Karvattomuus

Woman- 34 v

Ihmeellistä tämä posliinivillitys, olen aikuinen yli 30 vuotias nainen ja en suostu ajelemaan alapäänkarvojani, miesystävä teki ikävän tempun minulle, olin ottanut vappuna liikaa alkoholia ja nukahdin ja mies olo riisunut pöksyni ja ajellut pimpankarvani pois.
Tilanne nolo ja alistava ja olen nyt todella vihainen hänelle.
Miksi miehet tykkäätte karvattomuudesta?
Olen itse siistinyt vain bikinirajat, muutoin aikuisen naisen karvat, eikä lapsen posliini, nyt ikävä olo, kun ei karvoja ja minua on käytetty hyväksi.

24

1470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+15

      Karvat kuuluvat naisen reisien väliin, poslari mennyt muoti Lyhyehkö siistitty karvoitus hyvän näköinen, varsinkin tumma. Ihana nuolla karvoituksen keskellä maukasta pillua.

    • Olemme molemmat poslareita, emmekä muuta voisi ajatellakaan.
      Karvapehkot ovat molemmille "turn off"

    • Truckfuk

      Et ole sinut naiseutesi kanssa joten vihastuitkin. Liikaahäpeät itseäsi että sulla on häpyhuulet ja naisellinen vako joka kiihottava on miehestä. Opi omaa vartaloasi ja innostut sisänaisestasi.

    • 28x...

      Hmmm... on hauskaa huomata että kaikki ovat oikeassa. Ovathan nämä toki makuasioita. Mutta sheivattuun ihoon eivät satiaiset tartu. Ne olivat yleisiä viellä 6- 70 luvuilla. Itsekin niitä sain 2 x. Oli ihan vähän noloa armeijassa mennä kertomaan vaivastaan. Luuli tietysti että olin ollut poikien kaa silleen vaikka olen umpihetero. Saddarit sain lomareissulla.
      Helpottaahan se raapiminen mutta eihän sitä alokasrivissä voi tehdä......

    • Mari hki

      Miesten outoja halujako varten naisen olisi karvansa ajettava? Ei Kiitos, minulla on tuhero ja pysyy.

      • pildua

        Hyvä Mari tuherossa karvat =oikea nainen eikä lapsi yess


    • 28x...

      Mari hki on ihana koska on säilyttänyt oman mielipiteensä. En koskaan ole jättänut panematta oli karvoja tai ei. Suomen talvi- ilmastossa ne ovat jopa välttämättömät. Minä tulen maistelemaan heti Maria jos kutsu käy.....

      • "Suomen talvi- ilmastossa ne ovat jopa välttämättömät".

        Poliitikon vikaa sulla :)

        Noh, kuka saa kiksinsä mistäkin..................


    • Jorkus

      Tärkkeintä on oma mielipide ja omat fiilikset. Jos mies käyttää naisen humalatilaa noin härskisti hyväkseen en voi muuta kuin olla ihmeissäni. naisella saa olla tuhero tai posliini, aivan sama minulle. Kunhan on tyytyväinen ja sinut itsensä kanssa. Siitä se kauneus ja kiihottavuus alkaa...

    • pimppua

      hävytön temppu oli,Olen sata %sesti samaa mieltä sun kanssa että karvat kuuluu naisen ja mielhen alapäähän niillä on om tehtävä,ja näitä poslareita jotka tuo mieleen pikkutytöt ja pojat yäk,kullakin oma maku mut minun maku on aina ollut naturel ja se oparasta,minä jos olisn ollut sinä oisin pistänyt äijän mateleen tai anna vasta sitten kun karvat kasvaneet täyteen mittaansa niin ei ajele enää toista kertaa....

    • karttu

      On vaimon kanssa kokeiltu samaa.hetken kiihotus,kun on pitkään oltu yhdessä.itse teet oikein.vain fiksaus riittää.tuntuu kuin vaimo olis pikku tyttö.en tykkää aina.kaikkihan uus kokemus auttaa joskus tylsääkin pari suhdetta.

    • - Karvaton -

      Kyllä kesä ja karvattomuus on aivan ihana yhdistelmä. Kannattaa tulla tälle vuosituhannelle.
      Jos karvanpoiston yhdistää lapsiin, niin on kyllä syvän itsetutkistelun paikka.
      Ahdistaa kommentit siitä, että PITÄÄ olla jotain, vaan saa olla mitä haluaa.

      Taitaa olla hurja sesonki menossa karvattomuuden puolella, kun naapuri kosmetologi sanoi, että asiakkaita on jatkuvasti vain sokeroinnin takia tulossa ja töitä on joka ollu aamusta iltaan.
      Nauttikaa kaikki kesästä ja älkää antako ahdistuneisuuden vaivata.

    • Vivavivaviiva

      No huppelissa tuli itsekin annettua ajaa karvat pois, olihan tuo sitten aika yllätys aamupissalla kun tajus että kaikki oli lähtenyt.

    • Ei alkoholille

      Hassu juttu. Itse pidän karvojen ajamista luonnollisena asiana, kännäämistä täysin järjettömänä touhuna. Itse ajattelet asiasta täysin päinvastoin.

      Voit olla onnellinen, että olit turvallisessa paikassa, eikä käynyt hassummin. Joku olisi voinut vaikka raiskata.

      Tosin koko aloitus saattoi olla vain provoilua. Kuka ihan oikeasti hyväksyy kännit muttei karvojen ajelua? Eikös alkoholin suurkuluttajat ole yleensä ennakkoluulottomia uusien asioiden suhteen ja absolutistit tiukkapipoja?

    • Perjantaipullo

      Täh, nyt ei oikein tarttunut tuo alkoholisaarna. Huhuu eletään kakstuhattakymmenen lukua... Mitä hait, en jymmarra ?

      • m33vee

        tässä kesällä sain hiukan vanhepaa noin 50 vee naista..jolla oli karvainen ja se onkin ainut kokemus sellaissesta. Muut n25 naista ovat olleet vähintään puoliposlareita. Kieltämättä oli kiihottavaa vaihtelua..


    • rakkaus, m

      Tyttö ei tee mitään itseään varten, vaan haluaa olla iloksi rakkaimmalleen ja kuulee hänen toiveitaan. Mies ei tee mitään itseään varten, vaan haluaa olla iloksi rakkaimmalleen ja kuulee hänen toiveitaan.

      Tavattaessa ei vielä tiedä toisen toiveita, vaan joutuu noudattamaan yleispätevää ohjetta, mutta kun on jo keskusteltu, tietää, millä osoittaa rakkautensa toista kohtaan.

    • Juu karvallinen

      -olen aikuinen yli 30 vuotias nainen ja en suostu ajelemaan alapäänkarvojani, miesystävä teki ikävän tempun minulle, olin ottanut vappuna liikaa alkoholia ja nukahdin ja mies olo riisunut pöksyni ja ajellut pimpankarvani pois.-

      Miksi vedit lärvit itsellesi, olisihan jeppe alkaa bisnesmiehenä vaikka sutenööriksi. Aaamulla olisit ollut karvat talleella ja ja ihmetellyt, miten paljon jaksoit panna, liemiä valuu vieläkin. Ehkä viikon parin päästä olisi ollut pieniä lemmikkejäkin alapäässäsi.

    • totuus2

      kyllä on miehiä joille karvaton pimppi on ällöttävän ja huorahtavan näköinen .minä yksi niistä

    • tuollaista

      En ajele karvojani, en siisti edes bikinirajaa. Olen joskus yrittänyt, mutta menetelmästä huolimatta tulos on rajusti kituavaa punaista näppylää, joka kutiaa sen kuukauden kun karva kasvaa takaisin. Ei ole kaunis bikiniraja näppylöiden vuoksi. Siispä olkoot karvani naturellit. Ne miehet, joiden kanssa olen karvoineni piehtaroineet, eivät ole karvojeni takia karanneet. Ja karvoja on ollut niillä miehilläkin ihan naturellisti.

      Kerran leikkausta varten minulta ajeltiin alapää posliiniksi ja se oli sitten sellainen punanäppyläinen kynitty kanan perä. Eipä paljon erotiikkaa sille ajalle tullut :)

      Kainalokarvoja ajelen joskus, koska ne ovat hentoja luontojaan eikä usein viitsi.

    • Kerran ajett posliiniksi niin aina posliini. Itse en noita karvoja halua alapäähäni enkä kainloihinikaan. Sheivattuna on vain niin paljon puhtampi olo.

      Jokainen tehköön kuitenkin omalla tavallaan.

      • mies 39v

        kyllä kunnon iso posliini on ihana nuolen sitä melkein päivittäin,vaimoni kiihottuu parturoinnista sen takia sitä pitää ajella vähintään kerran viikossa,eka orkku sheivatessa yleensä.


    • TOIVOTTAVASTI MIEHESI ON PEDOFIILII KUN MUNA NOUSEE TAIVAISIIN PIKKUPILLUISTA (: KOSKA SINÄ OLET YKSI (:(:(:(:(:(:

    • pimppiä on mukavampi nuolla kun näkee miten kaunis se on ja miten se kostuu ja peppureikä samoin

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      185
      1485
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1207
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1143
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1084
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      967
    6. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      928
    7. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      922
    8. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      100
      915
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      60
      886
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      875
    Aihe