Kuka osaisi neuvoa?
Miten pääsen katsomaan esim. Britannian Eurosporttia Suomessa.
Haluaisin katsoa Rallicross MM osakilpailun ohjelman Portugalista. Suomessa on vain kalliita kanavia joista sen näkee 19,90€/kk.
Vai näkeekö sen jostakin muualta netin kautta?
Olisi mukava katsoa suomalaisen Topi Heikkisen menestystä.
Kiitos jo etukäteen!
Britannian Eurosoort?
6
108
Vastaukset
- paljon muutakin
Jos neti kautta haluat katsoa niin kokeile,(livetv.sx/en/ ) sieltä löytyy m-grossia ja muutakin,television kautta en tiedä,mistä voisi katsoa ilmaiseksi.
- Topi Heikkinen
Kiitos,
Sain netistä sinne yhteyden. Kokeilen iltapäivällä kun kilpailut alkaa klo 16 suomenaikaa.
Ilmeisesti en saanut sellaista joka on ilmainen. Mutta tutkin vielä asiaa!
Kiitos sinulle ja hyvää kesää!
Kannustetaan Topi Heikkinen voittoon!
Rc fani - Topi Heikkinen
Kiitos,
Yritimme avata ja luoda tiliä. Kaikki tiedot meni mutta tili ei aukene Sinne piti laittaa luottokortin numero. Ilmeisesti olisivat velkoneet 5,95€/kk. Ei mennyt veloitusta eikä avautunut millään konstilla..
En tiedä missä oli vika. Oli ihan osaavia kavereita mukana, mutta ei silti avautunut.
osaatko sanoa mikä meni pieleen? Oletko itte päässyt sinne kirjautumaan?
Mukavaa iltaa!
RC fani
- paljon muutakin
Nytpä en osaa oikein sanoa mitään,minun itse ei ole tarvinnut rekisteröityä eikä maksaa mitään,sen pitäisi kyllä olla ilmainen niitten omien sivujensa mukaankin.Kokeilin juuri äsken katsoa eri lähetyksiä,näkyivät normaalisti,mutta rahaa ei kannata tarjota,koska sen pitäisi olla ilmainen.
- topi heikkinen
Kiitos,
Olisiko syy että kokeilin tabletilla.
Ainakin jos maksaa niin se on laitettu niin että 50dollaria menee seuraavassa kuussa automaattisesti.
Ei kannata maksaa ...siitä tulee iso-ongelma jatkossa. Miten sen saa sanottua irti?
Muita kun Rallicross lähetystä sillä näkee...on ilmeisesti tehty niin että Suomessa ei saa näkymään rallicrosskisaa.
Mukavan aurinkoista viikkoa!
rc fani
- paljon muutakin
Aurinkoista viikkoa sinne myös,tuohon rahan käyttöön näissä netti jutuissa,itsellä kun ei ole henk:kohtaisia kokemuksia,niin en uskalla neuvoa muuta kuin,älä tee sopimuksia jos et ole 100% varma asiasta.Hyvää kesän tai kevään alkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569