Kuulin tyttökaverilta ku se oli käynyt siinä turkkilaisen paikassa poikakaverinsa kaa niin se turkkilainen ku oli tullut lääppimään ni se jätkäkaveri tietysti mustasukkainen niin se mehmutti ja mikähacizi se oli ollu ja räkässy sen kepappiin takahuonneessa. voix toi olla tottakaan????
Ällöttävää
8
540
Vastaukset
- Just joo
Kuule , hanki elämä ja lakkaa levittämästä perättömiä juttuja.
Valheella on lyhyet jäljet ja valehtelija jää aina kiinni! - NeitsytmäenKuningas.
Tuollaiset lääppimis ja räkimis väitteet ylittävät jo kunnianloukkaussyyte rajan. Toisten bisnesten vaikeuttaminen perättömillä valheilla voi tulla todella kalliiksi oikeudessa.
- mehmetpulla
niin käy kun liian nätti blondi
- Tottako?
Liian nätti vai liian tyhmä ja omahyväinen?
Oisko hiukka omakehua? - Niin....?
Mikä turkkilainen ja missä paikassa...!?
- savikon keisari
joku jakorasia kumminkin kyseessä.
- Kokemusta on
Kauttuan Kebab on Euran paras ruokailupaikka ja pojat ovat yhtä kohteliaita kaikille asiakkaille.
- ToTuuus
No ei ainakaan pizzat maistu miltään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879