tommosia max 3000kg luokkaa. Pikkutarpeeseen oikein näppärä pitäs tietää.
hyvä pikkutraktori 4x4 etukuormaimella
13
2486
Vastaukset
- Vähän enempi...
voisit kertoa tarpeistasi kuormaajan/traktorin suhteen ja muovikorttisi magneettijuovan varauksen.
Jos itselleni olisin ostamassa 4x4 kuormaintraktoria, niin ostaisin rukkasmallin Valtran uutena tehtaalta suoraan http://www.valtra.fi/a-sarja.aspx, siihen riittävä kuormain erikseen kotona asennettuna esim. http://www.ismesales.fi/FIN/mallisto.htm
Jos taasen jotain käytettyä mielit, niin esim. pieni Zetka http://www.nettikone.com/zetor/7341-vision-4x4/1291521 ja taskurahalla voit löytää hyvän Belaruksenkin, esim tuossa http://www.nettikone.com/belarus/agross-mtx-4x4-traktori/1294278 - John Deere 4520, 2 t
Kun tällä palstalla kysellään pientä ja kevyttä traktoria, ei tarkoiteta suinkaan uusia kiinteistökoneita, vaan 1950-60 luvulla tehtyjä. Ja niiden pitäisi olla vielä nelivetoja ja ehjiä kuormainkäytöstä huolimatta. :)
- valmetsenollapitää
Valmetsenollapitää
- Mv=maalivahti
Jos niinku käytettyä, niin Valmetin 405- 465 väliltä löytyy sopevan notkeita ja näppäriä.
- Jappaani
- Vähän enempi...
..vaan maksaapi nuo Jaappanin vehkeet, että samalla rahalla saa jo kotimaasta liikkeiden kalmistoista valiten nelivetoa etukuormaajalla, vaikka sitten pientä Valmettia nelivetoisena.
Vaan eipä kysyjä nyt esittänyt vastauksia kysymykseeni, että mikä tarve ja lomapakon paksuus. Yleensä täällä kysellään olemattomalla budjetilla jotain mökkirimpuloita. - TraFin simputtama
Mahtaneeko noita saada Suomen rekisteriin, jos eivät ole sattuneet olemaan jo rekisterissä EU-alueella? Muutamia vuosia sitten EU:n ulkopuolella valmistettujen, käyttämättömien, mutta rekisteröimättömien koneiden saaminen rekisteriin on Suomessa melkoinen temppu: täytyy olla nippu erilaisia papereita, aikaa ja sitkeyttä sekä useita satasia rahaa, jotta homma onnistuu.
- omg9
TraFin simputtama kirjoitti:
Mahtaneeko noita saada Suomen rekisteriin, jos eivät ole sattuneet olemaan jo rekisterissä EU-alueella? Muutamia vuosia sitten EU:n ulkopuolella valmistettujen, käyttämättömien, mutta rekisteröimättömien koneiden saaminen rekisteriin on Suomessa melkoinen temppu: täytyy olla nippu erilaisia papereita, aikaa ja sitkeyttä sekä useita satasia rahaa, jotta homma onnistuu.
Noista tulee herkästi ihan pihatraktoreita ja muutenkaan ei juuri hommiin voi niillä mennä, kun laput puuttuu ja CE-merkinnät. Ei oikein voi antaa työntekijöille käyttöön, kun vakuutusyhtiön kanssa voi tulla vääntöä.
- pakkomahtua kun on v
1980 ylöspäin yli 2000kg painoa valtamerkkiä myös suomessa ei itäblokin belaruksia. Ei todellakaan uusia höh. 15 t€max
- Jarra
Minä kurvailen pihoillani kotona ja mökillä Kubota B7100 nelivedolla jossa traktorirenkaat. Kaksitoiminen puskulevy edessä, takakuupan etureunaan hitsattu kulmarauta eli lanaaminenkin sujuu. Takanostolaitteseen tehty irroitettava t-rauta kuulalla peräkärryn vetoa varten. Ketjut takapyöriin hommasin Biltemasta, mönkijän ketjut jotka maksaa murto-osan traktoriketjuina myytävien hinnasta. Peli ollut yksityisillä, valmistettu 1981, myyty, otettu käyttöön ja rekisteröity 1985. Mittarissa rapiat 1100h eli ei oikein mitään. Kevyenä ei riko paikkoja, kiinni en ole (vielä) jäänyt, laitteessa lukkoperä. Voiman ulosottokin löytyy, kuolastelen kaivuulaitteen kuvia nähdessäni. Voipi olla että sellainen täytyy hankkia, jos sopivan hintainen löytyy. Hyttiä ei ole, mikä on hyvä. Kubota viettää aikaa tallissa, lähtee käyntiin kuin palmun alta eikä harrastelijan ole pakko harrastaa räntäsateessa. Etunostolaitetta en edes harkitse, vähän vaarallisia kapineita, koko komistus saattaa olla yks kaks poskellaan etukuuppa ylhäällä kurvissa tai vinolla alustalla. Näissä kompaktivehkeissä kun tuo raidevälikin on kompakti. Kevyenä laitteena helppo kuljettaa kärryllä mökille.
Siinäpä kokemuksia kompaktista traktorista. Kannattaa pureksia mitä oikeasti tarvitsee ennen hankintaa, omaan pihaan ei todellakaan kannata hankkia liian isoa, kankeaa ja painavaa vehjettä. - JD 4520
Mulla on JD 4520 neliveto hydrostaattisella vaihteistolla. Ilman etukuormaajaa paino on vain 1800 kg. Keveydestä on etua, kun on lähdettävä järven toiselle puolelle huomenissa jäiden paksuuden ollessa jo yli 10 cm.
Hydrostaattivaihteisto on lumitöissä maailman paras. Senkun käskee konetta polkimella eteen tai taaksepäin. Eikä tarvitse raplata vaihteiden kanssa.
Näitä saa käytettynä jo aika halvalla. - Anonyymi
Nelosnapilla tietääkseni EU-vehkeitä. Mikko tietää mitä myy, ja palstalle kirjoittavat ehkä ei....
- Anonyymi
massey ferguson 240
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845277Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.283508Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402864Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin262073Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581840Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861626- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71155