Oliko joku mtv3 stagella?

minä^^

oliko joku eilen sielä pikku geen keikalla mtv3 stagella? jos joku oli niin mitä mieltä olitte keikasta? mä olin siellä ja mun mielestä se oli aivan mahtava! tietääkö joku voiko sitä lähetystä nähdä jossain uusintana?

17

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gkg

joo mäki olin pikku g oli sairaa söpö ootko muute sen fani mä oon 100%..(=

• minä^^

oon mä pikku geen fani! =) Ootko sä ollut ennen tota sen keikoilla?

• Katsu....
        minä^^ kirjoitti:

oon mä pikku geen fani! =) Ootko sä ollut ennen tota sen keikoilla?

Mä olin stagella ja sain kaverin nauhottamaan sen lähetyksen :) Aivan mahtava keikka !

• jonsku
        Katsu.... kirjoitti:

Mä olin stagella ja sain kaverin nauhottamaan sen lähetyksen :) Aivan mahtava keikka !

mä olin kans sielä ja mun kaveri nauhotti sen mulle.sielä oli aivan ihanaa!!!olitteko edessä vai takana??

• minä^^
        jonsku kirjoitti:

mä olin kans sielä ja mun kaveri nauhotti sen mulle.sielä oli aivan ihanaa!!!olitteko edessä vai takana??

joo mä olin mun kaverin kanssa aika edessä! harmi etten saanut sitä nauhalle...=(

• Katsu,...
        minä^^ kirjoitti:

joo mä olin mun kaverin kanssa aika edessä! harmi etten saanut sitä nauhalle...=(

Mul oli semmonen valkonen paita.. ja musta hikinauha rantees.. mä olin aika vasemmas reunas.. ja sillai suht edes..

• minä^^
        Katsu,... kirjoitti:

Mul oli semmonen valkonen paita.. ja musta hikinauha rantees.. mä olin aika vasemmas reunas.. ja sillai suht edes..

mä olin aika paljon oikessa reunassa.. en varmaankaan nähnyt sua..

• jonsku
        minä^^ kirjoitti:

mä olin aika paljon oikessa reunassa.. en varmaankaan nähnyt sua..

ootteko pitkiä vai lyhyitä??millaset hiukset??mäki olin aika edessä,tokas rivis...(: pääsittekö pyytään nimmarin G:ltä??mä sain etuilla kaikkia siinä jonos koska mulla oli kiire junalle!!he hee...no eipä sitte muuta...

• minä^^
        jonsku kirjoitti:

ootteko pitkiä vai lyhyitä??millaset hiukset??mäki olin aika edessä,tokas rivis...(: pääsittekö pyytään nimmarin G:ltä??mä sain etuilla kaikkia siinä jonos koska mulla oli kiire junalle!!he hee...no eipä sitte muuta...

no mä oon aika pitkä ja mulla on lyhyet pätkityt hiukset mitkä oli tosi sekasi. sit mul oli sellanen royal family t-paita. joo sain mä nimmarin, mulla ja mun kaverilla oli tosi kiire bussiin.. missä sä asut?

• jonsku
        minä^^ kirjoitti:

no mä oon aika pitkä ja mulla on lyhyet pätkityt hiukset mitkä oli tosi sekasi. sit mul oli sellanen royal family t-paita. joo sain mä nimmarin, mulla ja mun kaverilla oli tosi kiire bussiin.. missä sä asut?

tiäkkös mitä!!??jos sulla oli musta royal family t-paita niin mä näin sut!!mulla on se videolla ja sua näkyy siinä.oot AIKA lähellä mua...mä asun kurikas.missä sä??oliko sun hiusten latvat käännetty jotenki ulospäin??

• minä^^
        jonsku kirjoitti:

tiäkkös mitä!!??jos sulla oli musta royal family t-paita niin mä näin sut!!mulla on se videolla ja sua näkyy siinä.oot AIKA lähellä mua...mä asun kurikas.missä sä??oliko sun hiusten latvat käännetty jotenki ulospäin??

joo olin mä se!! mä asun porissa. mä katoin sen keikan netti tv.stä. OLiks sulla sellaset pinkit hiukset? jos ei ni minkä näkönen olit ja millaset vaatteet? vastaile pian..=)

• minä^^
        minä^^ kirjoitti:

joo olin mä se!! mä asun porissa. mä katoin sen keikan netti tv.stä. OLiks sulla sellaset pinkit hiukset? jos ei ni minkä näkönen olit ja millaset vaatteet? vastaile pian..=)

..minkä ikänen oot? mä oon 13vee..

• jonsku
        minä^^ kirjoitti:

..minkä ikänen oot? mä oon 13vee..

moi!!tota mulla oli vaaleenvihree t-paita ja musta reppu.sitte mulla on tosi vaaleet hiukset jotka oli ponnarilla takana,vähä pitemmät kun sulla.mun takana oli sellanen raitapaitainen tyttö jolla oli aika pitkät hiukset auki.olin sun paikasta katsoen vasemmalla puolella,aika lähellä sitä "tv ruutua" mistä näkyi kaikki musavideot ja siinä pyöri se Pikku G teksti.mun lähellä oli kahdella punanen Pikku G t-paita ja oon aika pitkä ja mä taputin melki koko ajan.olikohan siinä jo tarpeeksi tuntomerkkejä(:ai niin, mäki oon 13v.kirjottele pian!!

• minä^^
        jonsku kirjoitti:

moi!!tota mulla oli vaaleenvihree t-paita ja musta reppu.sitte mulla on tosi vaaleet hiukset jotka oli ponnarilla takana,vähä pitemmät kun sulla.mun takana oli sellanen raitapaitainen tyttö jolla oli aika pitkät hiukset auki.olin sun paikasta katsoen vasemmalla puolella,aika lähellä sitä "tv ruutua" mistä näkyi kaikki musavideot ja siinä pyöri se Pikku G teksti.mun lähellä oli kahdella punanen Pikku G t-paita ja oon aika pitkä ja mä taputin melki koko ajan.olikohan siinä jo tarpeeksi tuntomerkkejä(:ai niin, mäki oon 13v.kirjottele pian!!

joo mä tunnistan sut varmaan sit jos katon sen videon vielä..=) ja varmaan katonkin... kuinka monella keikalla oot ollu? mä oon ollu 9, 2 royal familyn keikalla ja 7 pikku geen keikalla. mihin keikalle oot seuraavaks menos? mä oon ehkä menos tampereelle joulukuun alussa...Onks sulla sähköpostii? olis kiva meilailla tai jotai...=)

• jonsku
        minä^^ kirjoitti:

joo mä tunnistan sut varmaan sit jos katon sen videon vielä..=) ja varmaan katonkin... kuinka monella keikalla oot ollu? mä oon ollu 9, 2 royal familyn keikalla ja 7 pikku geen keikalla. mihin keikalle oot seuraavaks menos? mä oon ehkä menos tampereelle joulukuun alussa...Onks sulla sähköpostii? olis kiva meilailla tai jotai...=)

joo,kyl sä mut tunnistat.mä oon ollu kahdella royal familyn keikalla ja kolmella Pikku G:n keikalla.ja yhden keikan kuuntelin ulkopuolella kun en päässyt sisään,olin liian vanha)= mä en tiiä yhtään mille keikalle meen seuraavaks kun mikään ei oo lähellä...tampere on lähimpänä mut sinnekki on jotain 200 kilsaa,että ei onnistu.on mulla sähköposti!!mailaillaan vaan(:oot muuten ollu pikkusen monella keikalla!!oon KADE!!(:kumpi antaa osotteen??millä keikoilla oot ollu?)moi!!

• minä^^
        jonsku kirjoitti:

joo,kyl sä mut tunnistat.mä oon ollu kahdella royal familyn keikalla ja kolmella Pikku G:n keikalla.ja yhden keikan kuuntelin ulkopuolella kun en päässyt sisään,olin liian vanha)= mä en tiiä yhtään mille keikalle meen seuraavaks kun mikään ei oo lähellä...tampere on lähimpänä mut sinnekki on jotain 200 kilsaa,että ei onnistu.on mulla sähköposti!!mailaillaan vaan(:oot muuten ollu pikkusen monella keikalla!!oon KADE!!(:kumpi antaa osotteen??millä keikoilla oot ollu?)moi!!

jos sä annat sun sähköpostin osotteen ni mä meilaan sitten sulle?=) ai oot mul kade..heh...
        mä oon ollu G:n keikoilla porissa,raumalla,kangasalalla,laivalla,tuuloksella,helsingis ja huittisissa ja royal familyn keikalla porissa ja turussa. jos annat sen osotteen ni mä meilaan sulle sitte!!! (= moikka!

• jonsku
        minä^^ kirjoitti:

jos sä annat sun sähköpostin osotteen ni mä meilaan sitten sulle?=) ai oot mul kade..heh...
        mä oon ollu G:n keikoilla porissa,raumalla,kangasalalla,laivalla,tuuloksella,helsingis ja huittisissa ja royal familyn keikalla porissa ja turussa. jos annat sen osotteen ni mä meilaan sulle sitte!!! (= moikka!

no sähän äkkiä [email protected]
        ei olla oltu samoilla keikoilla...harmi.mailaa sitte!!!moikka!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8527
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1163
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      806
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      37
      736
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      686
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe