Kesäposliinin aika

Minnariini

Kesäkausi alkaa vapusta....joten perinteisesti on jo vuosien ajan tullut ajettua karvat pimpasta vappuna ja koko kesä menee karvattomana. Nyt odotellaan kesäkelejä ja sitä ensimmäistä nuolaisijaa joka saa maistaa posliinia. Hyvää kesää !

19

1821

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Posliini poju

      Hyvää kesää, saisinpas olla se maistelija ;-)

    • Hyvää kesää .
      Meillä saa molemmat maistella posliinia, miehet ja naiset :)
      Heteromeiningillä..............

      • Posliini poju

        Voisin maistella molempia ja mua sais maistella myös ;-)


    • vaikka olen mies niin pidän itseni posliinina

    • 28x...

      Heitänpä tähän pienen tarinan. Olin eräänä kesänä Pärnussa muutaman päivän lomalla. Ihana ja siisti kaupunki. Naiset tosi söpöjä.
      Kaikki ovat sheivattuja. Ainakin siis ne joiden kaa olin silleen. Yhdelle tytölle maksoin 50 egee/h. Toisena ja kolmantena pvnä sama uusiksi. Muutti sitten luokseni Stadiin ja oli luonani vuoden. Sitten kun olin hoitanut hänelle kaikki KELA- ym. suomiasujan etuudet niin otti pitkät. Oli minua 27 vee nuorempi että olihan se odotettavissa. Mutta vuoden sain naida yllin kyllin että kyllä kai se tasaraha oli. Silloin ei pano enää maksanut senttäkään mutta tietenkin sai vaimolle kuuluvia etuja.
      Yhtenä kauniina kesäpäivänä menimme Kumpulan maauimalaan.
      Minä heitin tapani mukaan pellehyppyjä kympistä. Pärnulikka meni sitten sinne naisten saunaan. Tuli takaisin ja sanoi KURAT! Se on virolainen kirosana. Oli melkein shokissa ja kertoi että kaikilla suomi- naisilla oli valtavan isot tuherot ja hän joutui hieman peittelemään omaansa joka oli ajeltu. Häntä muka kai hieman hävetti olla erilainen. Minä yritin siinä hieman häntä rauhoitella koska oli ihan aikuisten oikeasti hivenen järkyttynyt. Kertoi ettei koskaan ole nähnyt moisia tuheroita. Viron tytöt aina itsensä ajelevat. Se on muuten sitten totta ja pidän siitä. Aikoinaan sanottiin että joka mies pimpin nuolee mutta harva sen tunnustaa. Nykyisin kaikki sen tunnustaa ja onhan se paljon mukavampaa sen pimpin kanssa leikkiä kun se on siisti.
      Sama staili on aasian tytöillä joiden jalkoväleihin olen erikoistunut.
      Aivan upeita pimppejä oli ikä mitä tahansa: ei roiku tissit eikä nahat.
      Miesten ajelusta sanoisin että kun on etelän maissa niin karvoja ei tarvita lämmitykseen. Ja todellakin kulli näyttää pidemmältä, kyllä sitä kelpaa sitten huuleen tarjota kun leikattu sekä sheivattu.

    • Nuolija75

      Missäpäin Suomea vaikutat Minnariini..?
      Täällä olis nelikymppinen suomalainen mies, joka haluaisi löytää YHDEN naisystävän, jonka kanssa saisi mukavan luotamuksellisen suhteen aikaan...
      Posliinin nuoleminen suurta herkkua! Loppuun saakka ja montakin kertaa jos tykkäät..?

      [email protected]

    • better without

      Mitä helkkaria sinä niillä karvoilla talvella teet? Ei ne taida paljoa lämmittää. Ex-vaimolla oli aina sellainen karvoitus että nyt jälkeenpäin ajatellen hirvittää. Uus naisystävä löytyi pari vuoden yksin olon jälkeen ja paikat aina sheivattuna ja täytyy sanoa että on monin verroin kiihottavampaa....

    • Neasku20

      Pitihän se myös kokeilla ja mies tykkäsi. Olisittepa nähneet ilmeen kun tulin suihkusta ja nostin pyyhettä.... Suuseksiä on saatu, vaikka näyttäähän tuo aika tyttömäiseltä mutta tottuu kait siihenkin.

    • miäs

      Mulla on poslari silloin tällöin, riippumatta vuodenajasta. Kesäsin ei yleensä oo, ku on kaikenlaista mökkireissua ja saunomista kaikkien perhetuttujen ja sukulaisten kanssa, ja ihmisillä, etenki junteilla ja konservatiiveilla menee vitun usein pasmat sekasin tosta. Hyvää kesää anyway

    • misuliisa

      Aina kesäksi laitan tussuni karvattomaksi koska käytän bikinejä uidessa ja stringsejä muina-aikoina, silloin ei pilkottele meikäläisen (40v) mustat pimpin karvat alushousujen reunoista. Ja onhan se mukava keäiltoina pujahtaa ilma vaatteita karvattomana peitonalle, miehenikin tykkää siitä, että huolehdin alapääni karvoituksesta eli ajelusta karvattomalksi. Syksyn koittaessa sitten muotoilen vauhtiraidan siihen häpykummulle. Vaihtelu virkistää meitä kumpaakin joten hauskaa ja vauhdikasta kesää teille kaikille !

      • suuppis

        Vai että huolehdit alapään karvoituksesta? Kyllä se on niin, että itsestään huolehtiminen tarkoittaa että uskaltaa pitää alapäässä karvoituksen sillä se on suojana ja on hygienisempi kuin nahkainen kaljurotta.


      • Käyk
        suuppis kirjoitti:

        Vai että huolehdit alapään karvoituksesta? Kyllä se on niin, että itsestään huolehtiminen tarkoittaa että uskaltaa pitää alapäässä karvoituksen sillä se on suojana ja on hygienisempi kuin nahkainen kaljurotta.

        Yäk


    • Justiinaniina

      No itse lopettelen opiskelut tältävuodelta huomiseen ja palaan kesäksi kotikaupunkiin jossa poikaystävä odottaa... Meinasinpa että ajan karvat pois ja nuoletan oikein kunnolla ja nain joka päivä...kun sen verran puutetta on ollut...

    • Jiinis

      Tänään myös liityin kesäposliini seuraan... Pimppakarvat lähti suihkureissulla...

      • Nuolija75

        Missäpäin Suomea vaikutat Jiinis..?
        Täällä olis nelikymppinen suomalainen mies, joka haluaisi löytää YHDEN naisystävän, jonka kanssa saisi mukavan luotamuksellisen suhteen aikaan...
        Posliinin nuoleminen suurta herkkua! Loppuun saakka ja montakin kertaa jos tykkäät..?

        [email protected]


    • Juhannusjohanna

      Juu täällä myös viivapimppana ollaan taas kun tuli kesä.

    • Ei ole kesäposliinin voittanutta... Nam nam

    • Namux

      Kesä aina paljaana ja talvella mukavasti siisti ja lyhyt karvoitus häpykummulla. Kyllähän tuo kesätuuli kivasti kutittelee helman alla, jos vaikka olen ilman pikkaretia...

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe