Maksuhäiriömerkinnän seuraukset

Tyhmä

Hei,

mitä hankaluuksia teille on koitunut maksuhäiriömerkinnöistä? Sain itse pikavipeistä 3 merkintää. Ainoa nyt on ollut takaiskuna että en saanut nettiyhteyttä DNA:lta.

100

7056

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi eikäääää!1111

      Elämäsi on loppu, olet luuseroinut oman tulevaisuutesi, sillä kaikki tulee jatkossa olemaan sinulle TODELLA VAIKEAA vain sen takia, ettet ollut vielä henkisesti tarpeeksi kypsä huolehtimaan omista raha-asioistasi vaan päätit VARASTAA yhteiskunnalta!1111

      • älyvapaa!

        Sinun nerokkaita kommentteja tässä tuskin kaivataan!


      • Vippivalde
        älyvapaa! kirjoitti:

        Sinun nerokkaita kommentteja tässä tuskin kaivataan!

        Hmm.Mkisi maksaisin verojakaan kun ei ole pikitietä,katuvaloja eikä palveluita lähimaillakaan.Miksi lukea 6 v lääkistä jatkokoulutuksineen kun hoito tietämys loppuisi potilashoidossa kuitenkin.


      • jsomese

        JA MITÄ SE SINULLE H--O KUULUU OLETTKO JOKU VARTIJA
        PAINU PER----N JA NUOLE SITÄ


      • kokeile tuota
        Vippivalde kirjoitti:

        Hmm.Mkisi maksaisin verojakaan kun ei ole pikitietä,katuvaloja eikä palveluita lähimaillakaan.Miksi lukea 6 v lääkistä jatkokoulutuksineen kun hoito tietämys loppuisi potilashoidossa kuitenkin.

        Ratkaisu on olemassa

        www.nytvippiilmanluottotietoja.com

        Kannattaa kokeilla


      • J45v

        Lue allekirjoita tärkeä adressi kaikkien jo kärsineiden ja huonojen lakien vuoksi edelleen kärsivien vähempiosaisten hyväksi. Kaikkien nimiä nyt tarvitaan asiat korjaamaan, kun vapaaehtoisesti näin kuluttajien yms hyväksi ei tehdä. Hae uusia allekirjoittajia, yhteistyötä tarvitaan kaikkien parhaaksi lama-aikana. Kiitos.
        adressit.com ja hakukenttään kirjoita: http://www.adressit.com/maksuhairiomerkintoihin__astieto_ja_pikakarajiin_paremmat_lait
        (Ei löydy muuten...)


    • Omalla kohdalla merkinnät ei ole vaikuttaneet mihinkään. Sattui olemaan kotivakuutus ja liikennevakuutus ennen merkintöjä, nämä tietty pysyi merkinnöistä huolimatta. Laitoin auton pois säästääkseni kuluissa ja n. 1 v kuluttua ekasta merkinnästä hankin kuitenkin auton ja vanhassa vakuutusyhtiössä laitoin vakuutukseen. Maksoin vuoden maksun kerralla ja nyt tuli uusi liikennevakuutusmaksu joka oli laitettu 2 erään. Makselin kuitenkin könttänä pois. Visa-kortti toki meni heti merkintöjen tultua mutta hommasin Netellerin prepaid-luottokortin. Hoituu mm hotellavaraukset netissä ja autonvuokraamiset tiskillä, toki rahaa pitää tolla Net-tilillä olla hankintojen verran.

      Aloittajan kannattas hommata prepaid-dataliittymä, sen saat. Nyt myös hyvä aika aloittaa elämään varojen mukaan.

      • fghkfghk54578457

        "Hoituu mm hotellavaraukset netissä "


        Ihan mielenkiinnosta, hommasin vastikään skrill:n vastaavan prepaid kortin. Pitääkö kortilla olla katetta hotellin maksun verran jos haotellia varailee netin kautta ennakkoon ?


    • juubjuub

      Itellä 3kpl maksettuja merkintöjä, ei pikavipeistä..

      sain:

      asuntolainan reilu 100 000
      luottokortin mc silver
      kaikki vakuutukset mitä olen tarvinnut
      puhelinliittymätki

      lainassa mukana puoliso jolla ei merkintöjä mut 50 50 suhde.. hän ei vakkarityössä

      joten ei se nyt ihan kaikkia juttuja estä.. vakkarityökin on. ja tosi on tää

      • isaskar1

        Ja piruvie takaajaksikin kelpaa. Ei ulosotoilla ole vaikutusta. Minulla niitä on ei suuria mutta useita. Kaveri tuli ja pyysi takaan 500 000 € lainaa sanoin ei onjnistu mulla on luottohäiriöitä kaveri sano saako hän pankin johtajalta kysyä. En perääntynyt luulin niiden pitävän koska olin itse lukenut kuuluvani luottohäiriöisiin.. Puolen tunnin päätä pankista soitettiin ja kysyttii tuunko minä laittaan nimemi paperiin, jotta kaveri saa ostettya uuden metsäkoneen. oli kuulemma sanonut jotta tuun takaan jos hän saa nimeni lainan alle takaajaks kun en mkelpaai. En kehdannut saoa ettei oikein kiinnosta. Niinpä menin. Kaveri on alinansa melkein jo maksnut mutta minua v......taa. Kyl nimi ainakin takaamaan kelpaa. Helvetti,


      • olit typerys
        isaskar1 kirjoitti:

        Ja piruvie takaajaksikin kelpaa. Ei ulosotoilla ole vaikutusta. Minulla niitä on ei suuria mutta useita. Kaveri tuli ja pyysi takaan 500 000 € lainaa sanoin ei onjnistu mulla on luottohäiriöitä kaveri sano saako hän pankin johtajalta kysyä. En perääntynyt luulin niiden pitävän koska olin itse lukenut kuuluvani luottohäiriöisiin.. Puolen tunnin päätä pankista soitettiin ja kysyttii tuunko minä laittaan nimemi paperiin, jotta kaveri saa ostettya uuden metsäkoneen. oli kuulemma sanonut jotta tuun takaan jos hän saa nimeni lainan alle takaajaks kun en mkelpaai. En kehdannut saoa ettei oikein kiinnosta. Niinpä menin. Kaveri on alinansa melkein jo maksnut mutta minua v......taa. Kyl nimi ainakin takaamaan kelpaa. Helvetti,

        Ei metsäkoneurakoinnilla makseta puolenmillin lainoja muutamassa vuodessa, sua on kusetettu ja kohta tulee lasku.


    • Omat velkani ja myös nuo velkakierteen aiheuttaneet pikavipit myös kaikki maksettu ja tietty REF noissa kaikissa. Merkinnät jäi muistoksi.. ensi kuussa ensimmäiseksi tulleet poistuvat ja viimeinen poistuu 2017 tammikuussa.
      Jahka tiedot puhdistuu niin täytyy miettiä luotollisen kortin todellista tarvetta. Olen karsinut kk-menoni aika pieniksi ja näin haluaisin sen olevan tulevaisuudessakin.
      Tällä hetkellä palkasta jää käteen asuinkulujen ja T-S:n järjestelylainan jälkeen kiva summa säästötilille. Tämä takaa sen että mitään luottokortteja en enää tarvitse. Työkin on melko varmalla pohjalla, jos valtio lakka olemasta niin sitten ehkä saattaa olla duuni vaarassa. Jos on puoliso niin saataa muuttaa asioita niinkuin edellinen kertoilee... eipä ole henk koht kokemusta.

      • sairaus muutti kaiken

        Aina voi jotain sattua
        Meillä kävi niin,että mieheni sairastui vakavasti. Sairaalalaskut olivat yhteensä tuhansia euroja (7 kk sla).
        Miehellä olivat luottotiedot menneet,ja hän oli ulosotossa.
        Sossu ei antanut mitään,kun itse olin 6 kk työsopimuksella työssä.
        Tuli muutto esteettömään asuntoon. Mies oli jo pitkäaikaispotilas ja hänelle jäi 100€/kk käteen.
        Minulla on luottotiedot kunnossa. Saatiin uusi vuokra-asunto nimelläni.
        Vanhan asunnon vuokra,uuden asunnon vuokra, muutto ym.. Rahaa paloi. Onneksi sain lainaa,että sain kaikki maksettua ja miehen kotiin.
        Ilman mun luottotietoja en olisi saanut miestä kotihoitoon.


      • 12+15
        sairaus muutti kaiken kirjoitti:

        Aina voi jotain sattua
        Meillä kävi niin,että mieheni sairastui vakavasti. Sairaalalaskut olivat yhteensä tuhansia euroja (7 kk sla).
        Miehellä olivat luottotiedot menneet,ja hän oli ulosotossa.
        Sossu ei antanut mitään,kun itse olin 6 kk työsopimuksella työssä.
        Tuli muutto esteettömään asuntoon. Mies oli jo pitkäaikaispotilas ja hänelle jäi 100€/kk käteen.
        Minulla on luottotiedot kunnossa. Saatiin uusi vuokra-asunto nimelläni.
        Vanhan asunnon vuokra,uuden asunnon vuokra, muutto ym.. Rahaa paloi. Onneksi sain lainaa,että sain kaikki maksettua ja miehen kotiin.
        Ilman mun luottotietoja en olisi saanut miestä kotihoitoon.

        "Sossu ei antanut mitään,kun itse olin 6 kk työsopimuksella työssä."

        Sossu kyllä ottaa sairaalalaskut huomioon hyväksyttävänä menona, vaikka aviopuoliso olisi töissä ja maksaa sairaalaskut osittain/kokonaan, jos erotus menee normien alle. Samon vanhan asunnon vuokra, muuttokulut, vuokratakuu. Olette vain eläneet yli varojenne!

        "Ilman mun luottotietoja en olisi saanut miestä kotihoitoon."

        Niitä ei tietenkään enää ole, koska on otettu luottoa ilman, että edes on tarkoitus maksaa niitä takaisin (päätellen siitä, että olet ottanut luottoa, vaikka sinulla on vain määräaikainen työsopimus)? Ei hätää! Onneksi on olemassa velkajärjestelylaki! (huomaa sarkasmi).Tuomari varmasti heltyy , kun kuulee elämäntarinasi (onhan kyse SAIRAUDESTA) ja "järjestelee" velkasi uuteen uskoon (eli antaa anteeksi ne ja tappiot jäävät meidän muiden lainanottajien maksettaviksi)


      • Luottotiedot kunnossa
        12+15 kirjoitti:

        "Sossu ei antanut mitään,kun itse olin 6 kk työsopimuksella työssä."

        Sossu kyllä ottaa sairaalalaskut huomioon hyväksyttävänä menona, vaikka aviopuoliso olisi töissä ja maksaa sairaalaskut osittain/kokonaan, jos erotus menee normien alle. Samon vanhan asunnon vuokra, muuttokulut, vuokratakuu. Olette vain eläneet yli varojenne!

        "Ilman mun luottotietoja en olisi saanut miestä kotihoitoon."

        Niitä ei tietenkään enää ole, koska on otettu luottoa ilman, että edes on tarkoitus maksaa niitä takaisin (päätellen siitä, että olet ottanut luottoa, vaikka sinulla on vain määräaikainen työsopimus)? Ei hätää! Onneksi on olemassa velkajärjestelylaki! (huomaa sarkasmi).Tuomari varmasti heltyy , kun kuulee elämäntarinasi (onhan kyse SAIRAUDESTA) ja "järjestelee" velkasi uuteen uskoon (eli antaa anteeksi ne ja tappiot jäävät meidän muiden lainanottajien maksettaviksi)

        Ei ihan mennyt noin. Saimme uuden vuokra-asunnon ilman takuuvuokraa. Kaikki sairaalalaskut maksettiin miehen eläkkeestä ja mun palkasta. Kun muutto tuli,jouduin ottamaan vipin. Muutto naksoi 500€,
        plus uusi vuokra 500€.
        Maksoin ne pois,kun sain ansiosidonnaista. En jäänyt velkaa.
        Mutta miehellä oli velkaa.
        Hän nukkui pois syksyllä. En tarvitse sossua,enkä velkajärjestelijää. Olen velaton leski.


      • tarkistaako?
        Luottotiedot kunnossa kirjoitti:

        Ei ihan mennyt noin. Saimme uuden vuokra-asunnon ilman takuuvuokraa. Kaikki sairaalalaskut maksettiin miehen eläkkeestä ja mun palkasta. Kun muutto tuli,jouduin ottamaan vipin. Muutto naksoi 500€,
        plus uusi vuokra 500€.
        Maksoin ne pois,kun sain ansiosidonnaista. En jäänyt velkaa.
        Mutta miehellä oli velkaa.
        Hän nukkui pois syksyllä. En tarvitse sossua,enkä velkajärjestelijää. Olen velaton leski.

        Eikö kotivakuutuksen antaja tarkista vuosittain onko luottotiedot kunnossa?


      • lainaa luotto....
        tarkistaako? kirjoitti:

        Eikö kotivakuutuksen antaja tarkista vuosittain onko luottotiedot kunnossa?

        Www.nytlainaaluottotiedottomalle.com


      • En usko!
        Luottotiedot kunnossa kirjoitti:

        Ei ihan mennyt noin. Saimme uuden vuokra-asunnon ilman takuuvuokraa. Kaikki sairaalalaskut maksettiin miehen eläkkeestä ja mun palkasta. Kun muutto tuli,jouduin ottamaan vipin. Muutto naksoi 500€,
        plus uusi vuokra 500€.
        Maksoin ne pois,kun sain ansiosidonnaista. En jäänyt velkaa.
        Mutta miehellä oli velkaa.
        Hän nukkui pois syksyllä. En tarvitse sossua,enkä velkajärjestelijää. Olen velaton leski.

        Mä en usko tota juttuasi. Satavarmasti olet saanut apua sossusta. Et mitenkään ole voinut maksaa noita kuluja omasta pussistasi (tai siis ottamaasi velkaa edes takaisin). Se on faktaa!! Jo hautajaiset maksaa niin paljon, että et varmasti ole omin konstein noista maksuista selvinnyt.


      • lainaa luotto.... kirjoitti:

        Www.nytlainaaluottotiedottomalle.com

        tuleeko motoristijengi perimään velkaa?


      • Sairaus ja luottotiedot
        En usko! kirjoitti:

        Mä en usko tota juttuasi. Satavarmasti olet saanut apua sossusta. Et mitenkään ole voinut maksaa noita kuluja omasta pussistasi (tai siis ottamaasi velkaa edes takaisin). Se on faktaa!! Jo hautajaiset maksaa niin paljon, että et varmasti ole omin konstein noista maksuista selvinnyt.

        Olisko tämä mulle,kun kirjoitin miehen sairastumisesta. Sossu ei antanut sairaalalaskuihin yhtään rahaa,eikä muuttoavustusta.
        Mieheni sain kotiin.Hän oli täysin avustettava aivoverenvuodon jälkeen.Olin päävastuussa. Mieheni sai Kelan kotihoidontukea n.300€/kk. Oman eläkkeen,mistä vouti vei osan. Itse sain ansiosidonnaista päivärahaa. Maksoin näillä tuloilla oman vippini pois.
        Kun mieheni menehtyi,nyt tuli sossu kuvaan mukaan. Sossu antoi 850,- arkkuun ja tuhkaukseen. Miehen liitto antoi 150.-. Mieheni tuhkat laitettiin Muistolehtoon. Muistotilaisuutta en järjestänyt. Lehteen en laittanut kuolinilmoitusta.
        Mies jäi velkaa Takuu-Säätiölle,Intrum Justitialle ja Svea Perinnälle.
        Velat merkittiin perukirjaan (tehtiin ilmaiseksi).
        Perukirjasta kopio velkojille,jotka alaskirjasivat velat.
        Olen leski ja saan miehen työeläkkeestä puolet.


    • luottotiedoton

      turha haukkua ketään luuseriksi, kun ei tiedä taustoja miksi velkaa on otettu. Varokaa sanojanne, voi joskus tulla teillekin eteen tilanne, halusitte tai ette, ettei olekaan varaa maksaa kaikkia laskuja. Aloittaneelle: toki elämä hankaloituu, juuri ed. vuokrat, puhelinliittymät, vakuutukset. Mutta ei ole mahtottomuus niitä saada, joudut vain perustelemaan rehellisesti rahattomuuttasi. Vuokranantajalle voit joutua maksamaan useamman kuukauden vuokravakuuden, puhelinyhtiön sijaan voit joutua hankkimaan maksuttoman prepaid-liittymän, mutta se voi olla hyväkin, sillä voit puhua vain sen mitä kortilla on saldoa, pankista saat visa-Electron kortin, eli et voi ylittää tiliäsi, sillä saldo tarkistetaan aina automaattisesti, vakuutusyhtiön kanssa voit sopia minimimaksuista, mitään et tietenkään voi ostaa luotolla, mutta postimyyntifirmoista kylläkin verkkomaksulla heti maksaen. Toki harkitse tarkkaan mihin rahaa tarvitset, tee kuukausibudjetti johon laitat ruokamenosi, pakolliset muut kustannukset ja mieti sitten vasta ylimääräiset ostot, jos käytössäsi on rahaa. Ne sopimukset puhelinyhtiön ja vakuutusyhtiön kanssa, jota on ollut ennen merkintöjä säilyvät, jos vain pystyt ne maksamaan, mutta ovat valppaampia, jos jää maksamatta. Aina voit sopia puhelinyhtiön ja vakuutusyhtiön kanssa uudesta maksupäivästä, mutta muista maksaa silloin.

      • Oikeusjakohtuus

        Itse olen velkaantunut riita-asioissa, joissa olin KANTAJANA, olin oikeassa, mutta Suomessa ei oikeus toteudu. Lainaa en siis ottanut, vaan vaadin oikeuksiani. Jouduin "oikeusmurhien" kohteeksi. Olin sinisilmäinen uskoessani, että Suomi on oikeusvaltio. Pikavippaaja en siis ole.


    • sairastuin

      Itelleni ei ole vielä ollut mitään haittaa merkinnöistä jotka sain 8 vuotta sitten.
      Sain jopa nettiliittymänkin otettua kun en juuri kyseiselle firmalle ollut mitään velkaa. Samoin on säilynyt kaikki osamaksutilini ja uusia ostoksia voin tehdä.
      Pankki ja luottokortit meni mutta minusta se on vaan hyvä asia, tiedän koko ajan minkä verran on rahaa käytettävissäni.
      Osamaksut olen myös oppinut hoitamaan ja ottamaan vain maksukykyni mukaan niitä. Mihinkään turhaan en ota velkaa vaan ainoastaan lähinnä kodinkoneisiin sitä mukaan kun rikki menevät. Vaatteet myös ostan tiliin koska ne on helppo palauttaa ja vaihtaa jos vikaostoksia.

      • mustat leet

        puhut muuten asiaa.muuten pienenä vinkkinä jos et ole "tyttö " miten tänne uskaltaa skiivata nykyään?noh miehillä kestää noin muoti vaihtuu "10vee verkkarit,16veenä ostettiin jo pukua(edelleen verskat )no tossa iässä jotkut käytti jo kaulus paitoja,minä nahkatakkia ja kuluneita farkkuhousuja.intin jälkeen rupes kauluspaidat ja edelleen lee proklyn(mustat)...niin taka ajatus oli että osta laadukkaita tuotteita vaikka joutuisit säätämään koska silloin katotaan ,jos olet voinut mennä 5v kuteilla raflaan niin ketä on luuseri?


    • Aika ihkua

      Mitäpä rahoista, nöyryytys puree pitkään...

      • Elämästä nauttija.

        Mikä nöyryytys?
        Itte olen ollut luottokelvoton jo kolmekymmentä vuotta - itse asiassa 31 vuotta.

        Niinpä olen pystynyt sumplimaan asiani itselleni myönteisillä tavoilla. Toki yhteiskuntakin on siinä ohessa joutunut tuki tolpaksi, mikä on ollut aivan hyvä asia.

        Velkani hoidan vain niihin kohteisiin, jotka ovat elämälle tärkeitä. Kuten vuokra ja jos on ollut liittymiä muiden nimissä, toki ne olen maksellut. Kaiken muun jätän pystyyn. Esimerkiksi lehtiä tuputetaan ovista ja ikkunoista ja kylkiäislahjoja. Tilaan kaiken mutta en maksa. Tai unohdan maksaa.

        Nettiliittymä on ilmainen. Sisältyy vuokraan. Puhelimia on kaksin kappalein 5" ja 6.4" näytöillä. Kulut maksatan yhteiskunnalla.

        Päästyäni eläkkeelle, otin ulos vain työeläkkeen. Kansaneläkettä en edes hae, vaikka saisin, ettei tulot nouse ja UO pääse käsiksi tuloihini.

        Työkeikkoja teen edelleen tyyliin 2 - 4 viikkoa ja rahat käteen - tottakai maksan verot. Mutta lyhytaikaisuus siksi, ettei ehdi käynnistyä ulosotto toimet.

        Nöyrtymistä tai häpeää en ole tuntenut koskaan. Maksuhäiriöön jouduin verottajan vuoksi alun alkaen ja siitä suivaantuneena olen pistänyt yhteiskunnan maksamaan joka v i t u n latin mitä irti saan.

        Asumistuki. Tottakai saan. Ylimmän taksan mukaan.


      • Törkee äijä!
        Elämästä nauttija. kirjoitti:

        Mikä nöyryytys?
        Itte olen ollut luottokelvoton jo kolmekymmentä vuotta - itse asiassa 31 vuotta.

        Niinpä olen pystynyt sumplimaan asiani itselleni myönteisillä tavoilla. Toki yhteiskuntakin on siinä ohessa joutunut tuki tolpaksi, mikä on ollut aivan hyvä asia.

        Velkani hoidan vain niihin kohteisiin, jotka ovat elämälle tärkeitä. Kuten vuokra ja jos on ollut liittymiä muiden nimissä, toki ne olen maksellut. Kaiken muun jätän pystyyn. Esimerkiksi lehtiä tuputetaan ovista ja ikkunoista ja kylkiäislahjoja. Tilaan kaiken mutta en maksa. Tai unohdan maksaa.

        Nettiliittymä on ilmainen. Sisältyy vuokraan. Puhelimia on kaksin kappalein 5" ja 6.4" näytöillä. Kulut maksatan yhteiskunnalla.

        Päästyäni eläkkeelle, otin ulos vain työeläkkeen. Kansaneläkettä en edes hae, vaikka saisin, ettei tulot nouse ja UO pääse käsiksi tuloihini.

        Työkeikkoja teen edelleen tyyliin 2 - 4 viikkoa ja rahat käteen - tottakai maksan verot. Mutta lyhytaikaisuus siksi, ettei ehdi käynnistyä ulosotto toimet.

        Nöyrtymistä tai häpeää en ole tuntenut koskaan. Maksuhäiriöön jouduin verottajan vuoksi alun alkaen ja siitä suivaantuneena olen pistänyt yhteiskunnan maksamaan joka v i t u n latin mitä irti saan.

        Asumistuki. Tottakai saan. Ylimmän taksan mukaan.

        Sinä se vasta sika olet!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anteeksi siat....

        Sinuna en kehtaisi naamaani ulkona näyttää enkä edes netissä aiheesta kirjoitella. Häpeä luuseri!


      • hyvin menee
        Törkee äijä! kirjoitti:

        Sinä se vasta sika olet!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anteeksi siat....

        Sinuna en kehtaisi naamaani ulkona näyttää enkä edes netissä aiheesta kirjoitella. Häpeä luuseri!

        Haista sinä saarnaaja...v...tu. mulla luottotiedot menneet ajat sitten, mut elän vi..tun hyvin. Käyn työssä, maksan ulosottoja, vaikkei ne varmaan lopu koskaan.
        ajan uudella autolla nokka pystyssä.
        eikä potuta yhtään. olipa aikanaan hienoo pistää rahaa palamaan.
        Koruja ja vaatteita ja upea koti loppuelämäks.
        upeeta... pitää ottaa konjakki työnorjien kunniaks.


      • yritetään
        hyvin menee kirjoitti:

        Haista sinä saarnaaja...v...tu. mulla luottotiedot menneet ajat sitten, mut elän vi..tun hyvin. Käyn työssä, maksan ulosottoja, vaikkei ne varmaan lopu koskaan.
        ajan uudella autolla nokka pystyssä.
        eikä potuta yhtään. olipa aikanaan hienoo pistää rahaa palamaan.
        Koruja ja vaatteita ja upea koti loppuelämäks.
        upeeta... pitää ottaa konjakki työnorjien kunniaks.

        noh niin,rosvo.oot varmaan kokoomuksen kannattajia?kyllä multa läx kaikki säästöt kaikki omaisuus veneet työkalut oli onnex piilossa mutta en mä vaikka se vouti pistelaa sun venettä alle puoleen markkinahinnoin.kyllähän se vituttaa mutta laskut on maksettava aina.


    • dfsdfsdfsdfds

      Ei saanut pakollista liikennevakuutusta ilman takaajaa. Lisäksi joutui maksamaan etukäteen vuoden vakuutukset.

      • dfgdfgdfgdfgdg

        Lisätään vielä että velat oli maksettu kokonaan pois jo 2 vuotta ennen kun hain vakuutusta, mutta merkintä on aina merkintä. No tästä on jo vuosia aikaa.


    • ei tovoton tilanne

      Ei elämä siihen lopu,itse olin luottotiedoton 10v ja hyvin pärjäsin.Nyt on asiat ollu kunnossa pari vuotta ja oikeastaan näinä 10v:na opin elämään niin kuin olis pitänyt tajuta miten rahaa oikeasti järkevästi käytetään.Täällä on tullut sinulle jo hyviä ohjeita pois suljettuna luuseri yms.turhat kommentit.Voin sanoa että kaikesta huolimatta kaikki järjestyy aikanaa.Toivon sinulle kaikkea hyvää ja kulje pystypäin vaikka voi joskus tuntua ettei mikään toimi.

      • isaskar1

        Minulta on menny viisi kertaa ulosottoon ihan omasta tahdosta. En ole maksanut sovinnolla. Mitään hankaluuksia ei ole tullut. Minua ei kiinnosta olenko luottokelpoinen, kun ostan kysyn mitä maksaa ja ladon setelit kouraan. Lainaa en ole koskaan tarvinnut .Ja asun omistusasunnossa jonka maksoin käteisellä. Pankissa josku tuli siitä mainittua virkailija ihmetteli miksi näin olen tehnyt. Kerroin mielestäni olin oikeassa , mutta oikeudessa minut kuitenkin tuomittiin. Ja yksi ulosotoista on uudessa oikeuskäsittelyssä. Saa nähdä häviänkö vielä. Tietenkin kiukutteluni on turhamaista.


    • jonon jatkoks??

      ostin stereot 1978 osamaksulla ja jätin maksamatta.. sitten tuli kaikenmaailman korvauksia jonon jatkoksi ja kun sain eläkkeen niin jostain "pöytälaatikon perältä" ulosottomies keksi muka voimassa olevia perittäviä mistä ei ole ikinä tullut ennakko-ilmoituksiakaan ?????????? kyllä kyrsi "maksella" niitä mut eläk. oli myönnetty niin pakkohan se oli.. nyt ollut vuosia luotot kunnossa ja kyllä sen huomaa,Hobbarista saa sen pesukoneen heti jos nykyinen hajoaa,on luottokorttikin 3000€ katolla jos oikein pahat päivät iskee..mut nyt sen tietää miltä tuntuu kun luotot lähtee niin enpä elele yli varojen,hah jollain netti-prepaidilla pitäis netissäkin olla..

      • Kuluttaja.

        Köyhät ostaa Hobbarista ja Anttilasta osamaksulla v i t u n ylihintaisia tuotteita, joita saa rahalla muualta liki puolet halvemmalla. Sama millä koneella jyystää, eivät ne kestä kuin sen 2 - 3 vuotta nikottelematta. Sitten alkaa vaikeudet.

        Itse uusin kaikki, puhelimet, telkkarin, digiboksin, kahvinkeittimen, pesukoneen jne viimeistään 2,5 - 3 vuoden kohdalla.
        Hyvin pidettyinä vanhoista saa vielä jotakin myydessä esimerkiksi torilla tai huutonetissä.


      • saO9
        Kuluttaja. kirjoitti:

        Köyhät ostaa Hobbarista ja Anttilasta osamaksulla v i t u n ylihintaisia tuotteita, joita saa rahalla muualta liki puolet halvemmalla. Sama millä koneella jyystää, eivät ne kestä kuin sen 2 - 3 vuotta nikottelematta. Sitten alkaa vaikeudet.

        Itse uusin kaikki, puhelimet, telkkarin, digiboksin, kahvinkeittimen, pesukoneen jne viimeistään 2,5 - 3 vuoden kohdalla.
        Hyvin pidettyinä vanhoista saa vielä jotakin myydessä esimerkiksi torilla tai huutonetissä.

        mullekin fattan virkailija sanoi kun esitin HobbyH.-laskun että velkaa on.. niin että hobbari kyllä myy edullista osamaksua mutta lähtöhinta on kova.se on vaan pakko ostaa "ylihintainen tuote" koska hobb. myy osamaksulla herkemmin kuin muut,ainakin mun mielestä... kauppa se kun kannattaa ja mahdolliset tappiot menee hobbarilla luottotappioihin,mutta köyhä kunnioittaa hobb. koska sitä ei mokata kun se pesukone voi prakata koska vaan...


    • kusetettu1

      Olin takaajana lainassa ja tahallaan jätti mulle yli 30000e. Meni omatkin asiat päin vittua.Eikä kuulemma meinnaakkan maksaa.

    • BaDaaDaDaa

      Periaatteessa ei vaikuta kuin lainaksi saamiseen.

      Vuokrakämpän saa, jos maksaa riittävät vakuudet.
      Puhelin- ja nettiliittymän saa, jos maksaa riittävät vakuudet.
      Vakuutuksen autoon saa, jos maksaa vuoden etukäteen.

      Listaa voisi jatkaa loputtomiin...

      Jotenkin huvittavaa, että nykypäivän luottotiedoton "joutuu" elämään tavalla, joka vielä 60-70 luvulla oli ihan normielämää.
      Lainaa otettiin korkeintaan asuntoa varten ja kaikki muu tarvittava ostettiin säästöillä.

      Mä olen luottotiedottomana oppinut, että ilman jatkuvaa lainaamistakin voi elää.
      "Osamaksun" voi pistää tyynyn alle ja ostaa sitten käteisellä kun tarvetta ilmenee(?)

      • Rahalla ne saa.

        Puhut todella järkeviä. Enää ei osata sanaa säästö ja käteisostot.


      • Uupiduupi

        Ei 60-70 luvulla ollut mitään ostettavaakaan:)


      • Oikeusjakohtuus

        Jos on maksuhäiriö on usein myös ulosotossa, ei- suppea ulosotto käy myös tilillä, joten eipä siellä paljoa pidetä kaiken maailman takuurahoja!


    • lisääpaswkaa

      Miks näit vajakkei pidetään henkis?

    • näpit

      ei pikavippejä tarvi maksaa koskaan takaisin
      jos on varaa jollakin jaella rahoja niin sehän
      on sen syy ei lainan ottajan.
      eli yhteys vain tiettyyn tahoon niin näppejään jäävät nuolemaan.

      • ...

        Aika erikoista logiikkaa sinulta Näpit. Hoidatko ihmissuhteesikin samaan malliin? Otat vaan, mutta et anna itse mitään. Tuollaisia sanotaan huijareiksi. Ei nätti nimitys.


      • ei tulevaisuutta

        mitä tarkoitat tuolla "tiettyyn tahoon" ?


    • viisas

      Mulla on ollut maksuhäiriö 80-luvulta lähtien. Sinä saat kotivakuutuksen, nettiyhteyden sekä asunnon ja työpaikan, vaikka sinulla olisi luottotiedot mennyt. Saat myös sossusta takuuvuokran asuntoon. Ole ahkera ottamaan näistä asioista selvää, niin et eksy tieltä.

      Itselläni on nämä kaikki ja olen edelleen ulosottoviraston asiakas ja mulla menee mainiosti, vaikka maksankin veroa.

    • yrittäjä

      Toimin yrittäjänä, ja aina välillä tapahtuu, että maksuhetkellä asiakkaan lompakko onkin jäänyt kotiin, kortti ei toimikaan tms (kerron aina etukäteen, että maksu vain käteisellä tai kortilla paikanpäällä, tämä on myös selkeästi kirjoitettu kylttiin liiketilojen ovella). Tarkistan luottotiedot jokaiselta jolle laskun kirjoitan, ja jos luottopäätös on kielteinen, asikkaan tulee soittaa puolisolle/kavereille/vanhemmille ja kysellä josko joku suostuisi laskun maksamaan. Jos ei kaveria löydy, soittelen poliisille maksupetoksesta.

      • Oikeusjakohtuus

        Ex-naapurimme oli optikko ja hänellä oli silmälasiliike oli merkinnyt papereihin: "paljon velkaa", maksu käteisellä oli aikomuksena, että tosi väärin, että pääsi tietoihin, kun ei ollut kyse lainanotosta! Kyllä naapurin käytös muuttui vältteleväksi, vaikka velallinen oli velkaantunut homeasunnon vuoksi= ilman omaa syytään! Ärsyttää tommoiset tuomitsevat ihmiset.


    • Myös merkitty

      Itelläni on kertyny kans noitamerkintöjä ja haitannu elämää todella.
      Otetaan esimerkkinä vaikka auto.Kaiki huollot pitää maksaa pois ennenkuin auton saa pois korjaamolta,Renkaan hajotessa ja apua tarvittaessa rahat pitää löytyä heti ennen avun saamista.
      Yleensäkkin ottaen kaikkeen ja kaikessa pitää löytyä rahat heti eikä osa-maksulle saa mitään.

    • kylpä

      Kyllä ne jotain haittaa, mutta luottoakin saa, jos löytää oikeat paikat. Itselläni maksuhäiriöitä ollut jo lähes kaksikymmentä vuotta. Ja markkaakaan en oo maksanu.

    • Selviytyjä

      Mitä V:tun väliä???

      Kaikki suuret firmat ja kokonaiset valtiotkaan eivät maksa velkojaan.

      Osta R - kioskilta Saunalahden prepaid ja elämä jatkuu.

    • Lyö itseäsi päähän

      Olet pelkkä jätekasa.

    • pölöö

      no eipä mulla oo tullu mitään vatsaan. laaja kotivakuutus on, ja muutan just vuokralle. eipä paljoo mun elämää hidastanu.. paitsi, että mulla maksuvirhemerkintä ja rekisterissä 60eurosta. höh. :D

    • Entinen asiakas

      Eikö ton voi laskea eduksi, ettei saa Dna:n liittymää?

      • Kyllä.

        Kyllä. Etu nimenomaan.


    • Elämä tässä ja nyt.

      Ylipäätään en ymmärrä, että kaikki otetaan luotolla tai osamaksuilla. Tai sitoudutaan operaattoreiden vangiksi.
      Mitä eroa on prepaid ja normaalilla liittymäsopimuksella?
      No prepaid on ehkä hivenen kaalliimpi ja se sopii vain rikkaille ja maksuhäiriöisille.

      Itsellä on maksuton netti kotona. Mutta puhelimissa ja (nykyään matkaläppärissäkin) käytän prepaid mobiili yhteyttä. Maksan minkä kulutan ja se on siinä.

      Numeroita en ole h u o r a n n u t pitkin maailmaa, pysyy salaisena ja rauhassa puhelintyrkyiltä.

      Vuokrat maksan etuajassa. Matkakorttiinkaan en osta kuin arvoa, en kiinteää yhteyttä.

      Rahat nostan automaatista ja kassoilla maksan käteisellä.

      Miksi elämä on niin vaikeaa joillekin?

      • itselläni on prepaid.. on todellakin halvempi kuin mikään operaattorin vuosisopimus, lataan 20 ekellä ja puhun puoltoista kuukautta..


    • kukkuluuruu1

      Minulla meni kaikki luottotiedot tötterölle aikoja sitten,ei paljon haitannut muutin maata siellä oli taas luottotiedot kunnossa.Se on vähän kuin ajokielto ylinopeudesta,voimassa vaan kiellon anto maassa.

    • köyhäeläkeläinen

      Taitaa mullakin olla merkintä tiedoissani, yritin saada pankista 3000€ lainaa vaan eipä
      annettu, tarjosin vakuudeksi asuntoa tai jotain omistamistani tonteista, ei siltikään,
      olisi pitänyt ottaa vähintään 5 tonnin laina, silloin voitais kuulema neuvotella, tätä tää
      persaukisen elämä on, en tie mikä luottotiedoissa mättää mut lainaa ei tule kun en ota
      sitä enempää mitä tarvitsen, pitää vissiin pyytää selvitys luottotiedoista, että mikä on
      vikana kun lainaa ei saa.

      • Suksi suohon!

        Mikä v**un köyhä eläkeläinen sä väität olevasi??!! Leveilet asunnoillasii ja tonteillasi ja sitten tulet tänne itkemään, kun et saanut lainaa. Hah. Sä et tiedä köyhyydestä mitään, joten tuki turpasi!


      • susiunatkoon

        Myy joku tonteistasi Älä valita et ole mikään pers aukinen.
        Tyhmä sinä olet siitä se johtuu ettet saa lainaa. Eläkeläisille ei anneta lanaa..


    • älä

      Pitää elää niin ettei ole maksuhäiriöitä. Miksi pitää elää yli varojensa ja yrittää näyttää kavereille että kyllä minulla on millä mällätä.
      Sitä saa mitä tilaa...Kärsi nyt rauhassa.

    • black sheep

      Mustien listojen takia Suomen Valtio ja yrittäjät menettävät oikeasti helvetisti rahaa.
      Musta lista estää työpaikansaannista lähtien lähes kaiken. eikä nurkkaan ajetulla henkilöllä ole lopulta paljonkaan mahdollisuuksia normielämään. Linnankunditkin selviävät oikeasti pienemmällä halveksunnalla ja nöyryyttämisellä.

      Kaikensorttiset asiakastietoihin perustuvat mustat luotto ym. listat ova suoranaista syrjintää, ellei jopa velallisrasismia.Se mitä kuvitellaan "pelastettavan" näillä listauksilla, menetetään loppupeleissä mielettömiä summia,joita nämä naulatut ihmiset olisivat loppupeleissä liikuttaneet velkajärjestelyllä ja normielämänliekassa pysyen ilman listauksia. Kun kerran tippuu kunnolla velkakuoppaan on kyllä löysässä hirressä pitkään. Ja siinä pelissä persnettoaa kaikki.

      • Oikeusjakohtuus

        Maksuhäiriömerkintä on kuin lypsävien lehmien tappamista, lehmät menevät mielummin ongelle, kun usein velat ovat syntyneet ilman omaa syytä tai niistä ei pääse eroon 15-20 vuoteen, Suomessa on Pohjoismaiden heikoin ulosoton suojaosuus, ei huomioida edes työmatkakuluja ja se 600 ja risat ei kata edes vuokraa!


    • Ei huolen häivää

      Siis maksuhäiriö ei ole ongelma, itseni kohdalla opetti se että luottokortilla eläminen ei sovi vaan se että nyt teen kahta duunia ja rahoitan matkat yms käteisellä eli ei elä yli varojen!! auton saa vuokrattua ilman luottokorttia ina on vuokraamoja jotka pelittää käteisellä, asunnon voi vuokrata kun kertoo tilnteen, itse maksoin parin kuukauden vakuuden ja nou problem, vakuutus, omistaja otti asuntoon vakuutuksen ja maksan siitä hänelle vuokran päälle sen summan.
      Auton sa ostettua kun maksaa hiukan "suolaisemman " käsirahan tai säästää ja ostaa käteisellä kuten itse tein.
      En nuku vekeselipunkassa enkä ole velkaa, matkoilla kulutan omaa rahaa..
      Luottokortilla on helppo rellestää mutta laskut on maksettava.
      Pää pystyyn ja tsemppistä

    • keppi avuksi

      Juuri sinunlaisia verten tarvitaan moottoripyöräjengejä. On oltava taho, joka antaa sen negatiivisen ärsykkeen, kun omien asioiden hoitaminen ei kiinnosta.

    • neuvoja...

      Miksi et tajua, että pikavipit on koronkiskontaa! Pankissa on paljon järkevämmät lainaehdot.

      • 5755475

        Niin mutta pankista ei saa lainaa jos on työtön.


      • Näin on perkele

        Näin on, meillä ainakin on helkutin ymmärtävä pankintäti, kiitos siitä. Elämä voittaa.


    • en osaa sanoa koska olen aina paiskinut töitä, mitä on ollut saatavilla, ja olen vaurastunut oman käteni kautta ,. suatana ,. laitan aina osan tuloista säästöön suatana ,. ei voi olla noin vaikeaa elättää itseään ,.

      • Oikeusjakohtuus

        Sinä et ole varmaan ikinä ostanut homeasuntoa ja esimiehesi ei ole ollut hullu? Turha väittää, että menestys olisi vain itsestä kiinni, kyllä se on onnesta kiinni.


      • Oikeusjakohtuus kirjoitti:

        Sinä et ole varmaan ikinä ostanut homeasuntoa ja esimiehesi ei ole ollut hullu? Turha väittää, että menestys olisi vain itsestä kiinni, kyllä se on onnesta kiinni.

        onnea minulla ei ole koskaan ollut, jos ei epä-sellaista lasketa ,.
        jokainen markka tai euro on omin käsin hankittu ,. typeriä ostoksia ei pidä tehdä, säästöön pitää aina jättää rahaa ja työhön on tartuttava heti kun se on mahdollista eikä nyrpistellä nenää ,.


    • 43663464644

      Jaa-a. Sulla menee varmaan vielä hyvin. Itse otin pikavippejä monesta firmasta 10000 € ja nyt perintäkulut yms. ylittää mun tulot vaikka käyn töissä. Luottotiedot mulla on vielä kunnossa kun ei ole vielä mennyt pikavipit ulosottoon mutta kohta ei enää ole kunnossa.

    • Näin perkele

      En oo itse enkeli elämässä mutta siitä olen pitänyt huolen että luotot pysyy. Äitin luotot meni kun soittelin nuorena kaikenlaisiin numeroihin ja tekstareita, piilottelin laskuja. Kaduttaa, mutta ei voi mitään. Tänään kutsun äitin syömään, käydään mummun haudalla. Äiti rakas vielä sanoo, että rupee säästään rahaa että saan perintöö, no en voi kieltäytyäkkä, mutta tulee vähän tyhmä olo. Onhan äite saanu luotot takasin kun olen jo aikuinen, mutta se itse menetti ne pikavippien takia, kohta on puhdas. Elämä ei aina mee ku elokuvissa, luottotiedoton ihminenkin voi olla sydämmeltään ihana ihminen.

    • Tämä ei ole vitsi

      Ei ole satunnaista, että se on samaan aikaan täällä minun kanssani.

    • Häiriömaksullinen

      Olen parikymppinen nuori ja velkaa on 10k euroa ulosotossa ja se haittaa paljon!!!

      Vuokra-asunnon saaminen on helvetillisen vaikeaa, ja jos vuokrasopimus loppuu tai vastaavaa on hyvinkin mahdollista joutua kodittomaksi.

      Osamaksulla ei saa mistään mitään eikä saa myöskään lainaa, ja ei välttämättä pääse edes kaupan kassalle töihin kun suomessa maksuhäiriöinen on sama asia kuin rikollinen, eli ne luulee että varastaisit esim kassasta joten unohda sekin.

      Maksuhäiriöistä ihmistä kohdellaan kuin pahintakin murhaajaa.

      • luottotietovouhotus

        Miten muilla voi olla vaikea saada kämpäää kun minulla ei ole. Itse saan aina vaikka on luottotiedot on mennyt. En tajua!

        Te jotka olette saaneet luottotietomerkinnän joskus olette mustalla listalla jota Asiakastieto pitää mustaa listaa jonka tarkoitus on lähinnä luototuksiin tarkoitettu mutta sitä käyttävät muutkin eri tarkoituksiin vilpillisesti.


      • Häiriömaksullinen
        luottotietovouhotus kirjoitti:

        Miten muilla voi olla vaikea saada kämpäää kun minulla ei ole. Itse saan aina vaikka on luottotiedot on mennyt. En tajua!

        Te jotka olette saaneet luottotietomerkinnän joskus olette mustalla listalla jota Asiakastieto pitää mustaa listaa jonka tarkoitus on lähinnä luototuksiin tarkoitettu mutta sitä käyttävät muutkin eri tarkoituksiin vilpillisesti.

        Aika vaikeaa uskoa että helpolla saa, luottotiedottomalle ei kukaan yksityinen anna vuokra-asuntoa ja takuuvuokra pyydetään useimmiten tuplana.


      • vuokraajaa
        Häiriömaksullinen kirjoitti:

        Aika vaikeaa uskoa että helpolla saa, luottotiedottomalle ei kukaan yksityinen anna vuokra-asuntoa ja takuuvuokra pyydetään useimmiten tuplana.

        """Aika vaikeaa uskoa että helpolla saa, luottotiedottomalle ei kukaan yksityinen anna vuokra-asuntoa ja takuuvuokra pyydetään useimmiten tuplana.""""

        Eiköhän ne säännölliset tulot ja työpaikka ole vuokranmaksamissa painavampi asia, kuin maksuhäiriömerkintä. Vaikka ei olisi yhtään maksuhäiriömerkintää, niin en minä ainakaan vuokraisi sellaiselle jolla ei ole tuloja. Vitullako maksaa vuokran ilman tuloja.

        Sossu hoitaa tulottomien vuokrat sekä takuut. Sossu myös maksaa vuokran jos siihen sitoutuvat.


    • luottotietovouhotus

      Itselläni ei ole ollut ainakaan mitään ongelmia maksuhäiriömerkinnästä. En tajua miksi maksuhäiriömerkinnästä vouhotetaan sitä ja tätä.sekä pelotellaan ihmisiä. Aina olen saanut kämpän hommattua ja ostettua mitä on tarvinut. Sama on puhelinllittymä joka on prepaid -joka on paras liittymä kun ei tule erillistä laskua kotiin. Maksuhäiriömerkintä on tullut ongelmaksi muille, ei minulle. Kaikkea on elämässä kuten asunto, auto, pyörä, ruoka ja rahaa laskuihin.

    • - neuvo -

      Ota prepaid -nettiliittymä. Se toimii myös. Saunalahdella on ainakin Prepaid -nettiliittymiä.

    • 5+16

      Minä sain asuntolainan, vaikka oli luottotietomerkintä. Myös autolainan siinä samalla.

      • ai ku kiva

        """Minä sain asuntolainan, vaikka oli luottotietomerkintä. Myös autolainan siinä samalla.""""

        Varmasti jos "nalle" tai joku muu miljonääri tulee takaamaan velkasi.


    • hggkhkh

      totta

    • Sanonta "velka veli otettaessa mutta veljenpoika maksettaessa" vanha sanonta pitää yhä paikkansa. Viimeinen mahdollinen paikka lainata rahaa on pikavipit.. korot on ihan omaa luokkaansa. Silloin kun takaisin maksu on langennut, olisi puhelinsoitto ja neuvottelu maksuajasta riittänyt.

    • Luottomerkintä

      Kyllä suomen valtiokin voi saada luottomerkinnän kun meni takaamaan taatelintallaajien lainoja, no mitenkäs sitten pystyy tekemään lisää velkaa ja elättämään maahantulijota?

    • vanha ja 13 ja -----

      ooooooooooooooooo HHH oooooooooooooooooooooo HHH ooooooooooo HHH ooooo, miten tässä selitellä vieläkin vaikeimpia on olemassa ...

    • juuri kaikenlaiset huijarit verkossa ja minun sitä vanhana ihmisenä älyttävä olevani aikuinen ja siis seurauksia, vippiä ei herunut kaupunginprosenttiliikkeeltä, sitä vastoin valmius putsata minut kaikessa rauhassa, jos perintöä olisi tullut ja varoja mennen tullen tililtä ... siis, on vaikea elää nykyään, ajattelen parhaimmillani, mitä tehdä

    • Hei Haloo. Maksuhäiriömerkintä estää luottojen saamisen ja lainan. mutta takaisin joudut ulosottovelkas maksaan, olit työssä käviä tai työtön ne ottaa sun tuloista 1/3 osa niin kauan ku velka on maksettu. Tiedän jotain kotivakuutuksia joita ei myönnetä luottohäiriöisille, mutta muuten kaikki mahdollista.

      • mailmamme varannot

        tehdä silleen katoamiseksi etsiä valmiksi halvempi ja oikeusvaltio - ole hyvis vedättäjä vedätetty harrasta ulkomaan ruokia ja työstät EU tiliin omasi jään dottamaan menettely valmiina


    • Just Business

      Koko maksuhäiriömerkintäjärjestelmä on syrjivä ja parustuslainvastainen käytäntö. Se jakaa kansalaiset normaaleihin ja " huonompiin" ja vaikeuttaa entisestään pulassa olevien elämää. Käytännöstä täytyy tehdä kansalaisadressi vaikka ihmisoikeuksien tuomioistuimelle.

      • RoopeAkuHannu

        Jos järjestelmä ajettaisiin alas, luotonanto tyrehtyisi tai kallistuisi roimasti.

        Positiivinen rekisteri olisi parempi, luotonantaja voisi tarkastella riskiä paremmin ja heikommatkin pisteet omaava saisi rahoitusta, vaikka sitten hieman kalliimmalla. Raha pyörisi yhteiskunnassa myös näiden nykyisten luottohäiriöistenkin osalta.


    • Lakimiehen armoilla

      Poliisi meni ja teki esitutkinta rikoksen ja meikä linnaan ja maksut päälle,no asiasta oli saatavilla päinvastainen näyttö joka oositti syyttömyyteni,eipä alettu tutkia,vedottiin jäävityteen ja ressusi pulaan..
      no sitten käännyin lakimiehen jutuille joka meni ja veivas netistä ja nordeasta lainaa sen minkä tiedoillani sai.piti rahat ja uhaks ampua jos teen rikos ilmoituksen joka nyt ollu ns,tutkinassa melkin puolivuotta ja mitään ei oo kuulunu..no lakimies jataka uhakilujaan ja ehottaa jutusta luopumista tai hän hommaa mut linnaan.
      -no nyt on sitten luottotiedot menny ja velka paisuu..
      -tapuksen yksi kohdassa eräs henkilö meni ja pesi rahojaan ja jäin petoksestaan kiinni,ei tutkittu. ja lakimies ei ole edes oikee lakimies vaan heppu joka rekiteröinyt lakitoimsiton alavudelle

    • Kaippari

      Minullakaan ei ole ollut mitään suurempia haittoja luottotietojen menetyksestä.Kaikki vakuutukset, puhelin liittymät,ym on siellä mistä ne on aikoinaan otettu eikä ne niitä purkamaan ole alkaneet kun ne on maksettu.
      Luottokortitkin toimii kun ne on hoidettu.
      Tietysti jos on miljoonia ulosotossa niin sitten varmaan eri asia mutta minulla on vain n.136 000€.

    • 12$8

      Mulle ei koitunut mitään hankaluuksia maksuhäiriömerkinnöistä. Huolehdin ennen niitä että on koti, vakuutukset, nettiliittymät ym kunnossa ja yllättäen jopa luottokortti säilyi.Sitäkään ei otettu pois. Nyt on sitten lusimiset lusittu ja voin jatkaa normaalia elämää. Suosittelen maksuhäiriömerkintää mikäli on tapana maksaa velkaa velalla. Kadun vain sitä etten aiemmin hankkinut maksuhäiriömerkintää! Monelta tuskalta olisin säästynyt.

    • velkaantuminen seis

      Hei,

      Minulla myös maksuhäiriömerkintöjä ja ulosotossa olen vielä puolisen vuotta. Merkinnöistä ei ole ollut haittaa, liikennevakuutus on pakollinen jos uuden auton hommaa, eli senkin saa. Saunalahdelta olen saanut myös liittymiä. Hobby Hallista saa tavaraa tilattua kuten ennenkin, kunhan maksaa laskut ajallaan.

      Ainoa mitä ei saa, on lisälainaa. Eli kaikinpuolin hieno juttu toi maksuhäiriömerkintä.

      Kantapään kautta nämä raha asiat, ei kyllä tee mieli ottaa koskaan velkaa kun kohta on kaikki maksettu. V-ttu tilistäkin jää sitten 1700€/kk omaan käyttöön jessss!!!

    • ei aina paha

      Itelleni siitä oli oikeastaan enemmän hyötyä kuin haittaa. Kun lähdin opiskelemaan yksikään pankki ei myöntänyt minulle opintolainaa joten sossu maksoi puuttuvan osan. Koulun aikana minulle ei kertynyt lanttiakaan velkaa toisin kuin useimmille opiskelukavereille.

      • kaikille rahaa

        Mä sain tuolta:

        www.nytvippiilmanluottotietoja.com


    • Anonyymi

      Tähän yhteiskuntaan on kehittynyt
      Konerasismi, näin esimerkkinä kerron
      että ystäväni osti auton lähivakuutuksen rahoituspalvelusta, työmatkaa varten mutta unohti inhimillisistä syistä maksaa muutamaa laskua mutta maksoi ne myöhemmin, kun ostaa rahoituksen kautta pitää ottaa täyskaskovakuutus autoon myyjän turvaksi, mutta kun laskut jäi maksamatta tuli ongelmia, vaikka myöhemmin olisi maksanut vuoden etukäteen, ei ollut mahdollista palauttaa vakuutusta voimaan, ihminen oli merkitty kelvottomaksi, aika kummallinen tulkinta yhtiöltä että raha ei kelpaa, toteamus on sellainen että kun koneelle on sellainen merkintä tullut niin kaikki saa todeta että tähän ihmiseen eivoi luottaa, ihmettelen vain sitä että ensin luodaan valtioon olosuhteet että ihmistä voidaan pyöritellä ja arvostella miten tahtoo vaikka syy siihen on aivan vähäpätöinen, mutta koneet kai tulevaisuudessa päättävät oletko yhteiskuntakelpoinen olosuhteista riippumatta. Ihmettelijä.

    • Anonyymi

      Olen seurannut tätä yhteiskunnan kehitystä ja tullut siihen tulokseen että Valtio on siellä sijaitsevat Yritykset, pieni ihminen ei ole Valtio. Eikä minkään arvoinen jos ei omista mitään omaisuutta eikävalehtele.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe