Paljastuu että kaveri omistaa miehen vehkeet + pettäminen

Leppä

Olipahan taas hämmentävää herätä...

Näin unta, että uudehkolla opiskelijatoverillani, joka on nainen kuten minäkin, olikin miehen vehkeet ja harrastimme seksiä.

(((((Likaisia yksityiskohtia: hän hädin tuskin ehti sisääni kun oli jo lauennut kondoomiin, parhaani mukaan yritin auttaa hänet sisään. Olimme doggystyle-asennossa, josta tosin oikeasti tykkään, ei siis sinällään voi ajatella minään alistamisena.)))))

Tapahtuman jälkeen kaverini tyynesti poistui peseytymään tms. oli muutenkin koko ajan tosi tyynenä "hoidetaan homma", ei mitenkään himokas tms.

Kuten aina ennenkin nähdessäni pettämisunia, koin olevani uhri enkä "voinut tilanteelle mitään", joten suostuin kaiken tapahtuvan enkä millään tavalla taistellut vastaan, vaikka tiesinkin sen olevan väärin.

Tuli mieleeni kun jo vuosia sitten näin vähän vastaavaa unta luokkakaveristani, joka samalla tavalla paljastui yhteisellä uimareissulla pukuhuoneessa omistavansa miehen elimet, johon hän vain tyynesti totesi "Minkäs minä sille voin, että oudot vanhemmat antoivat minulle naisen nimen" tai jotain sinne päin.

Mitä tämä tämmöinen voisi tarkoittaa??

8

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkintaa.

      Katsoppas ettei uudehko opiskelijatoverisi laita sinua ahkeroimaan hänenkin puolestaan esim. ryhmä tai parityöskentelyssä, laita siis selkeät ja napakat rajat mitä kumpikin tekee heti alussa mikäli teet opintoihin liittyviä töitä hänen kanssaan ja mikäli hänen suorituksestaan riippuen etenet omissa opinnoissa, niin niissä ole tosi tiukka.

      Tämänsisältöinen uni varoittaa lusmuilusta ja unennäkijän taitojen hyväksikäytöstä. Eli pelin henki tee hetipaikalla selväksi ettet päädy jälleen ahkeroimaan toisenkin puolesta. Tee selväksi heti ettei sellainen käy.

    • Leppä

      Kiitos tulkinnasta, pidän tuon mielessä!

      Nyt kun mietin, niin nuo molemmat kaverit ovat hieman lusmuilijoita, ainakin omaan opiskelumoraaliini verrattuna.

      Jos ei otettaisi huomioon tuota uneni selkeää hyväksikäyttöä... Niin mistä kertoisi pelkästään tuo että näen kavereistani unta, että heillä paljastuu muusta naiskropasta huolimatta housujen alta "hieman ylimääräistä"?

      • Leppä

        Niin ja jos ajattelisi erillisenä asiana myös tuota, että pari kertaa kun olen nähnyt "pettämisunia" (eli harrastan yhdyntää jonkun muun kun miesystäväni kanssa), niin tiedostan unessa tapahtuman olevan väärin, mutta en mukamas voi sille mitään, mutten myöskään mitenkään vastustele.

        Herätessäni minua aina vihastuttaa tämä, ihan kuin muka oikeasti sille ei voisi edes sanoa "ei" tai yrittää työntää pois jos joku päättää minut vietellä! :D

        Ihan yleisesllä tasolla hyväksikäyttönä voisi ajatella tätäkin? Tosin aina ei tämä "viettelijä" ei ole minulle mitenkään entuudestaan tuttu vaan ihan joku satunnainen tuntematon...


      • Tulkintaa.
        Leppä kirjoitti:

        Niin ja jos ajattelisi erillisenä asiana myös tuota, että pari kertaa kun olen nähnyt "pettämisunia" (eli harrastan yhdyntää jonkun muun kun miesystäväni kanssa), niin tiedostan unessa tapahtuman olevan väärin, mutta en mukamas voi sille mitään, mutten myöskään mitenkään vastustele.

        Herätessäni minua aina vihastuttaa tämä, ihan kuin muka oikeasti sille ei voisi edes sanoa "ei" tai yrittää työntää pois jos joku päättää minut vietellä! :D

        Ihan yleisesllä tasolla hyväksikäyttönä voisi ajatella tätäkin? Tosin aina ei tämä "viettelijä" ei ole minulle mitenkään entuudestaan tuttu vaan ihan joku satunnainen tuntematon...

        Mikäli uneksuu parisuhteessa ollessaan ko kaltaisia unia, niin kyse simppelisti siitä että unennäkijän seksuaalienergiaa jää yli ja sitä alitajunta purkaa eroottisten unien kautta.
        Unennäkijän toteuttaessa itseään seksuaalisesti tarpeeksi , ei akteja enää esiinny unessa.

        Se että kaverilta löytyy nuo niehen vehkeet ilmentää sitä että unennäkijä soisi mieskaverinsa olevan myös ystävä / viettävänsä mieskaverinsa kanssa mieluummin yhtä paljon aikaa kun opiskeklijakaverinsa kanssa joutuu nyt viettämään.
        Eli alkaa jo kokevansa melkein kuin "seurustelevansa" tai "olevan naimisissa" tuon opiskelijakaverinsa kanssa keltä löysi vehkeet.

        Hulvatonta ja kaunista kesää opiskeluahkeroinnin vastapainoksi!


    • FREUD fani

      HAHAA mitä selityksiä.Sigismund Freudkin olisi aivan ihmeissään.

      • no just

        Sigismund Freud oli tyyppi joka väitti että naiset kadehtii miehiltä penistä?
        Siinäpä fiksu mies sitte tosiaan.


    • Leppä

      Ha-ha-ha- tosiaankin. :D
      Kiitos tulkinnasta kuitennii.

      • Tulkintaa.

        Ole hyvä.
        No sehän on kiva juttu kun hauskutti !
        Olihan tuo unikin vähän koominen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      305
      3559
    2. 204
      2981
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2544
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      238
      2020
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1445
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe