Olen ymmärtänyt, että on mahdollista saada sosiaalityöntekijön pätevyys opiskelemalla sosiologiaa pääaineena ja sosiaalityötä sivuaineena. Sivuaineopinnot tulisi tietysti ottaa laajana, mutta kuinka helposti Itä-Suomen yliopistossa myönnetään laaja sivuaineoikeus? Entä pidentääkö laajan sivuaineen lukeminen opintoaikaa merkittästi?
Olisi mahtavaa jos joku asiasta tietävä voisi vastata!
Sosiaalityöntekijän pätevyys
Tietämätön
3
219
Vastaukset
- tuleva sostt
Ei ole mahdollista, sori.
- Tietämätön
"Sosiaalityöntekijän kelpoisuuden voi saavuttaa opiskelemalla sosiaalityötä pääaineena tai sivuaineena. "
Miksi ei ole? Tuossa suora lainaus Helsingin yliopiston sivuilta.
- lakia lukien
"Helsingin yliopistossa ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneet voivat hakea oikeutta suorittaa sosiaalityöntekijän kelpoisuuden tuottavat opinnot omassa valintaryhmässään"
eli tässä ainakin pitää olla valmis maisteri joltain alalta. Virallinen pätevyysvaatimus sossutädiksi on maisterin tutkinto, jonka pääaine on sosiaalityö.
Eli linkki: 272/2005 10 §
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433044Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081887Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751561- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1021081Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1001071