Ensimmäiset uudet Saabit konventionaalisella propulsiolla on juhlallisesti luovutettu ostajille. Kyllä ruotsalaisten kelpaa, saavat ostaa Premium Saabeja suoraan netistä.
http://www.saabsunited.com/2014/04/first-cars-delivered-to-customers.html/_l5f0908
Saab. Se turvallinen. Lähes kotimainen.
Ensimmäiset uudet Saabit luovutettu
7
163
Vastaukset
- Saab = Shit
Saab. Se romu. Kiinalainen
- saabisti edelleen
Sinulla se on ihmeellinen käsitys satojatuhansia suomalaisia työllistäneestä yrityksestä. Ole onnellinen jos Et ole mistään riippuvainen. Minä olen edelleen uskollinen saabisti Saabin työllistettyä niin vanhempani kuin minutkin aina vuoteen 2001 asti. Tuotekin on hyvä ja uutena v. 2002 ostamani Saab menee edelleen laakista katsastuksista läpi ja antaa todella hiljaisen ja nopean kyydin. Saabin palkoilla on ostettu niin talot, autot kuin veneetkin. Ja jäi vielä säästöönkin hippu. Varmaan enemmän kuin siulla
Vaan ole toki tyytyväinen ja aja sillä Kiallasi tai Tojotallasi omissa haavemaailmoissasi siihen asti mihin ne moposi riittävät. - Fin Saabbisti
Saab on Ruotsin tunnetuin brändi ja ikoni. Kaikki maailman Saabit valmistetaan hetkellä Etelä-Ruotsissa Trollhättanin kaupungissa. Takavuosina Saabeja valmistettiin myös Suomessa Uudenkaupungin tehtaalla.
- Romukuski
Joka ikinen päivä kyykytän shittisaabillani 99,99 % liikenteessä olevia muunmerkkisiä kotteroita.
- ota lääkkeesi
Fin Saabbisti kirjoitti:
Saab on Ruotsin tunnetuin brändi ja ikoni. Kaikki maailman Saabit valmistetaan hetkellä Etelä-Ruotsissa Trollhättanin kaupungissa. Takavuosina Saabeja valmistettiin myös Suomessa Uudenkaupungin tehtaalla.
Saab on nykyihmisille lähes täysin tuntematon brändi. Niille, jotka sen muistavat, se aiheuttaa vain häpeän tunnetta.
- Saab = Shit
saabisti edelleen kirjoitti:
Sinulla se on ihmeellinen käsitys satojatuhansia suomalaisia työllistäneestä yrityksestä. Ole onnellinen jos Et ole mistään riippuvainen. Minä olen edelleen uskollinen saabisti Saabin työllistettyä niin vanhempani kuin minutkin aina vuoteen 2001 asti. Tuotekin on hyvä ja uutena v. 2002 ostamani Saab menee edelleen laakista katsastuksista läpi ja antaa todella hiljaisen ja nopean kyydin. Saabin palkoilla on ostettu niin talot, autot kuin veneetkin. Ja jäi vielä säästöönkin hippu. Varmaan enemmän kuin siulla
Vaan ole toki tyytyväinen ja aja sillä Kiallasi tai Tojotallasi omissa haavemaailmoissasi siihen asti mihin ne moposi riittävät.P..ka tuote, jos se olis niin hyvä kun nämä Saab hurukot väittävät niin varmasti valmistettaisi vielä, mutta kun totuus on se että Saab oli vaan ylihintainen Opel niin ei ole ihme ettei kauppa käynnyt.
- Saab 4 ever
Kova kysyntä Euroopassa pakottaa Saabin avamaan uuden myyntikonttorin Hollantiin ennen aikojaan. Konventinaalisella propulsiolla varustettu kiinnostaa nuorempaa sukupolvea, koska heille Saab on uusi Premium merkki.
Tarkoitus oli avata uudet kaupat vasta sitten kun uudet mallit ja sähköSaab ovat tuotannossa.
http://www.saabsunited.com/2014/05/new-saabs-coming-to-the-netherlands-soon.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882