Eipä tämä niin vakavaa ole

15+5

Kyllä niitä mestaruuksia vielä ehditään voittamaan (ja myös häviämään.) Tuntuu ainakin voittaminen sitten sitäkin makeammalta kun ensin häviää karvaalla tavalla. Eihän se voittaminen enää miltään tuntuisi jos niitä mestaruuksia tulis joka toinen vuosi saati sitten joka vuosi. Muutama päivä meni alakuloisissa fiiliksissä mutta kyllä tästäkin tappiosta alkaa pikkuhiljaa yli päästä.

0

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
        Maailman menoa
        284
        10792
      2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
        Nurmijärvi
        216
        4736
      3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
        Ikävä
        9
        2309
      4. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
        Ikävä
        127
        1831
      5. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
        Ikävä
        159
        1795
      6. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
        Ikävä
        92
        1188
      7. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
        Ikävä
        241
        1126
      8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
        Ikävä
        34
        974
      9. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
        Ikävä
        7
        928
      10. Olen humalassa oleva mies

Jos olet nainen, kysy mitä mieleen juolahtaa.
        Ikävä
        139
        875
      Aihe