Olisiko kellään mahdollisesti myytävänä, tai tietäisikö mistä saisi kotimaisen Pekka Milonoffin ohjaamaa Rikos ja Rakkaus elokuvaa?? Aivan mahtava leffa, en vaan mistään löydä sellaista.
Rikos ja Rakkaus elokuva
arto_92
3
187
Vastaukset
- arto_92
eikö kukkaan tiijä? :(
- Boksi valmiiksi
Onhan tuo tullut tv:stäkin neljä kertaa, viimeksi viime vuoden kesäkuussa. Ei muuta kuin kärsivällistä odotusta.
- Hei vaan.
Epäilen, onko sitä ollenkaan julkaistu dvd:nä. Kysy kirjastosta, jos siellä sattuisi olemaan vhs. Tiedät varmaan, että elokuva perustuu Jari Tervon kirjaan "Pyhiesi yhteyteen". Kirja on huomattavasti parempi kuin leffa, kannattaa lukea se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758