Lehtikangaan r-kioski palvelun taso ?

davidson1

onko teidän mielestänne hyvä palvelu lehtikangaan ärrällä ?

Itsellä vähän kaksijakoiset fiilikset paikkaa kohtaan.

35

2570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H+D=HD

      Otat sen harleyn liivit myös mukaan, kyllä palvelut rupee paranemaan.

    • lkjfiejjö

      juuri sen palvelun takia olen jo puoli vuotta käynyt Häpykadun kioskissa.

    • tsgsdvop

      Aivan kauhee nainen töissä siellä. En ole eläissään saanut hyvää palvelua. Aina on paskan syöneenä siellä tiskin takana. Työ ei selvästikään ole mieluisaa

    • jeppe15

      Ballsin vieressä olevalla r-kioskilla vielä huonompi. Ainakin noin vuosi sitten siellä oli eräs niin törkeä vanha nainen että hohhoijjaa......

      • Namimunkkl

        No mun mielestä ballsin läheisellä ärrällä on hyvä palvelu. Kaikki siellä olleet työntekijät ovat olleet todella ystävällisiä ja ovat osanneet kyllä hommansa. Kauppakadun ärrällä on myös iha hyvä palvelu, oon nähnyt siellä enimmäkseen vaan yhtä kivaa naistyöntekijää. Siellä lehtikankaan ärrällä olen käynyt vaan pari kertaa ja on ollut jotenkin vaivaantunut olo, en tiiä miks. Ei siellä ole ollut huonoa kohtelua mutta asioinnin jälkeen ei jää yhtä lämmin fiilis kun muissa kioskeissa.


      • Namimunkkl
        Namimunkkl kirjoitti:

        No mun mielestä ballsin läheisellä ärrällä on hyvä palvelu. Kaikki siellä olleet työntekijät ovat olleet todella ystävällisiä ja ovat osanneet kyllä hommansa. Kauppakadun ärrällä on myös iha hyvä palvelu, oon nähnyt siellä enimmäkseen vaan yhtä kivaa naistyöntekijää. Siellä lehtikankaan ärrällä olen käynyt vaan pari kertaa ja on ollut jotenkin vaivaantunut olo, en tiiä miks. Ei siellä ole ollut huonoa kohtelua mutta asioinnin jälkeen ei jää yhtä lämmin fiilis kun muissa kioskeissa.

        Jaa huomasin juuri että vastasin erittäin vanhaan kommenttiin.. noh tässä on silti päivitetty mielipide kajaanin ärristä... ja sori.


    • käppärille mars

      Tästähän on ollut jo kauan sitten puhetta täällä.

    • asdfghjklöä

      on huonoa palvelua, sen takia en ole käynyt siellä. oisko osa syy se kun sinne murtauduttiin joskus?

    • tanan tolvanat...

      katsokaa peiliin ! !

      • diih

        Heh... Eli vika on kaikissa niissä lukuisissa asiakkaissa eikä yrityksessä? Jännää miten kaikki Kajaanin "huonot asiakkaat" sattuvatkin asioimaan juuri tuolla kitskalla... Kenenkähän sinne peiliin olisi syytä vilkaista?


      • ...
        diih kirjoitti:

        Heh... Eli vika on kaikissa niissä lukuisissa asiakkaissa eikä yrityksessä? Jännää miten kaikki Kajaanin "huonot asiakkaat" sattuvatkin asioimaan juuri tuolla kitskalla... Kenenkähän sinne peiliin olisi syytä vilkaista?

        Tien toisella puolella saa parempaa palvelua.


    • Ei enää asiakas

      Jos olisin omistaja, niin kyselisin asiakkailta vähän palautetta. Vai onko omistaja juuri tämä sama nainen, jolla on aina metrinen mulkku otsassa.

    • 1:n asiakkaan gallup

      Olet varmaan erehtynyt ovesta, bentsoja myydään nimittäin siinä viereisessä liikkeessä...

    • muuttolintuli

      Vieläkö Lehtikankaan S- Marketissa on sellainen ihana tummatukkainen myyjä? En muista enää nimeä ja aikaakin on jo kohta 15 v kun olen viimeksi siellä käynyt.. Asuin aikoinaan Soidinkadulla ja tuli silloin käytyä siellä..

    • Maksava asiakas

      Eipä ole ollut ongelmia tuolla R-kioskilla ,ainakaan minulla.

    • juu1

      Aika painostava tunnelma siellä on. Joku ukko palkattu kyyläämään kaikkien asiakkaiden kaikkia liikkeitä.

    • alaikäinen hamppi

      äläpäs murkku juu1 valehtele... juippia v*tuttaa vieläkin kun ei saanut talvella häiriköidä sisätiloissa

    • juu1

      Nyt olet kuule hamppi hakoteillä :D

      • juu1 luuserille

        tuon tyyppisiä ilmaisuja olen saanut useamminkin kerran kuulla ärrän sisätiloissa loisivilta pikkuhampeilta vuosien saatossa, eihän se ole mikään ihme kun kasvuympäristönä on kaupungin vuokrakerrostalosakkia


    • hohhoijjaa

      Tietääkö joku miks tälläi ärrällä ollut jo pidemmän aikaa tuo "turvamies" kyttäämässä? Kaveri ottaa ainakin hommansa tosissaan kun kyylää kaikkia asiakkaita ulko ovelle asti. Ei anna kovin hyvää kuvaa kys. paikasta.

      • gagag

        Se on omistaja


      • naapuriukko

        se mies on omistaja. Pariskunta.. asuvat laajankankaankatu 7.ssa..


    • Arto420

      Hei, nimeni on Arto, minä omistan tämän kyseisen R-kioskin. olen pahoillani käytöksestäni ja vaimollani on saattanut olla menkat (parikin kertaa) jos tulette tnä niin vaimoni tarjoaa ilmaisen pulla kierroksen :) T: arto kyrpävirta

    • Kyyläukko

      Ei taija tuonikäsellä muorilla enää menkat vaivata. Ärrällä palvelu on kummiski aivan perseestä!!

    • jockjock

      Tosi kiva on se nainen joka oli myös entisen omistajan aikaan siellä töissä. Omistajat sitten asia erikseen, vaikka ihan heidänkin kanssa tulen juttuun.

    • tupakkiaostan

      On siellä vähän vaivalloinen olo, kun sinne menee. Ei ollut entisen omistajan kans tällaista.
      Kyylitään mitä ostaa ja kommentoidaan ostoksia(herra-omistaja), rouva palvelee asiallisesti, mutta ei ole kyllä paras asiakspalvelija.
      Vaivaantunut olo on kun sinne menee, harmi kun Käpykadun kioski ei jatkanut.

    • vihaaaja

      aivan syöpänen paikka nykyään pelkkää kyyläämistä ja tiuskimista!

    • Hh224

      Onko omistajat vaihtunut kun ei oo näkyny kyyläämässä?

    • sirpatti

      Palvelu on ollut hyvä!
      Kauheat henkilökohtaisuuksiin menevät arvostelut otti aivoon.Kehoittaisinkin katsomaan peiliin ja suksimaan Sudaniin siellä on maailman suurin suoalue.

    • veikkuut

      Lehtikankaan R-kioskilla on nykyään TODELLA HYVÄÄ palvelua! Ja juu, en ole kioskiyrittäjä, vaan asiakas. Nuorempi naishenkilö, liekö sitten ollut ihan yrittäjä itse, mutta ystävällinen ja positiivinen oli hän.

    • vitttttttt

      on per....le tyhmää porukkaa kajaanissa. Jos teillä on noin vaikeaa, hirttäkää itsenne.

      • SekkaPuorsa

        Ja sinäkö sitten viisaampi? Ulosanti kertoo kyllä aivan jotain muuta.


    • Anonyymi

      Niinhän nuo petosta teki, samalla pyöritti kilpailevaa kioskia vierellä. Ja myyjän mies pesis mailan kanssa kuin mielipuoli kyttäsi asiakkaita kuin jokainen olisi rikollinen. Onneksi nykyinen pitäjä on ihmis ystävällinen ja todella ystävällisiä asiakkaita kohtaan jokainen.

      • Anonyymi

        Js sulla varmaan faktaa esittää petosväitteellesi? On nimittäin aika raskas syytös.

        Lehtikankaan Ärrällä saa aivan erinomaista palvelua.
        Aiemmista vuosista en osaa sanoa, mutta jos näin vihjaillaan jonkun syyllistyneen rikokseen, luulisipa tuollaisesta uutisoidun. Vai onko taas niitä salaliittoja, että media pimittää ja suojelee.


    • Anonyymi

      Paras ärrä kajaanissa.!!!! Ja ainakin yx myyjä on niiiiiiiin ihana.!!!!! Erittäin hyvä palvelu.!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe