Nyt olis ensimmäistä kertaa hankinnassa uudet talvirenkaat. Hinta pitäisi olla sieltä halvimmasta päästä, luulisin että minun vähälle autoilulle ne kelpaavat. Mutta mihin halpisrenkaisiin ei missään nimessä kannata sortua? Niin ja nastarenkaat lähinnä kiinnostaisi.
(Okei, jonkun tekee mieli sanoa, että halpiksiin ei kannata ollenkaan sortua, mutta opiskelijan tulot ovat mitä ovat :( )
Halvat talvirenkaat
5
3957
Vastaukset
- Repe
... vaikka kirjastossa. Siinä on testattu monet talvirenkaat.
- faarao
Uusiorenkaat kannattanee kiertää kaukaa, paitsi jos talvikilometrejä tulee noin 1000 ja nekin kaupunkialueella.
Muuten nuo edullisemmatkin renkaat palvelevat "tavallistakuluttajaa" ihan hyvin.- Pertsa
Että se joka ajaa vähän, niin minun mielestä tarvii juuri ne parhaimmat renkaat.
Perusteena se ettei hänellä ole riittävää taitoa ajaa surkeilla renkailla.
Se jolla on hyvät taidot ajamiseen ja ennakoivaanajoon varsinkin, voi laittaa surkeemmatkin renkaat autoonsa.
Tämä siis on kantapään kautta nähtyä, kuultua ja opittia. - pois on
Pertsa kirjoitti:
Että se joka ajaa vähän, niin minun mielestä tarvii juuri ne parhaimmat renkaat.
Perusteena se ettei hänellä ole riittävää taitoa ajaa surkeilla renkailla.
Se jolla on hyvät taidot ajamiseen ja ennakoivaanajoon varsinkin, voi laittaa surkeemmatkin renkaat autoonsa.
Tämä siis on kantapään kautta nähtyä, kuultua ja opittia.on mulla kortti ollut jo vaikka kuinka kauan, ja talvella on ajettu niin hyvillä kuin huonoillakin renkailla
- koria
Ostin tänään Hankook w404 185/65/R15 250 eurolla. Hyvät on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018254- 565142
- 244787
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274690Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364510Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h744407- 623973
- 423625
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402904- 452619