Taekwon-Do (ITF)

Taekwon-Doka

Hirveästi on vääriä käsityksiä lajistamme, kuten että ei ole oikeaa urheilua jne.
Tässä voisitte nyt tulla kyselemään jos on kysyttävää ja kertomaan omia näkemyksiänne, vastailen mielellään :)

6

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomo3

      Moi! Onko sun mielestä oikein "pakottaa" juniori-ikäinen harrastaja apuopettamaan seurassa? Kuulemma kuuluu vyökoevaatimuksiin, muuten ei pääse etenemään vöissä. Ja muutenkin sitten kun en enää ole junnu niin ei apuopettaminen ei silloinkaan tule kiinnostamaan minua enkä koe sitä omaksi jutukseni. Itse haluaisin vain keskittyä kilpailemiseen.

      • potkunyrkkeilijä

        Taekwondo on hieno laji ja sen tehokkuutta vähätellään paljon. Minusta on hieno juttu jos vaatimuksiin kuuluu apuopetus(Y)
        Jos oppilas on menstynyt lajissaan niin hyvin, että koutsi voi kayttää häntä apuopettajana niin musta se on luokan priimuksen merkki.


    • Taekwondoin

      ^Jos vyöarvo on apuopettaja-arvo, niin ehdottomasti. Kilpaileminen on vain hyvin pieni osa lajia.

    • Pelottaa ...

      Uskaltaako rautalapion notkeuden omaavana mennä taekwondon alkeiskurssille?

    • No tässä kysymyksiä

      Käykö tai onko käynyt porukoistanne ihmisiä Pohjois-Koreassa treenaamassa tai tapaamassa TK-D -väkeä?

      Kerro tapahtumia reissuista.

      Onko P-Korean Helsingin lähetystön väellä, tai näitä lähellä olevilla P-Korean kansalaisilla suomessa yhteydenpitoa harrastajiinne? Tai p-korealaisten Helsingin ravintolan väellä?

      Kerro yhteydenpidostanne.

      • Kävin 2011 ottamassa (ensimmäisenä suomalaisena ikinä) MM-kisoissa ottelussa -78kg kuokkaan ekalla kierroksella Tsekin Mracekilta. Kaikin puolin huikea reissu jonka kruunasi muutama turistipäivä Kiinassa Kielletyn Kaupungin lähellä, tottakai paikallisten kanssa treenaten myös.

        En ole itseasiassa journalia julkaissut missään, mutta ihan samanlainen tylsistyttävä urheilumatka se periaatteessa oli, pikkusen eksoottisempi paikka kyllä. Majoituttiin Yanggakdo hotellissa, joka sijaitsee nk. saarella jossa saatiin liikkuva vapaasti. Muualla oli pari opasta (varjoa), jotka huolehtivat, ettemme eksyneet bussikyytimatkalla TKD-palatsille, jossa itseasiassa vietimme suurimman osan ajasta, turistikohteiden kiertämisen (ja Kenraali Choi:n haudalla käynnin) lisäksi.

        Pohjois-Korealla ei ole lähetystöä Suomessa, lähin sijaitsee Tukholmassa. Korea Housen Jinsu lienee enemmän tunnettu Hanmoodo-yhteydestä kun ITF-yhteydestä.

        Valitettavasti ainoat kontaktit, joita tulee ylläpidettyä, ovat Pohjois-Korealaiset suurmestarit sekä tietysti isoimmissa kilpailuissa kilpailijat myös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe