Kristallin säihkettä

Kirppiskävijä

Onko Lieksan kristalli virta kirpputori samaa ketjua kuin Nurmeksen Kristalli kirppari? Onko sama yrittäjä?

54

8674

    Vastaukset

    • nikke41

      ei todella ole. lieksan kristallivirta ry on yhdistys.

    • Tiedän paremmin

      Ei ole. Nurmeksen kirpputori on vakavarainen ja siisti kirppis, jolla ei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ tuon "uskonnollisen" yhdistyksen kanssa.

    • HyväHyvä

      Onko täällä nusessaki joku autokirppis? Eipä täällä ookkaan muuta sen alan liiketoimintaa.

      • Pete K

        Onko yhteystietoja? Tarviisin äkkiä semmosta käyttöautoa edulliseen hintaan?


      • Kokemuxiion

        No, ei kyllä kannata kamuks ruveta sen autopuljun kanssa.


      • ♥♥♥
        Kokemuxiion kirjoitti:

        No, ei kyllä kannata kamuks ruveta sen autopuljun kanssa.

        Miks ei?


    • Lukihäriö vai idioot

      Mikä se tuo tuommoinen Pielisen-Kristalli Virta ry on? Miten on edes rekisteriin hyväksytty noin pahasti kaikkia suomen kielioppisääntöjä rikkova nimi?

    • Salaseurat?

      Ei, mut ihan tosissaan. Kiinnostais tuo autokanta. Kehen otan yhteyttä?

    • bisnestäkin

      Voihan ne kukkarot tyhjentyä vaikka ostoksiin.

      • Vaivaisukko

        Niimpäs, kyllähän se taivaspaikkakin maksaa. Sanotaanhan sanassakin, että "kun kolikko kirstuun kilahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa". Jotkut on etevästi huomioineet tämän rahavirran kääntää omaksi edukseen.


      • nää bää
        Vaivaisukko kirjoitti:

        Niimpäs, kyllähän se taivaspaikkakin maksaa. Sanotaanhan sanassakin, että "kun kolikko kirstuun kilahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa". Jotkut on etevästi huomioineet tämän rahavirran kääntää omaksi edukseen.

        Sanohan mitenkä kun sehän on vapaaehtoista.


    • Luottotiedot

      Siinäpä se, sepä se kun on joillakin vaikea ymmärtääkin, jos vastalahjaksi menettää jotain erittäin tärkeää niin silloin se ei mene ihan oikein.

      • mitä tarkoitat

        Mitä sekoilee?


      • kristallit
        mitä tarkoitat kirjoitti:

        Mitä sekoilee?

        onpas mukava kun nämä sai tulostettua ja saatiin yhteys poliisiin ja sitä kautta tavataan oikeudessa kirjoittelijat


      • yhteiskunnallekallis
        kristallit kirjoitti:

        onpas mukava kun nämä sai tulostettua ja saatiin yhteys poliisiin ja sitä kautta tavataan oikeudessa kirjoittelijat

        Se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa.


      • kateus vie...
        yhteiskunnallekallis kirjoitti:

        Se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa.

        Voi sua ääliö. Yrität nyt täälläkin mustamaalata näitä Herran omia.


      • kuhakyssyy
        kristallit kirjoitti:

        onpas mukava kun nämä sai tulostettua ja saatiin yhteys poliisiin ja sitä kautta tavataan oikeudessa kirjoittelijat

        Miten on asiat edenneet?


    • Myötäeläjänä

      No,just jooo!

    • Löytöjä
    • Kukamitähähä

      Siis kuka?

    • tietäjäv10

      torissa ilmoittaa jake nimellä tuotteitaan lieksa paikkakuntana millon mitäkin ja suurimmas osas autojaan olemattomia

    • Kowachs

      Taisi mennä tunteisiin, kun alkoi viestit kadota? Herkkää.

      • Ghhg123

        Täällä ääliöt kirjoittaa. Sellaiset joilla ei ole uskallusta sanoa päin naamaa. No aina näitä riittää.


      • Kowachs

        Kenen naamasta tässä puhutaan? Jos miehellä on kymmeniä nimiä, niin onko hänellä on myös vastaava määrä naamoja? Tulee kova ralli käydä sanomassa kaikille.


      • Ghhg123
        Kowachs kirjoitti:

        Kenen naamasta tässä puhutaan? Jos miehellä on kymmeniä nimiä, niin onko hänellä on myös vastaava määrä naamoja? Tulee kova ralli käydä sanomassa kaikille.

        Voi sua!


      • Ghhg123

        Oliko vielä muuta?


      • Anonyymi
        Ghhg123 kirjoitti:

        Täällä ääliöt kirjoittaa. Sellaiset joilla ei ole uskallusta sanoa päin naamaa. No aina näitä riittää.

        Menit minua piiloon. Minä uskallan sanoa päin naamaa asiat.


      • Anonyymi

        Millon saan ne rahat


    • HyviäLöytöjä

      Minä olen näykkinyt monia hyviä löytöjä Kristallin kirpputoreilta ympäri pohjois karjalaa ja kainuuta. Toivottavasti toiminta jatkuu vielä jossakin!

    • S26

      Ois täs asiaa tolle tyypille 💀

      • Munasulleperseeseen

        Hui miten pelottavia ootte kun täällä kirjoittelette!


      • Pellepellelle

        Joopa joo!


    • Ihmeellistä

      Missä tämä yhtiö vaikuttaa? Lieksassa vai Nurmeksessa? Kuka TJ?

      • Munasulleperseeseen

        Kateellisia riittää.


    • Telekänlaulu

      Voipiko ollatotta? Niin mukavii hengellissii immeisii olivat. Kävin ruokkouskokkouksissahhii. Voi tätä mualimanmennoo.

    • Vappuheila2

      Uskomatonta, mutta hyvähän se on kun tulee ilmi tuommoiset vääryydet.

    • surullinenautosta

      Lieksa keskustelun seinältä näköjään poistetaan aiheesta kaikki kirjoitukset. Onneksi täällä vapaampi ja oikeudenmukaisempi meininkin.

    • Ihmeellistä

      Kannattaisi antaa palautetta kenellä on profiili täällä. Facebookprofiilillakin taitaa voida ja sähköpostiosotetta kysyy. Tuossa alareunassa on "Palautelomake". Siellä Lieksan seinällä ihan mielivaltaisesti poistetaan kommenteja ja aloituksia. Ei tee varmasti hyvää nuille mainostajille kun kukaan ei enää kehtaa lukea nuita rasse ja suvakkijuttuja. Luulen, että tuo ylläpitäjä on tämän tyypin tuttu tai sitten peräti itse tai perheenjäsen. Eihän tuossa toiminnassa ole muuten mitään järkeä.

    • R-KIOSKI

      Vuoden hauskin :D

    • Anonyymi

      Äiti kirpputori kioskilla. Onkin tosi hyvä kirpputori tavaraa niin että seinät pullistelee ja hyvää,ei voi samana päivänäkään puhua Nurmeksen tai Lieksan muista kirpputoreista. Käymällä siellä niin näette.

      • Anonyymi

        Moni kiertää kaukaa ettei tuu huijatuksi.


    • Anonyymi

      Vieläkö on maisemissa? Että tietää varoa.

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe