Ensimmäiset uudet Saabit luovutettu

Saabbisti

7

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saab = Shit

Saab. Se romu. Kiinalainen

• saabisti edelleen

Sinulla se on ihmeellinen käsitys satojatuhansia suomalaisia työllistäneestä yrityksestä. Ole onnellinen jos Et ole mistään riippuvainen. Minä olen edelleen uskollinen saabisti Saabin työllistettyä niin vanhempani kuin minutkin aina vuoteen 2001 asti. Tuotekin on hyvä ja uutena v. 2002 ostamani Saab menee edelleen laakista katsastuksista läpi ja antaa todella hiljaisen ja nopean kyydin. Saabin palkoilla on ostettu niin talot, autot kuin veneetkin. Ja jäi vielä säästöönkin hippu. Varmaan enemmän kuin siulla

Vaan ole toki tyytyväinen ja aja sillä Kiallasi tai Tojotallasi omissa haavemaailmoissasi siihen asti mihin ne moposi riittävät.

• Fin Saabbisti

Saab on Ruotsin tunnetuin brändi ja ikoni. Kaikki maailman Saabit valmistetaan hetkellä Etelä-Ruotsissa Trollhättanin kaupungissa. Takavuosina Saabeja valmistettiin myös Suomessa Uudenkaupungin tehtaalla.

• Romukuski

Joka ikinen päivä kyykytän shittisaabillani 99,99 % liikenteessä olevia muunmerkkisiä kotteroita.

• ota lääkkeesi
        Fin Saabbisti kirjoitti:

Saab on Ruotsin tunnetuin brändi ja ikoni. Kaikki maailman Saabit valmistetaan hetkellä Etelä-Ruotsissa Trollhättanin kaupungissa. Takavuosina Saabeja valmistettiin myös Suomessa Uudenkaupungin tehtaalla.

Saab on nykyihmisille lähes täysin tuntematon brändi. Niille, jotka sen muistavat, se aiheuttaa vain häpeän tunnetta.

• Saab = Shit
        saabisti edelleen kirjoitti:

Sinulla se on ihmeellinen käsitys satojatuhansia suomalaisia työllistäneestä yrityksestä. Ole onnellinen jos Et ole mistään riippuvainen. Minä olen edelleen uskollinen saabisti Saabin työllistettyä niin vanhempani kuin minutkin aina vuoteen 2001 asti. Tuotekin on hyvä ja uutena v. 2002 ostamani Saab menee edelleen laakista katsastuksista läpi ja antaa todella hiljaisen ja nopean kyydin. Saabin palkoilla on ostettu niin talot, autot kuin veneetkin. Ja jäi vielä säästöönkin hippu. Varmaan enemmän kuin siulla

Vaan ole toki tyytyväinen ja aja sillä Kiallasi tai Tojotallasi omissa haavemaailmoissasi siihen asti mihin ne moposi riittävät.

P..ka tuote, jos se olis niin hyvä kun nämä Saab hurukot väittävät niin varmasti valmistettaisi vielä, mutta kun totuus on se että Saab oli vaan ylihintainen Opel niin ei ole ihme ettei kauppa käynnyt.

• Saab 4 ever

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2952
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      67
      2812
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      25
      1572
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe