Britannian Eurosoort?

Topi Heikkinen

Kuka osaisi neuvoa?

Miten pääsen katsomaan esim. Britannian Eurosporttia Suomessa.
Haluaisin katsoa Rallicross MM osakilpailun ohjelman Portugalista. Suomessa on vain kalliita kanavia joista sen näkee 19,90€/kk.

Vai näkeekö sen jostakin muualta netin kautta?

Olisi mukava katsoa suomalaisen Topi Heikkisen menestystä.

Kiitos jo etukäteen!

6

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon muutakin

      Jos neti kautta haluat katsoa niin kokeile,(livetv.sx/en/ ) sieltä löytyy m-grossia ja muutakin,television kautta en tiedä,mistä voisi katsoa ilmaiseksi.

      • Topi Heikkinen

        Kiitos,

        Sain netistä sinne yhteyden. Kokeilen iltapäivällä kun kilpailut alkaa klo 16 suomenaikaa.

        Ilmeisesti en saanut sellaista joka on ilmainen. Mutta tutkin vielä asiaa!

        Kiitos sinulle ja hyvää kesää!

        Kannustetaan Topi Heikkinen voittoon!

        Rc fani


      • Topi Heikkinen

        Kiitos,

        Yritimme avata ja luoda tiliä. Kaikki tiedot meni mutta tili ei aukene Sinne piti laittaa luottokortin numero. Ilmeisesti olisivat velkoneet 5,95€/kk. Ei mennyt veloitusta eikä avautunut millään konstilla..
        En tiedä missä oli vika. Oli ihan osaavia kavereita mukana, mutta ei silti avautunut.

        osaatko sanoa mikä meni pieleen? Oletko itte päässyt sinne kirjautumaan?

        Mukavaa iltaa!

        RC fani


    • paljon muutakin

      Nytpä en osaa oikein sanoa mitään,minun itse ei ole tarvinnut rekisteröityä eikä maksaa mitään,sen pitäisi kyllä olla ilmainen niitten omien sivujensa mukaankin.Kokeilin juuri äsken katsoa eri lähetyksiä,näkyivät normaalisti,mutta rahaa ei kannata tarjota,koska sen pitäisi olla ilmainen.

      • topi heikkinen

        Kiitos,

        Olisiko syy että kokeilin tabletilla.

        Ainakin jos maksaa niin se on laitettu niin että 50dollaria menee seuraavassa kuussa automaattisesti.
        Ei kannata maksaa ...siitä tulee iso-ongelma jatkossa. Miten sen saa sanottua irti?

        Muita kun Rallicross lähetystä sillä näkee...on ilmeisesti tehty niin että Suomessa ei saa näkymään rallicrosskisaa.

        Mukavan aurinkoista viikkoa!

        rc fani


    • paljon muutakin

      Aurinkoista viikkoa sinne myös,tuohon rahan käyttöön näissä netti jutuissa,itsellä kun ei ole henk:kohtaisia kokemuksia,niin en uskalla neuvoa muuta kuin,älä tee sopimuksia jos et ole 100% varma asiasta.Hyvää kesän tai kevään alkua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe