Mies haluis imee munaa. Mitä mieltä?

Epätoivoinen

Olen mies seurustelen naisen kanssa. Kerran keskusteltiin seksi haluista ja fantasioista. Tyttö ystävä halus kokeilla dildottaa mua ja suostuin koska sitä itekki halusin. Mä sanoin fantasioivani että saisin imee toisen miehen munaa en muuta.
Vastaus oli et toivottavasti on vain fantasia. No hankimme strap-on dildon semmose pienen ja sitä käytetti. Mut halu kasvo isommaks saada imee oikeeta munaa,
Sitä seuraa netistä etsin ja jäin kiinni siitä tyttö ystävälle. Ja se jäi sitten siihe se haku, sitten olin. Reissussa ja olin muutamia kertoja katellu viälä seuraa netistä ja tyttö ystävä laitto viestin et ostin uuden isommaan dildon sua varten jos vaikka se riittäs oikeen sijaa oli jostain saanu tiätää et olin taas ettiny seuraa.
No olihan se kiva yllätys ku sai semmosta 18 cm pitkää 5,5 cm paksua dildoo.
Imee ja peppuun. Mut nyt tääs halu heränny saada oikeeta. Ei tyttö ystävä suostu vaikka en muuta tekis ja se sais kattoo vierestä ja sais vaikka itekki hakee seuraa.
Mut ei haluu ja toivoo etten hakis sitä seuraa minäkää. Onko muita samassa tilanteessa olleita miten saada tyttöystävä suostumaan vai pitäskö unohtaa.
Koska en halua erota yhden kokeilun takia koska en ole homo mutta bi olen.
Ehdotin myös että se hakisi sitä seuraa mulle ja olisin vaikka sidottuna ja silmät peitettynä koko homman ja sit tyttöystävä vois jatkaa siitä mun alistamista dildolla penemissta....! Eli mitä tehä?

16

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikös?

muna vie voiton pillusta?

• kielikeskellä

Mä en muuta osaa sanoa kuin että jos rakastat tyttöystävääsi ja hän sinua niin älä tuhoa suhdettasi jonkun seksifantasian takia. Sulla on tosi avara katseinen tyttöystävä kun tämä on suostunut toteuttamaan fantasioitasi joten älä hukkaa aarrettasi. Hinta on liian suuri jos tulee ero siksi että sait kerran tyhjentää kassit miehen kanssa jonka kanssa et kuitenkaan olisi onnellinen ja haluaisia elää. Jos sulle tulisi joku vielä kauniimpi nainen kuin tyttöystäväsi vaikka ravintolassa ehdottelemaan että lähde hänen luokse yöksi niin lähtisitkö? Eikö sulle voitaisi laittaa sidettä silmillle kun imet sträppiä tai vaikka sellaista bdsm leikeissä käytettyä kumi tai nahka huppua joka peittää silmät?

• Epätoivoinen

Taidat olla oikessa ( kielikeskellä) en aijo naistani pettää. Yhden seksi fantasian takia. Antaa ajan kulua vaikka jos joku päivä suostuisi tai sitten kokeilla noita sun ehdotuksia. Ja ei sitä tiädä vaikka tulis josku jossain kaveri tai joku joka antais imee muille siitä kertomatta, vaikkakin siinäkin on liian suuri riski.
      Ja eise muna kyllä pillua voita...!

• Anonyymi

ELIAS. HALUAISI PALLIA SUUHUN MITEN SE MENISI SINNE MÄRKÄNÄ KYSELEN ELIAKSEN PUOLESTA

• Anonyymi

Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu

Ihguu niinkö teit.

• Anonyymi

H­­e­­­i! Ku­­­ts­­­umme sinu­t kä­ym­­ään u­udessa chatis­­­sa! Meitä on yl­­i miljo­­­ona! 👉 http://alikuzu.com/H/F0v5M7

• Anonyymi

Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa

• Anonyymi

No sehän selvä juttu eihän sulla muita harrastuksia olekkaan. Eikä sun aika niuvanniemellä muuhun riitäkkään.

• Anonyymi

Hyh hyh että sellasia touhuja sulla spede siellä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyh hyh että sellasia touhuja sulla spede siellä on.

Sää mää ja bää tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää

Sää mää ja bää uuuhh äähh pläähh paskaa tuli jo 💩

• Anonyymi
    • Anonyymi

mun ex tyttis kerto et sen veli on homo vois tulla nussiin mua toteutettiin mahtavaa nykyään saan vkl panna ja olla pantavana on upee 20cm kulli

• Anonyymi

Kaappihomo runkkarin ulosanti 🤢🤑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaappihomo runkkarin ulosanti 🤢🤑

Mitäs olet buaahaaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe