Asun lähellä merta rivitalossa, Oulussa. kevät tuli tännekin vihdoin. siivosin terassin, pihaa en vielä haravoinut. kun sain terassin siivottua kunnolla on alkanut olla liiankin kanssa hämähäkkejä, pieniä ja vähän isompia, iltahämärissä niitä on enemmän, roikkuu terassin katosta, terassin aidasta ym tai tunkevat sisälle oven kautta. eilen illalla tapoin monta, ja tänäänkin muutaman jo (pelkään ja inhoan niitä!). aamulla oli sängyssäkin yksi =(
Onko siivous vai kevät saanut ne liikkeelle ja hakeeko ne paikkaansa vielä taloista ja siirtyvät luontoon kesämmällä (toivottavasti). ensi talveen saakka en tällaista kestä. tehoaisiko niihin joku myrkky (Raid)? haluaisin pitää terassini kesähuoneena missä oleskellaan mutta jos noita pirulaisia on miljoona menee hermot.
Liikaa hämähäkkejä
mikä avuksi??
2
170
Vastaukset
- Sörnäinen
Hämähäkit tulevat ravinnon perässä, joten varmasti muutakin ötökkää löytyy. Kaikista pääsee eroon hetkeksi kun myrkyttää koko kämpän pari-kolme kertaa muutaman päivän välein. (Näin kuolee ne ensimmäisen myrkytyksen jälkeen kuoriutuneet, ei vielä sukukypsät hyönteiset.)
Tätä käytän itse muutaman kerran vuodessa:
http://www.hyonteismaailma.fi/tuotteet/raid-super/
Muista sulkea ikkunat ja ilmastointi. Avaa kaikki kaapit jotta myrkky leviää vaatteisiin ym. - Ap..
Voiko tuota Raidia käyttää koirataloudessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683