Mopo mopo mopo

Korvat menee

Piä sinä mopoautoilija pienempää ääntä siinä kotterossas, ku ajat kylän läpi.

17

521

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumputijumputi

eikö muute soi aika hyvi ! tuu ens kerralla sanomaa iha naamatuste nii voin sulle korvatulpat antaa :)

• räkä1

oohan korottamatta ääntäsi äitin pieni räkänokka
      kuuluu liian hyvin tähän rannantien asuntoon
      tulen seuraavalla kerralla niistämään sun räkänokan poskelle

• 3 henkilö tässä kesk

haha :D kerroit siis jo tienki :D kannattiko? pojat on poikii mopoinensa, päästävät kuin mielipuolet risteyksiin ettei vauhti hyytyis ku ei ne kulje :D

• Kuulovaurio

Antaahan pojan jumputella, tuollainen meteli aiheuttaa pojalle itelleen kohta sellaisen kuulovaurion ja tinnituksen, ettei kohta kuule mitään...........

• jiips

Itseasiassa basso ei oikeestaan vaurioita kuuloa.Ja en oikeestaa soita ees kovalla volumella vaan se basson ääni on niin matala nii saattapi kuulua hyvinki kauvas

• Insinööri
        jiips kirjoitti:

Itseasiassa basso ei oikeestaan vaurioita kuuloa.Ja en oikeestaa soita ees kovalla volumella vaan se basson ääni on niin matala nii saattapi kuulua hyvinki kauvas

Kannattasko sun ensin opetella desibelitason merkitys äänenpainetasosta puhuttaessa........

• Sydämensivistys

Ihan täällä uudella alueella huomiota kerää. Täytyis ottaa muutkin alueella asuvat huomioon.

• jiips

Minähän se tosiaan oon ainoa koko kylällä joka jumputtaa ei täällä toki muilla oo bassoja autossa. Ette vaa oo vissii enne nähny mopoautoa ku näyttää olevan niin kiinnostava asia teille :)

• volymit lounaaseen

On nähty, muttei haluta kuulla sitä häiritsevää ääntä, joka ei siis mopoautostasi lähde, vaan niistä soittimistasi.

• Late Lapista.

Haukiputaan poliisillekin on jaettu desibelimittarit, mutta eiväthän ne pölöjät osaa niitä käyttää!
      Sosiaali ja opetusministeriöt ovatkin luvanneet järjestää pölöjille poliiseille koulutusta desibelimittareiden käytössä!

Late Lapista.

• pärr

Puhutaanko tässä nyt tästä mustavalkoisesta puttaan mopoautosta?

• mautobomber

puhutaa :3

• kankeaolo

kyllä tänne ääntä mahtuu
      rannatien asunnossa on hiljaista
      juopot eniten ääntä pitävät
      hyvin heräs aamullakin töihin

• Linnunlaulu**

Kiva kiitos sulle, kun et enää rämpytä meidän kulmilla:)

• kyllästynyt

Viime yönä kamala jumputus ja jytinä sanminan parkkipaikalta. Eikö vois mennä mettän keskelle vouhottaa? Noloa hommaa..

• vakoilen

Äläkä taas alota sitä ajelua täällä Heitonkankaalla. Jos alotat, paat ämyrit pienelle, etkä puhu kännykkään ajaessasi.

• myötähäpeä

Kiilatkaa ojjaan se lasikuitukoppi nii mennee palasiksi auto ja ns."hifit" ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe