Ravintolalaiva Merihelmi

Napsu 76

Onko tietoo mikä on ravintolalaiva Merihelmen tilanne? Viime vuonna avasivat ovensa kun kesä melkein ohi ja omistajakin vaihtunut kuten koko henkilökunta, eikä mitenkään positiiviseen suuntaan. Nyt jälleen muut laivat auki mutta Merihelmi aivan kuolleen oloinen. Oisko lopun alkua? Ennen tuli viihdyttyä siellä mukavastikin mut nyt on väki ja minä paennut muualle, eikä ihme...

12

4741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • romusku

      Demarit haluavat vähentää laivojen määrää. Sos. Demokraatit haluaisivat että laivoja olisi enemmän

      • Kokkari

        Demarit ja Sos.demokraatit ovat sama asia. Rakoileeko puolueen sisäl?


    • helmetär

      Merihelmi oli vuokralla viime kesän ja lupien saamisessa meni aikaa. Tällä hetkellä sitä näköjään siistitään että mahtaisko kesäkuun alussa aueta:)

    • Laivaravintolamerihelmi

      Merihelmi on avannut terassinsa 13.5.2016 uuden yrittäjän voimin. Ravintolalla täydet anniskeluoikeudet. Keittiö avautuu viimestään kesäkuun alussa. Tervetuloa!

    • se o uponnut

    • MeilläParemmin

      Rantaan Merenneidon kun kuljen,
      ilta-auringon syliini suljen.
      Merituulen tunnen ihollain,
      kauniimpaan näkyä ei lain.
      - Merenneito-valssi (säv. J. Vartiainen, san. S. Jokinen)

      Café Merenneito on viehättävä neljän vuodenajan kahvila meren rannalla. Olemme avoinna ympäri vuoden, lukuun ottamatta marras-joulukuuta, jolloin Merenneito nukkuu talviunta. Kahvilassamme on viihtyisä rantaterassi, joka on osittain katettu ja suojattu tuulelta. Isot varjot, viltit & lämpölamput takaavat mukavuuden, jolloin merimaisemasta nauttiminen onnistuu epävakaisemmallakin säällä. Halutessasi pääset myös sisätiloihin pieneen saaristolaishenkiseen kabinettiimme tai tunnelmalliseen venevajaamme.

      Merenneito tarjoaa laajan valikoiman erilaisia kahveja, joiden kanssa maistuu kahvilan omassa uunissa paistetut suussa sulavat leivonnaiset. Lisäksi kahvilan omat herkulliset täytetyt croissantit & sämpylät auttavat pieneen nälkään, kun taas salaattibaarin antimet & keitot vievät suuremmankin nälän mennessään. Mikä olisikaan parempaa, kuin lasillinen samppanjaa aurinkoisella terassilla tai lämmin Irish Coffee kynttilänvalon kajossa? Kahvilassamme on A-oikeudet, jotka takaavatkin monipuolisen juomavalikoiman. Lapset ja lapsenmieliset pääsevät nautiskelemaan jäätelöbaarimme herkullisista annoksista & töttöröistä kesäkauden ajan.

      Merenneito sijaitsee merellisen Rantaraitin suosituimmalla taipaleella, Matinkylän uimarannan kupeessa. Näin ollen kahvilamme sijainti luo oivalliset puitteet koko perheen puuhastelulle ja vapaa-ajan vietolle. Lapsiystävällinen uimaranta, kolme beach volley-kenttää sekä Rantaraitin lenkkipolut löytyvät kaikki Merenneidon välittömästä läheisyydestä. Jos haluaa päästä tutustumaan merellisiin maisemiin lähemmin, voi kahvilastamme vuokrata kajakin tai kanootin, ja suunnata seikkailemaan esimerkiksi upeaan Suvisaaristoon. Talvisäiden suosiessa voi maisemista lähteä nauttimaan meren jäälle kävellen, luistellen tai suksilla! Penkkiurheilun ystäville näytämme myös venevajamme jättiscreeniltä tärkeimmät urheilutapahtumat, kuten jalkapallon tai jääkiekon MM-kisat.

      Jälleen aallot lauluaan soittaa,
      kesän tuulet jo talvenkin voittaa.
      Täällä aina oon onnellinen,
      kun meren mä nään sinisen.

      Lämpimästi tervetuloa, myös nelijalkaiset karvatassut! :)

      • Tältpualtjokkee

        Vitun espoolainen kusipää-ääliö. Tässä ketjussa on kyse Turun Aurajoen rannalla olevasta ravintolalaivasta. Pitäisikö lähettää omistajalle 25 kg poijupaino että voisi upottaa itsensä sinne Pietarilaisten viemäriin, jota jotkut myös Suomenlahdeksi kutsuvat...


      • HermanGöring

        Mikä haalea läjä?!!!!!!

        Haukut toista nuijaa vanhan viestin pohjalta!

        Tsekkaapas, turhan ylpeä älykääpiö, alkuperäisen viestin päivämäärää!

        Mistä näitä, lipeviä homopoikia oikein sikiää?


    • Naatiskelia

      Nyt on päivittäin auki ja palvelu pelaa. Ihanat sohvat takakannella!

    • Prujuthousus

      Mul ei oo fyrkkaa.

    • Anonyymi

      Nyt on taas myynnissä, edellinen omistaja kypsyi jo yhden kesän jälkeen...

    • Anonyymi

      Just kattelin bussin ikkunasta ja joku jorkki siellä Merihelmen kannella istui, vai näinköhän näkyjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe