Joh. 20:23
Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."
Rinnakkaisviitteet
Matt. 16:19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa.
Matt. 18:18 Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.
Lestadiolaiset mielellään vetoavat edellä mainittuihin Raamatunkohtiin, mutta Raamatussa ei sanota että tuota oikeutta olisi annettu yksin vanhoillislestadilaisille, tai ollenkaan millekään lahkolaisille.
Joiden synnit te anteeksi annatte..
7
280
Vastaukset
- ent. hellarimies
Eikö sullakaan aikuinen mies ole muuta tekemistä kuin vehata noitten satujen kanssa? Onko sinulla myös kivikautiset leikkikalut, hakku yms?
- Sadut satuina
Tuo tyyppi jaksaa naurattaa palstalaisia omituisilla höpinöillään.
- Oletko.
sinäkin entinen linnahellari? Kun sait armahduksen, uskokin jäi..
- Entisellä
hellarimiehellä ei taida olla kaikki muumit laaksossa, sillä eihän kivikaudella voinut olla hakkuja.
- Yäk!
Avaaja = homo mikä homo.
- kjhgfd
Rikollisella kristinuskolla ei todellakaan ole Jeesuksen perustamia seurakuntia. Niiden seurakuntien perustaja olivat Paavali ja hänen aikaiset hallitsijat.
Evankeliumit eivät kuulu raamattuun, ne ovat Jeesuksen omille opetuslapsilleen antamia, Lait ja opit.
Nk. uusi testamentti kirjoitettiin Jeesuksen ylösnousemisen jälkeen, mm saatanaa palvelleen Paavalin ja sen oppikunnan toimesta ja siten uutta testamenttia tulee kutsua "Paavalin testamentiksi" tai/ja rikollisen "miekkasivistyksen oppia."
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
Tapatti mm tämän Jeesusta seuranneen kilpailijansa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
Paavali ei raamatun mukaan eroa saatanasta saanut joten ne rikollisen kristinuskon seurakunnatkin.... niinpä niin!!! Ei ole syntiä hyvä ystävä, on vain tapahtumia joista eri ihmisillä on eri mielikuvia. Ja miten vahvoja eri mielikuvat ovat johtuu miten vapaa ihminen on, miten ihminen on päässyt irti omista estoista ja rajoituksistaan joita häneen on syötetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846