Kysymys skorpioneille... Millainen olit lapsena? Minkälainen on skorpionilapsi? Mihin varautua skorpionilapsen kanssa...
skorpionilapsi
13
4520
Vastaukset
- skorppariäiti
Ainakin mun lapseni on erittäin sydämmellinen ja tunteensa näyttävä,herkkä joskus liiankin kanssa, keksii kaikkia hassuja ja ihania juttuja,ai,niin ikää hänellä on 8v. ja tyttö.Itse olin erittäin arka ja hiljainen lapsena
- skorp
Asia A&O: pidä huoli siitä, että hän tuntee olevansa ehdoitta hyväksytty ja rakastettu.
Kun joudut sitä pirulaista temppujensa takia löylyttämään (=aika usein), tee selväksi että et hänen tekoaan hyväksy, mutta hänet kyllä - aina ja täysin.
Loput se hoitaa kyllä ite. - ScorpioFemale
Itse olen ollut lapsena kiltti, valilla liiankin kiltti. Mutta omaa tahtoakin on aina loytynyt.
En ollut mikaan kovin sosiaalinen, eli koulussa en halunnut olla esilla tai keskipisteena. Huumorintajuinen, luotettava, * laiska *> kotitoiden tekija, aktiivinen harrastaja, eli harrastettua tuli kuvataitesta teatteriin ja urheilua. Elainrakas. jnejnejne .. En varmaankaan ollut sielta hankalimmasta paasta. - Tähdenlento.
Hej!
Olin pienenä aika kiltti,hyvin kiinni vanhemmissa,koulussa minua kiusattiin joten vetäydyin vielä enemmän syrjään.Olen aina viihtynyt vanhempien ihmisten seurassa ja kuuntelin mielelläni heidän tarinoita,ja tunsin olevani turvassa.Koskaan en kertonut vanhemilleni kiusaamisesta mutta kyllä he tiesivät!kiusaaminen loppui kun vaihdoin koulua,mutta on kylläkin jatkunut myöhemmin elämässä,skorpioni on erittäin herkkä jo lapsena ja viihtyy hyvin yksikseen.Olen eläinrakas,pidän lukemisesta ja viihdyn hyvin kotona.Skorppioonilla on pitkä pinna mutta auta armias kun räjähtää,lisäksi olen oikeudenmukainen ja en voi sietää vääryyttä,ja aistin ehkä liiankin hyvin millainen toinen ihminen on,ja niinkuin eräs hyvä ystäväni kerran sanoi niin ystävyyttäni pitää ansaita,ja se pitää paikkansa,mutta minä en ikinä petä ystäviäni,he sen sijaan ovat pettäneet pahasti,mutta eivät ole enää ystäviäni.Sinulle tulee helppo lapsi ja toivotan kaikkea hyvää!! - scorppionitar
Paljon ystäviä-ainut lapsi...ulospäin suuntautunut.
Opettajien kauhu ;) jos ei saaneet minua kiinnostumaan aiheistaan, jos aineet olivat mieleisiäni "loistin niissä".
Äidille tein kaikki temput...isääni tottelin. Joten kunnioitus heitä kohtaan säilyi.
Hyvät suhteet vanhempiin näin aikuisenakin.
Ystäväni lapsi on alle 2v. skoppiooni neito ja kyllä neitistä löytyy "omaa tahtoa". On jännä seurata hänen tempauksiaan. Omat lapseni ovat rapu ja jousimies.
Heistä kertovat (lapsi) horoskoopit kieltämättä täsmäävät.- kiitos teille vastanneille!
Onpas jännää luettavaa, yllättävääkin. Oma mielikuvani nimittäin olisi ollut, että tulossa on tulta ja tappuraa - mistä sellaisen kuvan sitten lienenkään saanut. Itse olen nouseva skorpioni, joten on jonkinlaista kosketuspintaa ko. merkkiin.
Kiitoksia vastauksista! - skorpioni8
kiitos teille vastanneille! kirjoitti:
Onpas jännää luettavaa, yllättävääkin. Oma mielikuvani nimittäin olisi ollut, että tulossa on tulta ja tappuraa - mistä sellaisen kuvan sitten lienenkään saanut. Itse olen nouseva skorpioni, joten on jonkinlaista kosketuspintaa ko. merkkiin.
Kiitoksia vastauksista!no, sanoisin vielä, että skorpionilapsi on itsepäinen, herkkä ja hyvin rehellinen. ja niinkuin joku jo sanoi esim. koulussa jos joku aine ei kiinnosta niin ei tule mitään, mutta jos skorpionin saa kiinnostumaan niin kyllä hoitaa hommansa varmasti ja kunnialla. mun tunteman mukaan skorpionilapset aika suosittuja toisten lasten keskuudessa silloin kun pimeämpi puoli pysyy piilossa. skorpionin täytyy saada omaa rauhaa kun sitä tarvitsee. mun ystävät aina olleet ymmärtäväisiä mua kohtaan.
- rapuäiti
Skorpionilapsi on ihana, suloinen, villi, rohkea, kiukkuinen, ärripurri, mahtaileva, juonikas, manipuloiva ja kultainen!
Skorpioni kestää tuskaa hämmästyttävästi, ainakin neuvolapiikitykset menivät aika helposti ja äitiä pyörrytti enemmän kuin tenavaa.
Tällä lapsella on myös voimakas myötäsyntyinen oikeudentaju. Tietää helposti, missä menee oikean ja väärän raja. Se ei kuitenkaan estä "venkoilua" ja vanhempien rajojen kokeilua.
Tuijotuskisoja olemme tehneet monasti. Siinä se häviää, joka ensin lopettaa tuijotuksen toisen silmiin. Arvaa, onko skorpionilapsi tässä hyvä...! ;-) - escorpio `81
Olen skorpioni vm. `81. Kokemuksia skorpionilapsista on, muistellen omaa lapsuutta ja tuttavieni lasten touhuja katsellessa... Yhtenäisiä piirteitä siis löytyy:
1) skorpionilapset ovat tutkijoita. Synkät metsät, luolat, autiotalot ym. ovat skorpparilapsen lempitutkimuskohteita. Muut lapset jäävät kauas kaikesta pelottavasta, joten skorpionilapsi usein viettää aikaansa näillä tutkimusretkillään yksin.
2) Myös kaikki kielletty kiehtoo: jos kiellät skorpionilasta menemästä naapurien heinälatoon siellä piilevien vaarojen vuoksi,voit varmasti löytää hänet juuri sieltä. Vaarat eivät pelota, vaan päinvastoin kiehtovat.
3) Skorpionit ovat pienestä pitäen erittäin sosiaalisia,ja jo pienenä osoittavat merkkejá taipumuksestaan johtaa joukkoa (=kaveripiirin pomo) mutta myös toisinaan vetäytyvät syrjään pohtimaan elämän isoja kysymyksiä.
4) Edellisen jatkoa: jo lapsena skorpionit yllättävát vanhempansa (kiusallisilla) kysymyksillä. Kuolema, elämä, uskonto, mystiikka, ihmispsykologia, taivaan väri, kyynelten kemiallinen koostumus; kaikki vaivaavat skorpionilapsen mieltä. Varautukaa siis skorpionilapsen omaavat táhän jo ennalta...
5) Leikkikaluja ei tarvita, sillä skorpionilapsi ei halua leikkiä vaan elää oikeaa elämáä ( =aiemmin mainitut TUTKIMUSRETKET.)
6) ryhmässä työskentely, ryhmäpelit ja -leikit, koulussa niinkuin vapaa-ajallakin, ovat skorpparilapselle joskus vaivalloista puuhaa, voimakkaan johtamisen halun vuoksi.
7) Skorpionilapsella voi esiintyä usein ns. hiljaisia kausia. Älä pelästy, lapsi ei ole tyhmä, jälkeenjäänyt tai hiljainen: hän TARKKAILEE YMPÄRISTÖÄÄN ja tekee havaintoja ihmisten ja ympáristön "toiminnasta".
Skorpionilapset ovat suuria filosofeja, nopeaälyisiä, mutta myös vaikean keskittymiskyvyn omaavia (kiinnostavassa asiassa keskittymiskykyä kyllä löytyy) ja, valitettavasti, myös teräväkielisiä. Skorpparilapsi harvoin jää alakynteen koulukiusaamisessa terävän kielensä ja nopean älynsä vuoksi. Terävällä kielellään he kuitenkin voivat tietämättään myös loukata ihmisiä. Skorppari sanoo asiat niinkuin ne ovat, hienostelematta ja kiertelemättä. Siksi monet asiat he oppivat kantapään kautta.
Loppujen lopuksi: sanotaan, että skorpparit ovat vaikein horoskooppimerkki, mutta plussapuoliakin löytyy. Olemme mielenkiintoisia persoonia! - skorppari äiskä
skorpioni lapsi on periksi antamaton menee siitä
mistä aita on korkein itsepäinen hymy tyttö jota
katsoessa aurinkokin kalpenee näin me äiti ja
vaavi skorppioonit - scorpio
...Noh,minä pidin kovasti yksityisyydestä.Ja jos mulla oli rakkaita leluja,niitä en mielelläni lainannut kavereille.Rauhallinen olin,mutta jos minut sai suuttumaan..en viitsi sanoa siitä sen enempää.Testasin kyllä vanhempia aika ajoin,ja saatoin olla hankala.Mutta aika rauhallinen oli minun lapsuus..ja lapset on aina yksilöitä...:)
- JEejee
Olin hyvin ujo ja herkkä. Äitini ei saanut minua millään edes linja-autoon, sillä siellä oli liikaa outoja ihmisiä. Huusin koko automatkan ajan.
Kissoja ei saanut kotona komentaa. Olin niin herkkä ja aloin itkemään. Menin lohduttamaan kissoja. Ei saanut isosiskoakaan komentaa, menin häntäkin heti halaamaan. Olen aina ollut heikoimpien puolella. En voi sietää tänäkään päivänä syrjintää ja eriarvoisuutta.
Ala-asteella itkin aina milloin mistäkin. Kerran tyttö näytti minulle leikillään kieltä ja rupesin sen takia itkemään. Olen kolmelapsisesta perheestä ainoa skorpioni ja kaikista herkin tapaus. Onneksi mitä vanhemmaksi olen kasvanut sitä vahvemmaksi olen tullut. Jännitän ihan hirveästi vieläkin eri asioita, kuten seminaareja ja luokan edessä puhumista. Nämä ujous asiat kuitenkin selittäytyvät pitkälti synnynnäisillä temperamenttieroilla.. Olen syntynyt 11.11.1982- syntymäpäivä minulla (11.1...
olen pienestä asti tykännyt olla omissa oloissani. vanhemmiten olen tullut hyvinkin sosiaaliseksi mutta sitä on oikeastaan pitänyt opetella ihan varta vasten.
olen hyvin pitkäpinnainen, tavallaan patoan sisälleni asioita. osaksi näin siksi että mieluummin kärsin itse kuin aiheutan muiden kärsystä. tai tästä johdateltuna: jään mieluummin itse ilman jotain asiaa kuin että otan viimeisen ja joku muu jää ilman. näin on ollut aina. edelleenkään en osaa mm. jonotustilanteissa pitää puoliani vaan päästän muut edelle.
muistan edelleen lapsuudesta asioita ja tilanteita joissa olen joutunut tekemään päätöksiä muiden puolesta ja myöskin muistan tilanteet joissa muut ovat minua jotenkin loukanneet. esimerkiksi teini-iästä muistan uskomattoman paljon jotain kavereitten keskeisiä riitoja sanatarkasti.
olen hyvin pitkälti tunnistanut itseni skorpionia kuvaavista teksteistä, mm. "pitkäpinnainen mutta kun räjähtää, niin räjähtää kunnolla" sopii minuun todella hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982