensä itselläni seisoo lähes aina kun nään naisen jq laukean muös erityisen helposti. Hoidan asian yleensä niin että kosketan penikselläni tuota naista vaivihkaa jolloin saan orgasmin jq pehmenen.

      • Anonyymi

        Työnnät vaginaan...


    • 16 sloggi boy

      Oon lukenut näitä viestrjä, ja pippeli seisoo kovana boksereissa, ooohhh lahkeessa jo märkä kohta, valkoset sloggit jalassa.

      • mikael11

        joo kyl mul kans seisoo ja kovaa 15v. olen


    • stondis ok

      Sen pitää olla jäykkä ei veltolla tee mitään, ei sitä saa pimpsaan!

    • hurraa1

      Se olisi huonompi juttu jos ei seisois koskaan, lisääntymisestä ei oikein tahtois tulla mitään. Että mieluusti varmaan kuitenkin sitten tatti pystyssä kun keitetty useasti kuin että se olisi sellanen keitetty spaketti.

      • hirraa1

        Korjataanpa . Että mieluusti varmaan kuitenkin sitten tatti pystyssä useasti kuin että se olisi sellanen keitetty spaketti.


    • kokoajan kovana

      Kiitti kaikist kommenteist tytöt.ja ai nii tääl näyttäs olevan myös poikien kommentteja vaikka tää olikii tytöille.mut ei haittaa kaikki saa vastailla.a näyttäs siltä et useempii ei haittaa tällänen kokoajan kovana oleva muna.oon muuten nytki kovana.

    • stargirlgilsss

      Meijän luokan pojat aina runkaa jotain tolppaa onks se normaalii ja sit ku yks niistä tönästii mun kaverin päälle maaten nii sillä seiso vaik se on 11 onko toi iha normaalii ja muuttenki ne mun luokalaiset kattoo semmosi videoit

      • mörkö

        On se ihan normaalia esimurrosikäisten käytöstä.
        Pojat tosiaan saavat orgasmin juuri vaikka runkkaamalla jotain tolppaa vasten.

        Ja stondis pojille tulee jo ihan syntymästä asti ja olen lukenut,että jo kohdussa pojilla voi olla erektio.
        Kohdussa erektio ei tietenkään johdu seksuaalisuudesta vaan se tulee hyvän olon tunteesta.
        Tai noin ainakin luulisin.


    • stargirlgilsss

      Meijän luokan pojat aina runkaa jotain tolppaa onks se normaalii ja sit ku yks niistä tönästii mun kaverin päälle maaten nii sillä seiso vaik se on 11 onko toi iha normaalii ja muuttenki ne mun luokalaiset kattoo semmosi videoit

    • boksereihin ohooo

      Oon 14 tyttö ja mun poika kaveri 15. Kun ollaan yhessä niin huomaan usein että, sillä pullottaa tiukkojen farkkujen vasemmassa lahkeessa. Ja kun koskettelen sitä niin se nousee pystyyn, ja aika usein sillä laukee boksereihin.

    • tositarina14+12

      Itselläni myös aina stondis. Jos vaikka tunnilla alkaa stondaa nii yleensä se lähtee ku pistää sitä neulalla. Oli noloa kun olin vaari vainaan kanssa saunassa niin alko stondaa ja päätin työntää sen sinne kiukaasee niin jäi ikuinen palovamma ja mummuni piti sitä siinä sitten puhallella kahden tunnin välein..

    • ensin seisoo

      poika sitten järki ja viimeisenä kikkeli.

    • Lahjemies

      Ainakaan ei ole epäkunnossa.

    • Wwwwmmtrrjhdsg

      Minun poika kaverilla seisoo aina kun ees pussaillaan onko normaalii ja sit se vaa yrittää piilotella sitä

    • pedofiiliköriläs

      Aaah

    • tiinuliisa

      Jahas.......parin tunnin "työskentely" kanssani,niin tuskin heti seisoo uudelleen...TULE !

    • spermalypsy

      Tuu mun kans nii ei varmaan jöpötä sen jälkeen !!!

    • Tosinollo

      6 Luokal oli luokkaretki linnan mäkee ja sit ku mentii bussis taakke mut tytöt ois halunnu sinne nii ne istu meijä päälle sit semmone helvetin hyvä perse istu mun päälle nii alko seisoo ja se huomas sit se alko hieroo sen perfect persee mun munaa nii laukesin

      • Anonyymi

        Voi vittu saatana... Ois ollu niin noloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu saatana... Ois ollu niin noloa

        Mitä noloa tuossa on?


      • Anonyymi

        Kertoi poika höyrysaunasta, jossa oltiin alasti, ja koska ei muuten mahtunu, vieras tyttö istui pokkana pojan syliin. Pojalla otti eteen ja tyttö tunsi sen pepussaan. Tyttö käännähti ja löi poikaa poskelle.

        Ihan totta, löi poikaa poskelle. Luultavampaa olisi ollut, että takapuolta liikuttelemalla olisi tuottanut gutaa itselleen ja pojalle, kuten edellisessä jutussa.


    • 6797890890

      tyttöjen teht'ävänä on saada jöpötys alas eli isolla lusikalla kova napakka lyönti munan päähän niin johan laskee jöpötys e ikä nouse samana päivänä

    • Anonyymi

      Kyllä se kivaakin on, mutta toki joskus turhauttaakin. Vielä kun harrastetaan kuitenkin usein seksiä ja nautin kyllä siitä paljon, niin joskus miettii että eikö nyt mikään riitä hänelle.
      Oma poikaystävä on aika seisokkiherkkä ja tykkään kyllä siitä, mutta joskus tietysti sais olla muna löysänäkin.
      Lähinnä jos joskus koskisi muuten vaan, niin ei silloin tarvitsisi olla kovana.
      Ja saunassa aika usein, kun käydään kaksistaan, niin on melki koko ajan muna pystyssä.
      Toki tuolloin menee helposti seksiksi, kun on helppoa kun ollaan valmiiksi alasti jne. Välillä kyllä komennan häntä, lähinnä siten että "nyt runkkaat tuon pois" ja levitän haarat näkyville. Tai jotain.

    • Anonyymi

      Mun poikakaverilla seisoo aika usein ja on muutenkin seisokkiherkkä.
      Pussaillessakin sillä usein on jo hiton kova erektio ja yrittää kyllä aina saada seksitilanteen käyntiin.
      EI se haittaa, kivaahan se on että tykkää myös silläkin tavalla. Vaikka ei nyt aina tarvitsisikaan mennä panemiseksi.
      Mutta kyllä me nyt aika usein silti pannaankin, innostun usein itsekin.
      Tai sitten jos mua ei huvita enempiä, niin runkkaankin häntä tms. Se on kanssa kivaa hommaa, jotenkin tykkään siitä, vielä kun olen oppinut tekemään sitä hänelle.
      Loppuvaihe varsinkin on jotenkin kiihottava(vaikka on todella sotkuistakin), kun poikakaverin muna jäykistyy ensin melkeipä liikkumattomaksi ja sitten alkaa ne nytkähtelyt ja spermaa tulee ulos. Tuntuu kivalta pitää siitä siinä vaiheessa kiinni ja kun hän huohottaa ja ääntelehtii siinä samalla.

    • Anonyymi

      Mutta jos järkikin seisoo mulkuk kanssa yhtä aikaa niin silloin on jo vakavempi .

    • Anonyymi

      Kala kalun kasvattaa ja suola sen suorana pitää.

    • Anonyymi

      Ei haittaa yhtään! :)

    • Anonyymi

      Aina kun mä mietin tyttöjä niin seisoo

    • Anonyymi

      No ite alaasteel olin menos käytävälle niin meijän luokan tyttö nojas pöytää vasten silleen et sen iso perse oli tiukkana niin joutuu menee vessaan runkkaa ja mällää oveen ja se sama tyttö yks päivä käveli mun talon ohi niin otin sen perseestä kuvan et voin runkkaa

    • Anonyymi

      Niin siis aina mun poikaystävälläni seisoo ja se vaan haluu seksiä ja jne

      • Anonyymi
        UUSI

        Mä oon vaan onnellinen, et poikaystävä kiihottuu musta. Jos ollaan sohvalla tai sängyssä lähekkäin, on sen penis kivikova. Eikä tartte kauaa työstää, niin mälli lentää. Mietin, oonko pihtari, kun se joutuu elämään puutteessa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1987
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1386
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1135
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      63
      1053
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      1016
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      84
      966
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      83
      827
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      749
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      744
    Aihe