Nauttikaa isät isyydestä.:)

jjvee

Valitettavasti nyt 33 ikävuoteen ehtineenä ja ystävien lasten kasvaessa tätä tunnetta en toivo kellekkään. Nyt kun on nähnyt läheltä sen rakkauden ja läheisyyden siteen joka vanhempien ja lapsen välille syntyy - sitä olisin kaivannut tähän elämään. Oma tytär, joka kotiin tullessa huutaa ISI ja halaa. Kaikille meille ei sitä ONNEA siunaannu, joten olkaa onnellisia ja rakastakaa lapsianne. Oikeasti !!!

Joni

7

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pecu83

      olen ikusesti lapselleni isä,vaan en lapsen ädin mielestä vaikka isyys vahvistettu.lapsen äiti ei anna tavata lastani.reilun kuukauden aikaan olen saanut nähdä lastani kerra,puolen tunnin verran neuvolassa.lapsi noin 5kk.
      voimat loppuu
      nauttisin isyydestä kun vaan saisin...

      • EtäIsukki

        kyllä sä ehsit vielä kun lapsi kasvaa. Pari ekaa vuotta kannattaa ottaa coolisti ja miettiä mitä sitä tulevaisuudessa tekee,ja tapaa lapsia aina kun kerkiäää...

        kyllä se eksäsikin alkaa lasta antamaan sun luo - oota muutama kuukausi.


    • Naispaholaist

      Äidit ovat yksiä piruja kyllä, itsekin vähän samassa tilanteessa

      • Julmaa

        Itse en voisi kuvitella estäväni miestäni tapaamasta lapsiaan. Tiedän hänen rakastavaan lastaan ja lapsen häntä. Eri asia on, jos isä olisi väkivaltainen tms. vaaraksi lapselle. Mutta mieheni kyllä uhkailee välillä erolla ja, että jos erotaan niin hän hakee yksinhuoltajuutta (jonka kuulemma saa helposti) ja ei anna minun tavata lasta. Ehkä ei sitä toteuttaisi, haluaa vain loukata ja uhkailla riidan yhteydessä. Mutta itse en viitsisi edes sanoa moista ääneen. Rakastan lastamme hirmuisen paljon ja en tiedä mitä tekisin ilman häntä.


    • apeaisä

      on tää vaan niin....sieltä...lasta pitää rakastaa ja antaa lapselle oikeus kasvaa molempien vanhempien kanssa eikä yrittää tahallaan vieraannuttaa lasta isästään.eikä mitään syytä ole siihen,oman huvin vuoksi haluaa tehdä kiusaa.kyllä ensin halutaan niin perhettä ja sitten kun sellanen on onnistunut niin tehdäänpä niin että isä saa painua *piip* eikä saa olla lapsensa elämässä ja kasvussa mukana.onko se nyt sit lapsen eduksi...yritä ny si olla lapselle kunnon isä.

      • näin sanotaan

        Kantsii tehdä lapsia sellaisen ihmisen kanssa, jonka tuntee erittäin hyvin ja sen jälkeen pitää parisuhteesta oikein hyvää huolta.


    • huolestunut.

      onko isällä oikeus tietää jos lapsen äiti vie lapsen mukanaan eikä kerro minne lapsen vie....huolissaan lapsestaan :(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe