Olisiko oikein realistista palautetta saabista..Diecel ja automaatti.
Kyllästyneenä saksan pas...Valmiste virheellisiin autoihin.
Yksi vanha audi 80s oli vielä hyvä auto ja muutama toyota on tullut myös pidettyä.Ei moitetta toyotan kestävyydestä,eikä nissn kig myös ollut huono..
Nyt olisi tarkoitus hankkia auto isolla aalla..Jota ei tavis joka s..tan vuosi korjauttaa parilla tonnilla.
Ja JAKOHIHNALLISTA autoa en ota ilmaiseksikkaan.
Fiksun näköisiä nää saabit 9-3 vaimikäseoli..
Ajettavuuden tiedän että on hyvä mut kestävyys ja vikaherkkyys ja osien hinta ja saanti kiinnostaa sekä tietysti tyyppiviat..
Saab 1.9TiDS Linear Turbo 2008
11
223
Vastaukset
- Saab 9-3
Itsellä on ollut kaksi 9-3 diesel automaattia. Molemmat pelittäneet hyvin. Hihnan vaihto niissäkin on tehtävä viimeistään 120 tkm välein. Nykyisellä ajettu noin 140tkm. EGR kannattaisi tulpata, mutta koska itse vaihtelen öljyjä 10tkm välein ja ajelen myös pitempää matkaa aina välillä niin ehkä EGR siksi on pysynyt kohtuu puhtaana. Auto on hauska ajettava ja tosi reipasliikkeinen. Jos ostokohteesi hyvin huollettu ja tyyppiviat jo korjattu niin ei muuta kuin ostoksille.
- EGR
Mulla tuo EGR hälyttelee jatkuvasti ja auto sammahtelee, omalla vikakoodilukijalla kuittailen, mutta hetken ajon jälkeen taas sama juttu, mitä tehdä?
- sakasanseisoja
Täydellisesti huollettu on tuo ko. Vaihdokki.
Nykyisen auton hihnan vaihtoväli on myös 120t Edellisen vaihdatin jo 100t ajon jälkeen.
Mun ajomäärällä ei tule mitään jos vaihdan öljyn noin tiuhaan kun normi kilometrejä tulee noin 40t/vuosi
EGR..Tietysti kaikissa diesel autoisa tuo sama kirous..
Jakopään hihnaveto taitaa ratkaista koko homman..Tää pohjoissuomen-hihnatauti rikkoo jakopäät ja moottorit ennen aikojaan.
On tapauksia joissa sitikalla ajettiin vain 10t ja pox..kansi ja jakopää uusiksi.
audi oli myös huollettu asiallisesti ja kaikki oli jakopäässä uutta! 60t Jakopää petti ja kansi uusiksi..
Varmaan tällaiset kokemukset panee vieroksumaan hihnallista jakopäätä.
Mitä ne tyyppiviat ovat? Jos kuitenkin saisin jotain takuita vaihto saabiin. - Tiisseli
Mulla kans tollanen diesel ja hyvin on pelittänyt, mutta mun huollossa mulle on sanottu että hihna vaihdetaan 150.000km välein, mikä sitten lienee totuus, huoltokirjasta en oo viittiny laiskuuttani sitä katsoa.
Auto on todella mukava kulkine ja kiva ajaa, talvinopeuksilla pienin kulutus oli 4.8l. - tun hyrri.
Opettele ensin oikeinkirjoitus ja mene sitten vasta autokouluun.
- Tiisseli
Kerroppa missä kohtaa on kirjoitusvirheitä joista sait malkan silmääsi, niin sitten minä kerron sulle että tuo oikeinkirjoituspalsta ei ole täällä, eikä senpuoleen asiaton neuvontapalstakaan.
- tun hyrri
Tiisseli kirjoitti:
Kerroppa missä kohtaa on kirjoitusvirheitä joista sait malkan silmääsi, niin sitten minä kerron sulle että tuo oikeinkirjoituspalsta ei ole täällä, eikä senpuoleen asiaton neuvontapalstakaan.
no aluksi pari asiaa, numeroiden jälkeen laitetaan yksi tyhjä ennen suureen lyhennysmerkkiä eli 150000 km ja 4,8 l/100 km !
- tiisseli
tun hyrri kirjoitti:
no aluksi pari asiaa, numeroiden jälkeen laitetaan yksi tyhjä ennen suureen lyhennysmerkkiä eli 150000 km ja 4,8 l/100 km !
Onsullakustapäässäjostollanenerhelaittaamollaamaantäällä, ja jos sulla ois lasinen pää, niin kaikki näkisivät että siellä kusi lainehtii ja paska tekee patoja, menikö nyt oikein?
Hus...menetkös siitä. - pensselisetä
tun hyrri kirjoitti:
Juu, tiisseli on ihan oikeassa, hänen kertoma asia kyllä valkeni minulle heti ensimmäisellä lukukerralla, toisin kuin tun hyrrin sekava sepustus, voitaiskohan ihan oikeasti olla viisastelematta täällä ja keskusteltaisiin vain palstaan kuuluvasta automerkistä.
- apukoulussa
Opettele ensin oikeinkirjoitus, ja mene sitten apukouluun.
- taan, taan
apukoulussa kirjoitti:
Opettele ensin oikeinkirjoitus, ja mene sitten apukouluun.
Tämä oli tarkoitettu siis tun hyrrille....unohti mokoma pilkun oikeinkirjoituksestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579