Varoitus, nyt rayn peleissä

häviö takuuvarma

kun 153,000e potti 'satunnaisesti' voitettiin rayn automaatista, niin sen vaikutus ei jäänyt huomaamatta kioskien ym. kauppojen pelikoneilla. Niistä ei saada 'satunnaisestikaan' pienintäkään voittoa pitkään aikaan. Paitsi jos on varaa pelata suurilla panoksilla, niillä annetaan, mutta jossain vaiheessa myös hävitään sitten enemmän.

10

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 46456

      Selvästi muutoksia myös Rayn nettipeleissä, koska on antotuulella ja koska vain ottoja.

    • Peluuri

      Minä en ole muuta huomannut, kuin että kortilla pelaamisessa on ns. hyvät ajat ja huonot ajat. Toki niin että häviöitä tulee enemmän kuin voittoja. Juuri nyt on se hyvä putki menossa, reilussa viikossa on tullut hiljalleen päivittän voittoja yhteensä yli 200€, sitä ennen parin kuukauden aikana ei järjellistä summaa jonka olisi ottanut tilille tullut kertaakaan ja meni jotain 300-400€.
      Onhan näitä mukava pelata silloin kun voittaa, mutta suunnatonta tyhmyyttä se on, kun näkee vuosittain sellaisen 500-1000€ niihin hävinneen. Kaksi kertaa on tullut vain 10€ onnenpotti, yks mummo sai kerran just 1000€ onnenpotin ja kertoi sen olleen jo toinen.

      • huihai...

        niinpä niin joillekin annetaan kun taas muut kynitään.....korttipelaamisessa identiteetti tiedossa....


      • 4+12

        mukava pelata ... jaa


    • Juu ei kioskien ja kauppojen peleistä voikaan voittaa 150 000€

      150 000€ jackpotteja on vain mahdollisia voittaa vain helsingin casinolla jossa ei edes ole ray:n valmistamia pelejä. Ei näillä casinon voitoilla ole mitään vaikutusta kioskien tai kauppojen peleihin eikä ole casinonkaan Äly hoi taas.

      • huomattu on

        kaikki kuuluvat rayhin joten tottakai suuri voitto jossakin vaikuttaa kaikkien pelien ulosantiin, missä tahansa niitä löytyykään, kioskit, kaupat jne Voittoja ei vaan tipu.
        Etenkään niitä suurempia eli yli 6 euron olevia.


      • käppänälle

        RAYn vuosituotto yli 750 milj. euroa, ilmankos, kun tosi harvoin kukaan 'satunnaisesti voittaa' mitään suurempaa. Eli hallitsevat voittojen ulosannin.

        minimipanos ko. pelissä 40c joten ainakin nyt on selvää että suurimmat voitot lähtevät vain varakkaille suurilla panoksilla pelaaville. 80c'n ja 2e'n -panoksilla.
        Pienellä panoksella pelaavien on turha kuvitella saavansa suurta voittoa.

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288590810506.html

        Casino Helsingin ja RAY:n historian suurin jackpot putosi kahdelle helsinkiläismiehelle perjantain ja lauantain välisenä yönä kahden euron panoksella.
        Onnekkaan kaksikon voittopotti on 305 806,56 euroa. Miehet pelasivat peliä kahden euron maksimipanoksella.

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194898536138/artikkeli/peliautomaatista mukava vappupotti 80 sentilla yli 153 000 euroa.html

        Casino Helsingissä pelattiin vappuna yksi Suomen suurimmista peliautomaattivoitoista. 50-vuotias espoolaismies pelasi 80 sentin kierrospanoksella Hot Spin -automaattia, kun viisari pysähtyi jackpot-kuvioon.


    • RAY imee!

      Karsea imuhan noissa muutenkin on. Pitkästä aikaa kokeilin, ja ei se RAY:n pelien pelaaminen ole enää mitään muuta kuin sitä napin painelua. Töks.. töks... töks.. töks... Ja ei mitään voittoja!

      • luuri1

        No jos vertaat sitä muiden raha-automaattipelejä tarjoavien valikoimaan, niin mitäs muuta niissä toissa saa tehdä? Ei tarvitse painaa kun laittaa autoplayn?

        Hitto mitä jengiä !!!


    • paraseioleray

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe