Kansanedustaja Juha Väätäisen oikea puolue olisi Suomen Keskusta, jossa runsasta alkoholinkäyttöä on aina arvostettu.
Keskustassahan rattijuoppoustuomiokin on niin kova meriitti, että se pätevöittää henkilön ministeriksi kuten Heikki "MTK" Haaviston ja Tanja Karpelan tapauksista olemme oppineet.
Alkoholisti Ahti Karjalaista Paavo Väyrynen ajoi väen väkisin Keskustan presidenttiehdokkaaksi. Urho Kekkosella oli paha alkoholiongelma jo sotavuosista lähtien ja siksi häntä pidetään Keskustassa jumalana.
Paavo Väyryselläkin alkoholinkäyttö on monta kertaa lähtenyt lapasesta. Kun Väyrynen oli ulkoministeri, hänet piti virallisella Puolan vierailulla lukita hotellihuoneeseen, sillä muuten hän humalaisena olisi aiheuttanut vahinkoa sekä Suomelle että itselleen. Väyrysellä on tapana kännätä niin, että hän putoaa tuolilta. Nykyiset sydänongelmatkin ovat Väyrysellä perua vuosikymmeniä jatkuneesta kosteasta elämästä.
Juha Väätäinen sopisi Keskustaan!
15
174
Vastaukset
- Kuka oot ?
Rysssä-ernestoko se siinä ?
Taas.
Taitava kynän käyttäjä.- Ope Oulusta
Pankkopoika osasi tähänkin lyhyeen viestiin kyhäillä jo kielioppivirheitä.
- Kolmiloikkija
Pysyköön perssuomalaisena.
http://www.iltalehti.fi/vaalit/2010102812585815_vl.shtml - Merkkasi reviirin?
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194897386615/artikkeli/is perussuomalaisten kansanedustajan jaljilta jai loma-asunto karmeaan kuntoon.html?utm_source=leiki&utm_medium=iltalehti&utm_campaign=kontekstuaalinen
Väätäinen on omaksunut Hakkaraisen tavat?- isoilla on
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
"- En pysty arvioimaan, mikä on huonossa kunnossa ja mikä hyvässä kunnossa."
:DPienpuolue kepu on nykyään niin pieni edustajamäärältään
ettei sinne ole kertynyt suomalaisen miehen perustyyppejä. - JOHTAJA J:LLÄ
isoilla on kirjoitti:
Pienpuolue kepu on nykyään niin pieni edustajamäärältään
ettei sinne ole kertynyt suomalaisen miehen perustyyppejä.Kepu on pienin oppositiopuolue.
- kepun edustajat
JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:
Kepu on pienin oppositiopuolue.
Pienpuolue kepuun ei ole sattunut perinteisiä suomalaisia
tuurijuoppoja edustajiksi koska kepu arvostaa enemmän
rikollisuuteen taipumuksia omaavia tyyppejä.
- näin on näreet.
Ei yhden illan ottajat ole mitään alkoholisteja. Kekkonen oli aina työkunnossa seuraavana päivänä vaikka oli ryypännyt edellisenä iltana!
Kyllä sellainen, jonka jäljiltä on 30 tyhjää putelia, paskaa ja pitkää sylkyä hotelli täynnä on oikea alkoholisti.
Sitten se kyllä krapulassa tekee hullun lailla "töitä" ... jakaa karkkia, mainoslehtisiä ja valehtelee pitkiä päiviä, mutta mitään järjellistä ajatusta ei päässä liiku.- Ole tarkempi
""Kekkonen oli aina työkunnossa ""
Taneli Kekkonenko? Eihän hän saanut aina edes vaatteita päälleen. Ja jos tarkoitat Urho Kekkosta, mistä sinä hänen työkuntonsa tiedät? On olemassa kerrossiivoojien kertomuksia kengästä vettä ryyppivästä Kekkosesta, joka kyselee perin omituisia asioita ollakseen työkunnossa. Silloin tapaamisia pruutettiin ja Kekkosen sanottiin olevan sairastunut, tai joutuvansa hoitamaan kiireellisiä paperitöitä. - Faktaa pukkaa
Tässä annat väärän todistuksen Urho Kekkosesta. Kekkosen Neuvostoliiton matkoilla kävi monta kertaa niin, että Kekkonen ei vahvan humalatilan vuoksi pystynyt hoitamaan virkatehtäviään. Tästä ovat kertoneet mm. Kekkosen adjutantit ja monet muut matkoille osallistuneet.
Faktaa pukkaa kirjoitti:
Tässä annat väärän todistuksen Urho Kekkosesta. Kekkosen Neuvostoliiton matkoilla kävi monta kertaa niin, että Kekkonen ei vahvan humalatilan vuoksi pystynyt hoitamaan virkatehtäviään. Tästä ovat kertoneet mm. Kekkosen adjutantit ja monet muut matkoille osallistuneet.
Aivan oikein.
Tässä on videokuvaa Kekkosesta palaamassa eräältä Neuvostoliiton retkeltään yhdessä Karjalaisen kanssa. Ei selvästikään ole nautittu vain kansalaisluottamusta...
http://www.youtube.com/watch?v=pDtfTRkNzb8
- pol.t.
Kepu on juoppojen puolue, joten Väätäisen puolue on kepu.
- kaksi marjaa
Julma-Juha sopisi Törky-Juha Sipilän aisapariksi.
- JOHTAJA J:LLÄ
Juha Väätäinen on seuraava Keskustan puheenjohtaja. Juha Sipilä saa kohta kenkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504