Auto on Opel Astra Wagon 1,7 dsl ecoflex vm -09 ja pitäisi määräaikaishulto tehdä.
Onko tietoa huollon hinnasta noin suuruusluokkana. Olen käyttänyt aina Metro-autossa Onko vinkkejä muista luotettavista huoltokorjaamoista pääkaupunkiseudulla ?
120 000 km huolto Astra 1,7 dsl
6
174
Vastaukset
- Huoltokorjaamolle
Soita huoltoliikkeisiin ja kysy hinta, ei ne puhelimen kautta sua pure.
- opelisti'
Kiitos typerästä vastauksesta ja etenkin ,että jaksoit vaivautua.
- Huoltokorjaamolle
opelisti' kirjoitti:
Kiitos typerästä vastauksesta ja etenkin ,että jaksoit vaivautua.
Niin, kun se hinta saattaa olla eri, riippuen huoltoliikkeestä, soittamalla saa sen oikean hintatason selville.
- Astra H
Länsiauto Magneetissa Vantaalla olen omaa Opelia käyttänyt. Isompaa tursimista siellä ei ole tietääkseni tehty, paitsi että pölykapselit menivät rikkomaan kun vaihtoivat kerran renkaat.
- ExMec
Kannatan länsiauto hämeenlinnan opel huoltoa.
- vanaperäs
Tumpelo riistäjä huoltamo, kannattaa tehä ite huollot öljyroppu auki ja hanaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837