Ensimmäiset uudet Saabit konventionaalisella propulsiolla on juhlallisesti luovutettu ostajille. Kyllä ruotsalaisten kelpaa, saavat ostaa Premium Saabeja suoraan netistä.
http://www.saabsunited.com/2014/04/first-cars-delivered-to-customers.html/_l5f0908
Saab. Se turvallinen. Lähes kotimainen.
Ensimmäiset uudet Saabit luovutettu
7
179
Vastaukset
- Saab = Shit
Saab. Se romu. Kiinalainen
- saabisti edelleen
Sinulla se on ihmeellinen käsitys satojatuhansia suomalaisia työllistäneestä yrityksestä. Ole onnellinen jos Et ole mistään riippuvainen. Minä olen edelleen uskollinen saabisti Saabin työllistettyä niin vanhempani kuin minutkin aina vuoteen 2001 asti. Tuotekin on hyvä ja uutena v. 2002 ostamani Saab menee edelleen laakista katsastuksista läpi ja antaa todella hiljaisen ja nopean kyydin. Saabin palkoilla on ostettu niin talot, autot kuin veneetkin. Ja jäi vielä säästöönkin hippu. Varmaan enemmän kuin siulla
Vaan ole toki tyytyväinen ja aja sillä Kiallasi tai Tojotallasi omissa haavemaailmoissasi siihen asti mihin ne moposi riittävät. - Fin Saabbisti
Saab on Ruotsin tunnetuin brändi ja ikoni. Kaikki maailman Saabit valmistetaan hetkellä Etelä-Ruotsissa Trollhättanin kaupungissa. Takavuosina Saabeja valmistettiin myös Suomessa Uudenkaupungin tehtaalla.
- Romukuski
Joka ikinen päivä kyykytän shittisaabillani 99,99 % liikenteessä olevia muunmerkkisiä kotteroita.
- ota lääkkeesi
Fin Saabbisti kirjoitti:
Saab on Ruotsin tunnetuin brändi ja ikoni. Kaikki maailman Saabit valmistetaan hetkellä Etelä-Ruotsissa Trollhättanin kaupungissa. Takavuosina Saabeja valmistettiin myös Suomessa Uudenkaupungin tehtaalla.
Saab on nykyihmisille lähes täysin tuntematon brändi. Niille, jotka sen muistavat, se aiheuttaa vain häpeän tunnetta.
- Saab = Shit
saabisti edelleen kirjoitti:
Sinulla se on ihmeellinen käsitys satojatuhansia suomalaisia työllistäneestä yrityksestä. Ole onnellinen jos Et ole mistään riippuvainen. Minä olen edelleen uskollinen saabisti Saabin työllistettyä niin vanhempani kuin minutkin aina vuoteen 2001 asti. Tuotekin on hyvä ja uutena v. 2002 ostamani Saab menee edelleen laakista katsastuksista läpi ja antaa todella hiljaisen ja nopean kyydin. Saabin palkoilla on ostettu niin talot, autot kuin veneetkin. Ja jäi vielä säästöönkin hippu. Varmaan enemmän kuin siulla
Vaan ole toki tyytyväinen ja aja sillä Kiallasi tai Tojotallasi omissa haavemaailmoissasi siihen asti mihin ne moposi riittävät.P..ka tuote, jos se olis niin hyvä kun nämä Saab hurukot väittävät niin varmasti valmistettaisi vielä, mutta kun totuus on se että Saab oli vaan ylihintainen Opel niin ei ole ihme ettei kauppa käynnyt.
- Saab 4 ever
Kova kysyntä Euroopassa pakottaa Saabin avamaan uuden myyntikonttorin Hollantiin ennen aikojaan. Konventinaalisella propulsiolla varustettu kiinnostaa nuorempaa sukupolvea, koska heille Saab on uusi Premium merkki.
Tarkoitus oli avata uudet kaupat vasta sitten kun uudet mallit ja sähköSaab ovat tuotannossa.
http://www.saabsunited.com/2014/05/new-saabs-coming-to-the-netherlands-soon.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684