Seksin hinta

20vn

Paljonko miehet olisivat valmiita maksamaan seksistä? Esimerkiksi yhdestä yöstä? Vaikuttaako rahan määrään naisen kokemus, ikä, ulkonäkö? Ja maksavatko jotkut pelkästä seurasta, ei siis seksistä?

Ihan mienkiinnolla kyselen vain!

240

15172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarjoan yhdestä yöstä 300 e.

      • 0503519159

        Minä tarjoan kahdelta yöltä 600e
        sisältää suu -, pillu ja - peppuseksin.


      • Anonyymi

        Seksitreffit - http://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


      • Anonyymi
        0503519159 kirjoitti:

        Minä tarjoan kahdelta yöltä 600e
        sisältää suu -, pillu ja - peppuseksin.

        minä mies peppua saa kympin per mies jos kunnon porukka


      • Anonyymi
        0503519159 kirjoitti:

        Minä tarjoan kahdelta yöltä 600e
        sisältää suu -, pillu ja - peppuseksin.

        Onko toi vielä voimassa kahdelta yötä 600 ja onko sun puh. Vielä sama


      • Anonyymi

        Hei kollikatti onko tarj.voimassa


      • Anonyymi
        0503519159 kirjoitti:

        Minä tarjoan kahdelta yöltä 600e
        sisältää suu -, pillu ja - peppuseksin.

        Onko tämä kahden yö vielä voimassa hinta 600


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko toi vielä voimassa kahdelta yötä 600 ja onko sun puh. Vielä sama

        Niin onko


      • Anonyymi
        0503519159 kirjoitti:

        Minä tarjoan kahdelta yöltä 600e
        sisältää suu -, pillu ja - peppuseksin.

        Niin onko vielä tarj voimassa sen 600 seksiä tänään. Kaipasin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä mies peppua saa kympin per mies jos kunnon porukka

        En pääse kirjautumaan sivuille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä kahden yö vielä voimassa hinta 600

        En pääsee kirjatumaan .miten pääsen miehiin tutustumaan epätoivonen nainen


      • Anonyymi
        0503519159 kirjoitti:

        Minä tarjoan kahdelta yöltä 600e
        sisältää suu -, pillu ja - peppuseksin.

        Onko toi edes totta 600 kahdesta yöstä toin on muutenkin jo vanha juttu


      • Anonyymi
        0503519159 kirjoitti:

        Minä tarjoan kahdelta yöltä 600e
        sisältää suu -, pillu ja - peppuseksin.

        Niin onko tuo totta että joku maksaa kahdesta yöstä 600 vaikka toi on jo vanha juttu


      • Anonyymi

        Onkohan oikea puh. Numero kun meni jokin sää tutkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan oikea puh. Numero kun meni jokin sää tutkaan

        On oikea numero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On oikea numero

        Niin toi numero oikea ettei ole vaihtanut


      • Anonyymi

        Onko tarjous vielä voimassa?
        Raitis nainen 22


      • Anonyymi
        UUSI

        Onko noin vanha juttu enää voimassa yhdestä yöstä 300


    • jaba daba

      Yö seuraa saa 300-500€ hinnalla ja riippuen miten pitkään ja mitä haluaa.

      • Sinut minä huolisin ilma vapauksia ilman kumia suihin,pilluun,perspano,suuhun.
        Nämä kaikki ilman pesuja väliin. Paljonko täälllä ohjelmalla maksaisit tästä panosarjasta?


      • Anonyymi
        Sahaat kirjoitti:

        Sinut minä huolisin ilma vapauksia ilman kumia suihin,pilluun,perspano,suuhun.
        Nämä kaikki ilman pesuja väliin. Paljonko täälllä ohjelmalla maksaisit tästä panosarjasta?

        Tänää jos tulet käymään maksan suihin otosta50e joka orgasmista


      • Anonyymi
        Sahaat kirjoitti:

        Sinut minä huolisin ilma vapauksia ilman kumia suihin,pilluun,perspano,suuhun.
        Nämä kaikki ilman pesuja väliin. Paljonko täälllä ohjelmalla maksaisit tästä panosarjasta?

        en mitään ottaisin vaimokseni


      • Anonyymi
        Sahaat kirjoitti:

        Sinut minä huolisin ilma vapauksia ilman kumia suihin,pilluun,perspano,suuhun.
        Nämä kaikki ilman pesuja väliin. Paljonko täälllä ohjelmalla maksaisit tästä panosarjasta?

        Ootko vielä kiinostunut


    • ei enempää

      tarjoan 30 €/laaki jos oot hyvännäköinen

    • Kyllä noilta tietyiltä nimeltä mainitsemattomilta sivustoilta löytyy tietoa kun vaan käyt katsomassa sieltä mitä ne kanssasisaret pyytää.

      Sieltä kurkkimisen perusteella ja omien pohdintojen perusteella menisi varmaan siten että ennen kaikkea kauneus määrää hinnan. Ja yleensä myös kauneus on suoraan suhteessa ikään. Eli siten nuorempi on kauniimpi ja kalliimpi. Mutta toki kauneus on kiinni monesta muustakin asiasta kuin iästä.
      Sitten on varmaan tiettyjä spesialiteetteja tarjoavat joka voi nostaa hintaa hieman.

      Tuolla sinkkuosastolla olen itse pohdiskelemassa / keskustelemassa sitä että ajattelin siirtyä maksullisiin, kun ei noita "maksuttomiakaan" tunnu minulle mistään löytyvän, kun en vaan osaa iskeä naisia baaristakaan. (Tai hinta niiden etsimiseksi baareista tulisi aivan liian kalliiksi, yksi baarireissu kuitenkin maksaa vähintään 50e, ja tulos on yleensä olematon, 10 kertaa baarissa maksaisi 500e.)

      Lähes poikkeuksetta taitaa olla niin että maksullisten seuralaisten oletetaan tarjoavan myös seksiä (mahdollisen muun seuran lisäksi). Luulen että joutuisit ikäviin tilanteisiin jos myisit vaan pelkkää "seuraa". Aika moni varmaan kuitenkin käsittäisi asian väärin jollet sitä todella selvästi ilmaisisi (tai ei vaan suostuisi uskomaan) ja olettaisi että illan päätteeksi se seura päättyy kuitenkin seksiin. Voisi olla ikävä tilanne.

      Taitaa nyt olla 1h hintataso suomalaisilla "ammattilaisilla" joku 150e - 300e.
      Ja koko ilta tai yö maksaa jotain 500e - 1500e.
      Näin ainakin itse katselin noita maksullisten hintoja.

      Joku juuri aloittanut "amatööri" voisi ehkä pyytää vähän extraa. (Ainakin itse olisin sellaisesta amatööristä enemmän kiinnostunut kuin raudanlujasta ammattilaisesta. Toki osa miehistä hakee vain pikaista panoa ja haluaa naisen osaavan kaikki temput. Molemmille tyypeille on varmaan oma markkinansa.)

      Itselleni kelpaisi pelkkä seurakin ilman seksiä, mutta sitten hinta varmaan olisi selvästi alhaisempi. Riippuisi varmaan siitä mitä se seura pitäisi sisällään.

      Jos nyt pitäisi (täysin hypoteettisesti ;) arvuutella mitä itse olisin valmis maksamaan nuoresta nätistä amatööri naisesta...

      Seksin kanssa:
      2h - 500e
      Koko ilta - 1000-1500e

      Juttuseuraa, mm. sängyllä makoillen "vähissä vaatteissa", kuitenkin ilman seksiä:
      2h - 300e
      Koko ilta - 700e

      Pelkkää puhdasta juttuseuraa, koko ajan kaikki vaatteet päällä:
      2h - 100e
      Koko ilta - 300e

      Luultavasti 99% miehistä ei siis muuhun suostuisi kuin seksin kanssa.

      Itse varmaan suosisin tuota juttuseuraa vähissä vaatteissa. (Kun olen etsimässä toistaiseksi sitä "ensimmäistä" naista itselleni noista maksullisista, joten paljon mieluumin haluaisin lähteä liikkelle vain mukavasta lähikontaktista naiseen ilman seksiä)

      Itse en edes 1h jutuista lähtisi liikkeelle, koska haluan muutakin kuin seksiä. Nimenomaan se muu osuus, eli juttelu ja hellä halailu sohvan nurkalla tai muu toiminta olisi se mitä hakisin.
      Luultavasti yleisesti ammattilaiselta miehet kyllä haluaisi sellaista 1h vaihtoehtoakin.

      Miksi kyselet asiaa? Oletko pohtimassa "alan vaihtoa"? :)

      • Anonyymi

        Vieläkö sua kiinnostais?


      • Anonyymi

        Juttuseuraa, mm. sängyllä makoillen "vähissä vaatteissa", kuitenkin ilman seksiä:
        2h - 300e
        Koko ilta - 700e

        Mä voisin olla kiinnostunut tuosta. Mulla on todella huono raha tilanne nyt ja pahasti lirissä. Laitatko sähköpostia [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö sua kiinnostais?

        Kyllä kiinnostaa olisi mukava kokeilla miten maksusta annetaan pillua vieraalle miehelle.
        Kuinka hyvin hän sen homman tekee sexsin kun himot kasvaa voi siinä kaikki reijät joutua töihin.


      • Anonyymi

        kik pieanitytto. Et pety..


      • Anonyymi kirjoitti:

        kik pieanitytto. Et pety..

        Ei löytyny KIKIstä?


      • Anonyymi

        Kik caritamonalisa. Käy tsekkaa alastonsuomi siellä pari kuvaa... sama nimimerkki...


      • Anonyymi

        Hei, jos tuleva_sponsori -nimimerkkiä käyttävä henkilö on vielä kuulolla, niin minäkin olisin kiinnostunut seurastasi.
        Ilmoita vaikka mailiosoitteesi, jota kautta voimme sitten jatkaa viestittelyä. :-)


      • Anonyymi

        Puolassa maksoi 70-luvulla 30 dollaria nuoret naiset, 50v vähän pulskimpi halvin tarjous oli 1 dollari ja kahvipaketti


      • Anonyymi

        Kirjoitat todella fiksusti. Joillakin miehillä keskustelutaso on luokkaa peruna mutta sitä jäsennät ajatuksia tosi järkevästi. Täällä kirjoittelee 29-vuotias amatööri, olisiko sulla kiinnostusta jatkaa juttelua privana minun kanssa ?:-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttuseuraa, mm. sängyllä makoillen "vähissä vaatteissa", kuitenkin ilman seksiä:
        2h - 300e
        Koko ilta - 700e

        Mä voisin olla kiinnostunut tuosta. Mulla on todella huono raha tilanne nyt ja pahasti lirissä. Laitatko sähköpostia [email protected]

        Onko tämä vielä voimassa.kun tästä on jo yli 2v kun ilmoitus on tehty kun täällä on vähän sama. Tilanne rahan ongelman takia ja pitäis tänään jo saada


      • Anonyymi

        Aika kovia hintoja luettelet. Aika harva tuollaisia hintoja maksaa. Eipä noilla jotka pyytävät 300Eur tunnin sessiosta kovin montaa asiakasta käy. 150Eur on paljon yleisempi pyynti ja sekin tingatessa usein alenee sataseen.
        Luxusta ja erikoisuuksia tarjoavat ovat sitten erikseen. Luxusnaisilla parhaimmilla hintaa nousee mattimeikäläisen saavuttamattomiin, Silloin nainen on missiluokkaa ja taidot muuta kuin käytännössä opittuja. Erikoisuuksia kuten raskaana oleva tai imettävä voi pyytää enemmän ja saakin sen 150Eur sessiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttuseuraa, mm. sängyllä makoillen "vähissä vaatteissa", kuitenkin ilman seksiä:
        2h - 300e
        Koko ilta - 700e

        Mä voisin olla kiinnostunut tuosta. Mulla on todella huono raha tilanne nyt ja pahasti lirissä. Laitatko sähköpostia [email protected]

        Onko toi vielä voimassa ja sp. Kans olen kiinnostunut myös


      • Anonyymi

        moona_mariaatoutlook.com
        Kiinnostavia lukuja!


      • Anonyymi

        Sekopäitä on monenlaisia. Olin avioliittojen välissä poikamiehenä 10 vuotta, kävin tanssimassa jonkin verran, harvoin kapakoissa. Yhden naisen kanssa asuin 2,5 vuotta, yhden kanssa oltiin "yksissä" 3 vuotta, mutta eri paikkakunnilla ja sitten kolmena jouluna 2 viikkoa etelässä lomalla. Mutta lyhyempiä suhteita eri naisiin oli yli 200. Ikähaitari 20-45, oli itse 34-44 sinä aikana. Oli monta ihanaa naista, en vain osannu asettua, eka avioerosta jäi harmitus päälle, ja lapsista.
        Sitten ajattelin että nyt saa loppua, enkä käynyt enää missään. Yhtenä iltana menin kuitenkin Hesassa pudiin, ajattelin että juon pari olutta.
        Istuin pöydässä yksin, siinä oli 3 tyhjää paikkaa. Minua vastapäätä istui 174 cm pitkä, kylmissään oleva nainen. Pian juoman saatuaan hän valitti kuinka käsiä palelee, ulkona olikin aika kylmä. Otin hänen kädet omiini ja lämmitin, juttelimme kaikenlaista, toiset naiset lähtivät pois, he olivat töistä tulossa. Sitten nainen kysyi tulisinko seuraksi kävelemään niin hän menee kotiin, seutu oli hieman epämääräinen iltaisin siinä pubin luona.
        Asunnolla hän kysyi haluaisinko kahvit palkkioksi saattamisesta. Hyväksyin tarjouksen. Kävi niin että olimme 25 vuotta naimisissa, saimme kolme lasta, 20 vuotta meni niin että meillä ei ollut minkäänlaista riitaa, nainen oli 13 vuotta nuorempi minua. 3 vuotta sitten hän kuitenkin halusi erota, lapset ovat kaikki yli 20 v. Hän oli löytänyt maahanmuuttajan. Nyt riittää, ei enää naisia, suuri osa heistä pettää, puolet suunnilleen ketä tapailin oli naimisissa. Minä en pettänyt kertaakaan sinä aikana kun olin naimisissa, molemnat vaimoni pettivät, mutta vain ihan lopussa. Sellainen tapaus oli minulle kaikista vaikein, kun olin eka avioliitossa, naapurissa oli samaa ikäluokkaa oleva pari, meille syntyi eka lapsi samaan aikaan. Olimme hyviä ystäviä ja kävimme vierailulla toistemme luona. Kun olin eronnut, töissä eräässä kaupungissa, tapasin kadulla tuon mainitsemani parin naisen. Hän pyysi että voisinko lähteä muutamalla oluelle, heillä oli loppunut kurssi. No oluet juotiin, sitten hän halusi tulla luokseni, hän oli vielä naimisissa, silti hän halusi seksiä, no ei se minulle ollut uutta, mutta ei ollut helppoa, kun olin tuntenut hänen miehensä naapurina. Outoa minusta miten voi kokea tekevänsä väärin. Nainen oli tosi nätti ja suloinen.
        Niin, kyllä naisia, löytyy, käyttäkää mielikuvitusta äijät, yhtä suuri tarve naisella on miestä kuin miehellä naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttuseuraa, mm. sängyllä makoillen "vähissä vaatteissa", kuitenkin ilman seksiä:
        2h - 300e
        Koko ilta - 700e

        Mä voisin olla kiinnostunut tuosta. Mulla on todella huono raha tilanne nyt ja pahasti lirissä. Laitatko sähköpostia [email protected]

        Voin lainata sulle rahaa, minulla sitä riittää, lopetin yrityksen ja jäi miljoonia. Koron perin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa olisi mukava kokeilla miten maksusta annetaan pillua vieraalle miehelle.
        Kuinka hyvin hän sen homman tekee sexsin kun himot kasvaa voi siinä kaikki reijät joutua töihin.

        Kelle aiot ostaa naisen? Osta jollekin tutullesi edes jos et itse tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolassa maksoi 70-luvulla 30 dollaria nuoret naiset, 50v vähän pulskimpi halvin tarjous oli 1 dollari ja kahvipaketti

        Ne samat naiset voi olla puolassa nyt vielä halvempia, entäs jos kävisit.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin lainata sulle rahaa, minulla sitä riittää, lopetin yrityksen ja jäi miljoonia. Koron perin.

        Mulla on sama tilanne huono rahatilanne tarvitsen tänään tai huomisen mennessä rahaa noin 400


    • seksistä?

      Paljonko miehet olisivat valmiita maksamaan seksistä?
      … muista en tiedä, mutta tasosta riippuen voisin maksaa 50 – 800

      Esimerkiksi yhdestä yöstä?
      … esimerkiksi 300

      Vaikuttaako rahan määrään naisen kokemus, ikä, ulkonäkö?
      … ei mikään noista merkittävästi. Arvon ratkaisee laatu ja asenne.

      Ja maksavatko jotkut pelkästä seurasta, ei siis seksistä?
      … kyllä tarvittaessa, silloin ulkonäöllä (näyttöarvolla) on merkitystä.

      • 0503519159

        Kyllä se kuule on haluista kiinni ja mitä nainen itse haluaa sekin siitä kiinni kuinka ja miten käsittelet daamia kun annat hänelle kalua suuhun koko matkalta. Minä ainakin otan suuhun koko mitalla. Jynssätä saat kunnes laukeat suuhun. Nielen kaiken siemennesteen.
        Otan uusiksi jotta kalusi on taas seisoo kovana. Anna jynssää siten pilluni niin että pilluni nesteet litisee kunnes laukeat pilluni pohjalle. Viimeisenä sitten anaali jynssää se vielä. Työnnä lopuksi suuhun. Paljonko maksat tallaisesta sexsistä?


      • Anonyymi
        0503519159 kirjoitti:

        Kyllä se kuule on haluista kiinni ja mitä nainen itse haluaa sekin siitä kiinni kuinka ja miten käsittelet daamia kun annat hänelle kalua suuhun koko matkalta. Minä ainakin otan suuhun koko mitalla. Jynssätä saat kunnes laukeat suuhun. Nielen kaiken siemennesteen.
        Otan uusiksi jotta kalusi on taas seisoo kovana. Anna jynssää siten pilluni niin että pilluni nesteet litisee kunnes laukeat pilluni pohjalle. Viimeisenä sitten anaali jynssää se vielä. Työnnä lopuksi suuhun. Paljonko maksat tallaisesta sexsistä?

        No jos tuota rahalla pitäisi lähteä maksamaan, niin useita satasia varmaan. Ei ole kumminkaan tullut tarvetta vielä maksaa, kun tuota saa ilmaiseksikin..


    • 28x...

      Minulla on tapana näppäimistöä lähteä paukuttelemaan vaikken alkaessa tiedä mitä sanoa. Aihe on mielenkiintoinen sekä herrat tietäväisiä. Kukin maksakoon tietenkin varojensa mukaan. Vaarana on että tinkimättä jättäminen aiheuttaa hintojen rajun nousun. Se ei ole hyvä asia.
      Olen seksinoston ammattilainen, vuosikymmenien kokemus näistä on takana, suurin osa tietenkin ulkomailta missä hinnat ovat suurinpiirtein kohdillaan maasta hieman riippuen.
      Hra tuleva_ sponsori ilmoitti maksamansa hinnat niin yläkanttiin että seuranpuutetta ei varmasti ole. Olen minäkin venäjä- ukraina kerhossa maksanut yöstä 400. 500 oli pyyntö. Siis suomessa.
      Heitänpä tähän esimerkin miksi esim. thaimaassa laukkaan. Lento ja hotelli 3 viikoksi jotain 1000-1200 euroa, vaatimustasoja tietysti on monia. Pattistytöillä ovat aika kiinteät hinnat. Katutytön hoitelu tunniksi on n. 6 euroa, vrk- hinta beer barista baarivuokrineen n. 30 euroa. Palvelu aivan huippulaatua. Tietysti go go- baarista tai puhelintytöstä saa maksaa aivan mitä tahansa jos laatutasovaateet ovat kovat. Sanoisin että Stadin likat ovat ylihinnoitelleet itsensä johtuen tarjonnan pienuudesta. Esim Damissa se tunnin tai puolen hommeli maksaa aina sen 50 euroa oli seuran tarjoaja sitten minkätasoinen- ja värinen tahansa. Tietysti voihan niillekin 500 heittää mutta onko järkeä?

    • Nyrkillänaamaan

      Minkä helvetin takia maksatte noin paljon? Puutteessa saa olla muttei noin. Tietty jos löytyy sitä rahaa niin jokainen tavallaan. Rikkaat löytää seuraa ihan ilman maksullisia.
      Maksan saman kaikille akoille, eli muutama drinkki samalla kun tilaan itselleni ja pidän hauskaa. Hotelli, kebab ja ehkä taxi-matkan kotiin.

      • Anonyymi

        ja kun meet naimisiin maksat loppu-elämäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kun meet naimisiin maksat loppu-elämäs

        Ei tartte maksaa koko elämäänsä, minä olen ollut 2x naimisissa, molemmat naiset halusi erota. Eka vaimo oli eräänä perjantaina tanssimassa työkaverinsa (naisen) mukana, lauantaina meillä soi puhelin, jokin äijä siellä ohitti minut ikään kuin virkailijana ja pyysi vaimoani etunimellä puhelimeen. Arvasin heti mistä oli kysymys, panolla oli oltu.
        No yritin antaa anteeksi, vaimo kyllä tunnusti, sanoi ei tee enää.
        Parin kuukauden kuluttua vaimo soitti minulle töihin, kertoi, että olen tehnyt sinulle hirveän asian, en pysty sitä tässä sanomaan, mutta kyllä sinä saat siitä tiedon. Arvasin kyllä, vouti toisi kohta eropaperit.
        Toisen naisen kanssa oltiin pitkään naimisissa. Sitten hänellä alkoi kai esivaihdevuodetkin, mutta ennen kaikkea soidinmenot, yöt kolmeen saakka poissa, loppuyön kännykkä kädessä, viestiä tai mitä odotellessa, sänky vaihtui hänellä sohvaan. Oli tavannut pakistanilaisen, erohan siitä kehkeytyi.
        En juuri maksanut naimisissa ollessa, erossa tai sen jälkeen en yhtään molemmat maksoivat kulunsa.
        Meillä oli opiskeluaikaan poikaluokka, Eräs maisteri, en muista opetti, oli hieman erikoinen, hän yritti meitä neuvoa. Yksi oli näin, pojat kun otatte eukon, ottakaa rikas, nekun nalkuttaa joka tapauksessa, on parempi kuunnella sitä rahan edestä kuin ilmasteks.
        Toinen oli että ottakaa iso, iso jaksaa tehä töitä enemmän kuin pieni. Paljon muitakin oli, ei tuu nyt juuri mieleen, en muista mihin se liittyi, mutta mustalaisnaisista hän usein puhui, sanoi muunmuassa, että mustalaisnainen oli sanonu, että hipeloits minkä hipeloits, mutta kusetinta et kopeloits. Kyllä meistä menestyviä tulikin.


    • mies.38.

      Maksoin kerran 800 euroa 4 tunnista.

    • Anonyymi

      Kyllä 2000€ kannattaa yöstä maksaa vedellä perseeseen

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei...
        Tavataanko?
        Kirj. [email protected]

        Se satua on tuo onni, onnen vei jo toinen sonni.


    • Anonyymi

      hullua. oispa hullut päivät 5e iltamat

    • Anonyymi

      Maksaisin kaks tonni mutta olen niin ruma ettei kukaan anna rahasta edes.

      • Anonyymi

        noh osta tonnilla lettuja toisella mansikkahilloja kylä se siit sitte hymy löytyypi taas


      • Anonyymi

        Maksoin kerran naiselle keskustelu kumpanuudesta johon seksi tuli kaupan päälle.


      • Anonyymi

      • 0503519159

        Olet ruma ethän mitä vielä minustakaan ei tiedä olenko nätti vai en?


      • Anonyymi

        Laita sp osoite niin nähdään pian!!!!!


      • Anonyymi

        Voi toista, voi voi. Kyllä se ruma löytyy sullekin, jaksat vain oottoo.


    • Anonyymi

      pks. 50-100 € kerta

      • Anonyymi

        Tykkään hyvästä hieronnasta ja lisäksi käsilypsy toisinaan taas suuhoito kortonkilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään hyvästä hieronnasta ja lisäksi käsilypsy toisinaan taas suuhoito kortonkilla.

        Hieronta ja lypsy 50-70€..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään hyvästä hieronnasta ja lisäksi käsilypsy toisinaan taas suuhoito kortonkilla.

        Minä otan suuhoidon ilman kortonkia koska kortonki pilaa sen nautinnon suuhoidossa.
        Tietysti jos sexsi kumppani haluaa käyttää kondomia siitä vain.
        Maku kuitenkin on se tae vaikka nesteet tuliskin suuhun. Sekään ei haittaa en ole mikään nätti mutta suuhoidon osaan pilluun voi antaa kalua ihan paljaalla. Persreikään ei ole vielä ykskään saanut kalua ei edes oma mieheni. Ei haitaa vaikka teitä olisi enemmän kuin yksi.
        Osoitetta en vielä anna se sähköpostiosoite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään hyvästä hieronnasta ja lisäksi käsilypsy toisinaan taas suuhoito kortonkilla.

        mulla niin hyvä hieroja että masan perseellä koko homman lopuks ottaa vielä multa suihin kerran viikossa käynti


    • Anonyymi

      Tutun miehen vaimo on kiinnostavin jota haluaa panna maksaa mitä maksaa.
      Itse olen nuorempana maksanut 500€ että sain panna kaverin vaimoa.

      • Kummalle maksoit kaverille vai sen vaimolle?


      • Anonyymi

        Täällä on yksi joka on kiinnostunut seksistä ihan vain kokeilu mielessä.
        paljonko maksat kolmesta yöstä?
        23.7.2021 iltapäivästä olen yksin. Haluaisin viikon lopuksi kumppanin jotta en olisi ihan yksin.


    • Anonyymi

      Maksan vaikka tonnin. Ei rahalla väliä ole.

      • 0503519159

        Olet mahtava kaveri missä päin asut? Jään yksin 23.7.2021 perjantaina olen silloin vapaata riistaa maanantai 11 saakka.


      • Kunhan saat paljaalla antaa kunhan vain semmoinen rako tulee että pääset minun luokse antamaan rahasta. Nyt teen sen etiäisen tän varauksen mutta sinun pitää olla varautunut kun se hetki tulee. Ja missä asut tonnin mies. Pillua saat paljaalla, suuhun saat antaa paljaalla.
        Perseeseen pano saat antaa paljaalla . Piluun saat antaa paljaalla ja kolmena yönä.
        Otan suuhun vaikka se on käynyt perseessäkin.


      • Anonyymi

        Missä päin todennäköisesti tommonen joka maksaa tonnin


      • Anonyymi

        Ootko tosissaan että maksaa tonnin


    • Anonyymi

      En mitään

      • 0503519159

        En ole maksullinen haluan vain seuraa seuraavan viikon lopuksi.
        Saat antaa kalua jos haluat rahakaan ei ole pahitteeksi.


    • Miksi ostaa koko yötä? Ei sitä koko yötä jaksa panna, ja unta saa parhaiten yksikseen. Tuntia pidemmissä ajoissa ei ole juurikaan järkeä. Maksaa voin 200 euroa tunnista jos nainen on nuori, eli alle 30v, ja hyvän näköinen.

      Viime aikoina en ole juurikaan ostanut seksiä, johtuen koronasta ja siitä ettei yksinkertaisesti huvita enää. Olen keskittynyt elämään ateistisena munkkina. Googlatkaa MGTOW, jos kiinnostaa.

      PS. Tsekkitytöt on parhaita

      • Anonyymi

        Senkin sekopää


    • Anonyymi

      Miksi seksistä pitää maksaa, kun hyvää ja ilmaista tavaraa menee hevoskuormittain hautaan.

    • En kyllä yli 500. Olen maksanut joskus kahdesta tunnista 400 ja kerran reissussa bordellissa yöstä juomineen ym 800 mutta siihen kuului 3 naista.

    • Itse olisin valmis ilman seksiä, ns. tyttöystäväkokemuksesta, n. 300e illasta.
      Seksin kanssa 200e 1h.

      • Anonyymi

        Miten määrittelet tyttöystäväkokemuksen?
        Ps. Utelias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten määrittelet tyttöystäväkokemuksen?
        Ps. Utelias

        Kurkkuun ja perseeseen vuoron perään. Lopuksi mällit naamalle.


      • 0503519159

        Saisit olla kaks yötä luonani ja panna saat pitkin päivää. Kelpaako tarjous vai ei.


      • Anonyymi

        Postisi toimii?


    • Anonyymi

      Jos on oikeasti hyvännäköinen ja kroppa treenattu, ehkä 30 euroa voisin maksaa yöltä. Joku perusharmaavarpunen ja löysähkö kroppa, niin velottaisin 100 euroa yöltä.

      • Anonyymi

        Minä otan suuhun muuten paljaan kalun ja se on muuten siten tae.
        Pillun saat täyttää täyteen kalusi seimennesteellä. Persettä ei mieheni ole korkannut kalulla tule sinä 23 päivä heinäkuuta 2021. Kyllä yllätyt kun minut näät. Olen vähän ujo.


    • Anonyymi

      Miksi maksaa seksistä yöllä, kun on päiväkin, jolloin ollaan virkeämpänä.

    • Anonyymi

      7000 viikko

    • Anonyymi

      Nuori nainen, maksan sulle 50,- jos katsot kun runkkaan...

      • Alaittaja on vanhempi kuin nuori ja sitä paitsi en ole alle 40 kympinen olen yli viisikymppinen.


      • Anonyymi

        Helsingissä sun autossa?
        Aikaa iltaisin.


    • 150€ yö joskus männä vuoskymmenellä. Nainen oli noin 55v ja tykkäsin. Eipä paljoa nuoremmat tätä kaveria kiinnostakaan.

      • Jos 150 e yöltä niin se tekee 450 e kolmelta yöltä.
        Minä taas olen 51 nainen Keski - Suomesta.
        Paljonko maksaisit minulle kolmesta yöstä?


      • sari176 kirjoitti:

        Jos 150 e yöltä niin se tekee 450 e kolmelta yöltä.
        Minä taas olen 51 nainen Keski - Suomesta.
        Paljonko maksaisit minulle kolmesta yöstä?

        100 illasta ei yöstä tarjottu


      • sari176 kirjoitti:

        Jos 150 e yöltä niin se tekee 450 e kolmelta yöltä.
        Minä taas olen 51 nainen Keski - Suomesta.
        Paljonko maksaisit minulle kolmesta yöstä?

        Tahtoo saada ilmaiseksi tätä nykyä, joten en taida alkaa maksamaan. Ilmainen kelpaa, jos kiinnostaa.


      • Anonyymi
        sari176 kirjoitti:

        Jos 150 e yöltä niin se tekee 450 e kolmelta yöltä.
        Minä taas olen 51 nainen Keski - Suomesta.
        Paljonko maksaisit minulle kolmesta yöstä?

        miks rahaa. tehtäs molemmille kivat....ei rahaa pidä seksiin sotkee


    • Anonyymi

      Se riippuu naisesta onko kaunis ja nuori vai yli 30 v ja ei niin kaunis. Pitää myös olla savuton. Oon maksanut 800 euroa yöstä 19 v naiselle.Yhdelle maksoin 1600 euroa kun lähti mun mukaan seuraksi rukalle 5 yöksi ja päiväksi. Rahalla ei itselle ole väliä, ostan seuraa jos nainen on mukava ja nätti niin maksan kyllä mitä pyytää. Ja ihan jännityksen vuoksi hommaan itselleni seuralaisen.

      • Anonyymi

        Joko mennään. Olen 19-vuotias tyttönen ✌🏼 valmis oon vaikka ja mihin kokeneen herrasmiehen kanssa. Kik sonyastasia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko mennään. Olen 19-vuotias tyttönen ✌🏼 valmis oon vaikka ja mihin kokeneen herrasmiehen kanssa. Kik sonyastasia

        Säälittävä tyttöilijäressukka vaan tuokin sonyastasia ja vieläpä hyvinkin ruma myös


      • Anonyymi

        Minä olen saanut monelta 19 v naiselta ihan vaan ilmasteks, yks liftasi kyytiin 12 aikaan yöllä, oli menossa aika kauaks, oli ollut ravintolassa, muut jääneet jatkamaan, hän ei enää päässy ikänsä puolesta. Oli arki-ilta, mietin että eihän hän pääse millään perille. Ajeltiin sadan kilometrin verran, sitten hän sanoi yllättäen että ajan tuohon oikealle, oli ihan pimeetä, minä että mikä tuli. No hän meni, sitten tajusin että siellä on kai vessakoppi, ilmeisesti hänen koti on lähellä. Kun hän tuli takaisin, hän kapsahti kaulaan, supatti että oot ihana ja alkoi hyväilemään. Siitä tuli oikeen hyvä sessio. Säikähdin, kun minulta oli tulossa lasti, ei ollut mitään välineitä, ja tyttö sanoi "älä". Pelästyin että eikö hänellä ole ehkäisyä, kysyin mitä tarkoitit, hän sanoi "älä lopeta".
        Siitä sitten ajoimme kilometrin matkan, jätin hänet tien päähän joka vei suureen maalaistaloon Joroisissa.
        Se oli yksi parhaita automatkojani, aiemmin hän oli jo sivellyt välillä polveani. Hyvin kaunis ja fiksun tuntuinen nainen, ikäeroa meillä oli n. 20 vuotta, mutta olen usein miettinyt että mitä jos olis tavattu uudelleen. Voi olla että isäntä olis ampunu haulikolla jos olisin Mazda kutoseni ajanut talon pihaan, kuulosti hieman siltä kun tyttö talon tiensuussa sanoi "jätä minut tähän".
        Tuosta tuli mieleen kun 17 vuotiaana saatoin 15 vuotiaan tytön kotiin ison talon aittaan, jäin aittaan yöksi, tyttö oli hyvin fiksu ja sanoi kyllä itsekin että seksiä ei voida harrastaa ennen kuin hän täyttää 16.
        Olimme tapailleet silloin tällöin (olin osaksi kaupungissa) jo siitä kun hän oli 14, aitta juttu oli uutta. Tytöllä oli ikäisekseen hyvin hauskat ja aikuismaiset jutut, hänellä oli vanhempi veli. Yksi minkä hän kertoi, oli että minun veljellä on "saabi", kun on saabi, saabi eestä ja saapi takkaa. Monta muutakin puoli rivoa juttua hänellä oli, selvästi oli viettänyt aikaa veljensä kanssa.
        No mutta aitassa ajattelin sitten kuuden aikaan (oli sunnuntai) että lähden ajoissa pis ennen kuin vanhemmat herää. No totta hitossa maalla herätään aikaisin, kun lähdin, huomasin että isäntä lähti kävelemään samaan suuntaan, pidin kiirettä, vilkaisin kyllä ettäei kai haulikkoa ole.
        Kysyin myöhemmin mitä tytön isä oli sanonut, tyttö sanoi että olis pyytänyt aamukahville. Olin kai hyvässä huudossa, tyttö piti minua tapani kansan näköisenä (hänellä oli kansan levyt kai kaikki), ehkä siksi olin suosittu. Nyt vasta eläkkeellä ollessa huomasin että tosiaan olin ollut kansan näköinen, oli somessa kansan levystä kansi jossa oli hänen kuva, paljon samaa näköä meissä on ollut. Ei enää, kansa ei ole enää oman näköisensä.
        Kyllä meillä oli kerran seksiä kun hän täytti 16. Sählättiin kumin kanssa. Sitten menin armeijaan, tyttö sanoi että hän hankkii pillereitä. Meni kasarmilla 3 viikkoa kun sain kirjeen, tyttö kertoi, että hän on tavannut toisen pojan ja on hänen kanssaan.


    • Anonyymi

      Kyllä "pikapano" 100e pitäs hoituu,nuo monen sadan tarjoajat on pelkkää paskan jauhantaa

      • Anonyymi

        No kerro


    • Anonyymi

      Paljonko miehet olisivat valmiita maksamaan yöstä pariskunnan kanssa?
      Hinnat seuraaville:
      - Mies katsellee, kun vaimoa pannaan?
      - Mies panee kimpassa kanssasi vaimoaan?
      - Saat panna molempien reikiä?
      - Pariskunta alistaa ja käyttää sinua seksilelunaan?
      - joku muu, mikä?

      • Anonyymi

        Vaikka maksatte miljoonan niin en tule teidän hikeä haistelemaan, pervot.


    • Anonyymi

      Perseseksistä 150 €

      • Anonyymi

        Vedän tunnissa tarpeeksi perseeseen. Muuta en halua.


    • Anonyymi

      Normaali ulkonäkö ja siisteys riittää. PC-lihasten kunto ja osaaminen on arvokasta.

    • Anonyymi

      kyllä naisen pitää maksaa jos saa kunnolla kyrpää

      • Anonyymi

        Näin on, nainen maksaa 1200 € metri.


    • Anonyymi

      Mitä saa kymmenellä eurolla?

      • Anonyymi

        Turpiinsa


    • Anonyymi

      Maksaisin 600 euroa seksistä. Ei sitä koko yötä jaksa panna joten ei yöksi kannata seuraa hakea.

      • Anonyymi

        Täällä odottaa kuuma nainen miehen kosketusta näin pääsiäsenä


    • Anonyymi

      Multa saa seksiä Kik: vieterikissa

      • Anonyymi

        Edelleen?


      • Anonyymi

        Ei ole kik. Mulla miten muuten saa yhteyden


    • Anonyymi

      Mnulle mies maksoi 800 euroa yöstä. Tapailin yhtä miestä jotain 20 kertaa ja sain aina vähintään 400 euroa kerta. Mies oli mukava, hiukan ylipainoinen mutta mukava ja osasi kohdella naista. Nautin seksistä joka kerta ja sain jopa oikeesti orgasmeja.

      • Anonyymi

        Mäki haluan miehen kuka maksaa 400 kerta tai 800 yö. Menisin "yövuoroon" ja sais hieman enemmän hilloa ku oikeasta yövuorosta. Sama se vaikka ei sais nukkua yhtään. Mies sais nussia nii monesti kun kykenee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäki haluan miehen kuka maksaa 400 kerta tai 800 yö. Menisin "yövuoroon" ja sais hieman enemmän hilloa ku oikeasta yövuorosta. Sama se vaikka ei sais nukkua yhtään. Mies sais nussia nii monesti kun kykenee.

        Nussimista jaksaa korkeintaan kerran vuorokaudessa, joten miksi maksaa koko yöstä? Parempi on nussia pikaisesti päivällä, ja nukkua yö kaikessa rauhassa omassa sängyssään ja yksikseen.

        Tarjoan euron. Tosin senkin voisi käyttää euron juustoburgeriin jos niitä vielä myydään. Paitsi etten osta sitäkään kun en syö hiilareita enää.


      • Anonyymi

        Meillä on ollu joskus kauppa kuvioita muissa jutuissa eikö ne ikinä onnistunut joten enpä usko että seksistä maksaisit ton vertaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on ollu joskus kauppa kuvioita muissa jutuissa eikö ne ikinä onnistunut joten enpä usko että seksistä maksaisit ton vertaa..

        En koskaan asioi kaltaisesi huijareiden kanssa


      • Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

        Nussimista jaksaa korkeintaan kerran vuorokaudessa, joten miksi maksaa koko yöstä? Parempi on nussia pikaisesti päivällä, ja nukkua yö kaikessa rauhassa omassa sängyssään ja yksikseen.

        Tarjoan euron. Tosin senkin voisi käyttää euron juustoburgeriin jos niitä vielä myydään. Paitsi etten osta sitäkään kun en syö hiilareita enää.

        Nussia jaksaa loputtoman määrän, tosin nuorena enemmän. Eka vaimo oli töissä Porvoossa ennen kuin menimme naimisiin, kävin siellä viikonloppuisin. Se oli yhtä panemista, kun hän tuli ensin vastaan, sitten mentiin hänen asunnolleen, eteistä pidemmälle ei päästy. Siitä sitten koko yö, aina kun vähän herättiin, niin seksiä. Meni yö ja päivä sekaisin, mutta kertoja oli viikonlopussa montakymmentä. Välillä jossakin pusikossakin ym. Viikonlopun jälkeen molemmilla oli paikat hellänä, kai vereslihalla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      siitä kiinni mitä nainen valmis tekemään miehelle ei rahalla rajaa

      • Anonyymi

        Kyllä voi sen 500 e yöstä maksaa jos neito onnuori ja ok näköinen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      miehen tiukkaa peppua tarjolla ei maksa mitään

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla vakihuora Turussa, nuori nainen. Olen parisuhteessa mutta käytän säännöllisesti palveluita. Pillusta maksan 150 € ja perseestä 250 €. Onneksi on varaa ostaa niin paljon kun haluan, hyvä ja kannattava työ. Parhaimmillaan ostan persettä häneltä 2xvko.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voisin minä nyt jotain 600 euroa maksaa parista tunnista.

      • Anonyymi

        Tommosen summan minä tarvis jo tänään iltana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tommosen summan minä tarvis jo tänään iltana

        No kerro kerro niin saattais onnistuakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro kerro niin saattais onnistuakin

        Mistä mä semmosen miehen löydän joka maksaa kertokaa se mullekin


      • Anonyymi

        Niikö laita sähköposti osoite mies hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro kerro niin saattais onnistuakin

        Sähköpostia hyvät miehet Kiitos niin otan yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköpostia hyvät miehet Kiitos niin otan yhteyttä

        Täällä epätoivonen nainen tänään
        Ja miehet laittakaa omat sähköposti osoite niin otan yhteyttä teihin kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä epätoivonen nainen tänään
        Ja miehet laittakaa omat sähköposti osoite niin otan yhteyttä teihin kiitos

        Niin lahden nainen kyselee ja sähköpostia tulemaan minulle tänään vielä


      • Anonyymi

        Laiton sulle sähköpostia


      • Anonyymi

        Joko nyt tuli viestiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko nyt tuli viestiä

        Ei tullut


      • Anonyymi

        Onkohan oikea sähköpostiosoite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan oikea sähköpostiosoite

        On, on tullut viestejä


      • Anonyymi

        Maksatko seksistä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksatko seksistä ?

        Kyllä 😊


      • Anonyymi

        Laitoin sulle viestiä


      • Anonyymi

        Laitoin sulle viestiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksatko seksistä ?

        Kyllä 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin sulle viestiä

        Niin sinä herrat maksat seksistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksatko seksistä ?

        Herrasmies maksaa panosta 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin sulle viestiä

        Oodtko gay ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin sulle viestiä

        Kiva, sain viestisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä epätoivonen nainen tänään
        Ja miehet laittakaa omat sähköposti osoite niin otan yhteyttä teihin kiitos

        Millainen olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen olet

        Kiltti avoin ja kaipaa kunnon seksiä


      • Anonyymi

        Aika halvalla panet , mä olen maksanut sin 800€☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika halvalla panet , mä olen maksanut sin 800€☺️

        Niin varmaan maksat 800 en usko ennen kun näen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan maksat 800 en usko ennen kun näen

        Niin kuka mies maksaa seksistä 800 haluan vaan tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan maksat 800 en usko ennen kun näen

        Minä maksan 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä maksan 😘

        Ootko mistä päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mistä päin

        Olen utelias tietämään se joka maksaa 800


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä maksan 😘

        Niin kuka mies maksaa haluan tietää mikset laita sähköposti tulee eihän kukaan voi tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuka mies maksaa haluan tietää mikset laita sähköposti tulee eihän kukaan voi tietää

        En mä tänne sähköposti osoitetta laita, kaiken maailman hörhöjä täällä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen utelias tietämään se joka maksaa 800

        Kysy Heinolan RANE setää 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen utelias tietämään se joka maksaa 800

        sain koko yö Lahtelaiselta 25v naiselta 200€ , ihana nainen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sain koko yö Lahtelaiselta 25v naiselta 200€ , ihana nainen on.

        Sopiva hinta ollut, saisiko yhteystietoja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mistä päin

        Gambia olen kotoisin , asun Lahti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy Heinolan RANE setää 😍

        Niin varmaan mistä minä tiedän kuka on rane


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy Heinolan RANE setää 😍

        Kuules Heinolan rane onko toisaalta totta mitä sanot kysyy lahden tyttö


      • Anonyymi

        Sinä joka maksaa 600 niin laita s.p


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä mä semmosen miehen löydän joka maksaa kertokaa se mullekin

        Mistä päin ja minkä ikänen nainen oot


      • Anonyymi
        Ristoniemi kirjoitti:

        Mistä päin ja minkä ikänen nainen oot

        Lahes 57 v nainen


    • Aikamoisia hintoja muutamat täällä väittävät maksaneensa tai saaneensa.
      Itse olen muutaman itseään myyneen kanssa ollut. Ovat olleet ns normaaleja naisia. Satasen kerrasta olen maksanut ja naiset ovat siihen olleet tyytyväisiä.
      Käytän maksullisia kun en viitsi baareissa käydä ja Tinderin kirjeenvaihto ei pahemmin kiinnosta.
      Jonkun kivan pienikokoisen naisen voisin ottaa vakituiseksi eli kerran pari kuussa tuolla satasella. Joskus voisi vaikka olla koko illan ja yönkin.

      • Anonyymi

        minä maksan aina tonnin netosille. m51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä maksan aina tonnin netosille. m51

        Niin varmaan Maksaa 1000 senkun näkis ja tulis naisen luokse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä maksan aina tonnin netosille. m51

        M51 nin varmaan maksat tonnin sen kun näkis


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen 27v rouva ja sain tarjouksen työkaverilta 1000€ perjantaisata töiden jälkeen ja sunnuntai puolille päivään.
      Tässä on se homma että miehiä tulisi 4 mukaan kaikki olisivat kyllä samalta työpaltani ja olisi työnantajani mökki kyseessä.
      Olisin kyllä kiinnostunut lähtemään miesten mökkireissulle.
      Arveluttaa mieheni reaktio jos kerron hänelle.
      Mitenhän esitän asian miehelleni.

      • Anonyymi

        Unohdin vielä että mökkireissu olisi 22.3.


      • Anonyymi

        Sano saat 1000€ rahaa ja kullia paljon joka reikään 😍😍🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin vielä että mökkireissu olisi 22.3.

        Menitkö?


    • Anonyymi

      Tässäkin asiassa on kaksi puolta. Toisaalta seksistä ei tarvitse maksaa vaan se ansaitaan ihmisenä. Toisaalta on tilanteita joissa on rahallista arvoa ja naisten pitää vain ymmärtää se kuten miehenkin. Eli on tilanne jossa mies tarjoaa esim. ruokaa ja nainen tarjoaa jälkkärit.

      Itse olen sanonut tämän ääneen eräälle naiselle ja hän vain kuittasi sen sillä ettei ole huora. Oli tyhmä mennyt maksamaan oman puolensa panosta, vaikka ei tarvinnut.

    • Anonyymi

      30 euroa koko yöstä.

      • Anonyymi

        Se on hyvä hinta 🥰


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      60 euroa maksoin tunnista aikuisopiskelialle ja viikonloppu kolmesataa euroa. Nyt jo muuttanut paikkakunnalta.

    • Anonyymi

      Tuo riippunee täysin naisesta mu millanen miehen pitäs olla jotta nainen olis niin hölmö että seksistä tämän kanssa olis edes valmis maksamaan paljonko nainen olis valmis maksamaan lapsesta mielestään täydellisen miehen kanssa osaattekko edes arvata millainen mies voisi olla edes lähelle täydellistä aidolle naiselle eikä millekkään jakorasialle

    • Anonyymi

      Käyn parinsadan kilometrin päässä naisen luona seksiä harrastamassa viikonloppuisi eli etäsuhde. Kyllä kuluja kertyy väh. sata euroa.

    • Anonyymi

      Voisin veloittaa satasen tunnilta.
      Olen kiva ja kokenut, melko nuorekas, palvelualtis ja selväpäinen, hyvää seuraa ja kekseliäs. Hellä ja lämmin.

      Jos nimittäin tekisin rahasta. Nyt teen ilosta ja intohimosta...

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­ts­­­um­me sinu­­­t kä­­­ym­ään u­­­ude­­­ss­­a cha­­tis­sa! Mei­tä on yli miljo­­­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/Z1m7I5

    • Anonyymi

      Kysyin vaimoltani tuota samaa. Vaimo vastasi ettei mistään hinnasta jos olisi taitava kundi antaisi ilmatteks ja monesti.

    • Anonyymi

      He­i! Kuts­­umme sinut kä­ym­ään u­­­ude­­­ss­­a cha­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­jo­­ona! 👉 http://armtown.com/H/K9r7Z4

    • Anonyymi

      Kinkinen kysymys. Pelkästä seksistä en maksaisi tässä elämäntilanteessa mitään, kun sitä on muutenkin tarjolla vähintäänkin riittävästi, muttq olen elänyt erilaisissakkin tilanteissa Olen maksanut 150-700€ fantasioiden toteuttamisesta.
      Näissä asioissa se on aina palvelun tarjoajan ja ostajan välinen soppari, niin kuin sen pitää ollakin.

      • Anonyymi

        Millaisista fantasioita puhutaan?


    • Anonyymi

      U­­­u­s­­i s­­­ek­­si­­tea­tteri ava­­utu­­­u Suome­en! Ku­tsumme kai­­­kki­­. Il­mo­ittau­tuminen ryhmäämm­­­e tä­­­äl­l­ä 👉 http://alikuzu.com/H/H2g9V5

    • Anonyymi

      Lehdessä oli just 17v känninen pimu kaverin kämpillä. Meni antamaan kännipimppaa kaverille ja sen kaverille. Rupes katumaan ja parkumaan raiskaus.
      Tuon pimpan hinta oli 15000€. On pimppa hinnoissaan nykyään.
      Turpiinvedon pysyvä vamma pari tonnia.

    • Anonyymi

      He­i! Ku­­­tsum­me sinut kä­ym­ään u­­ude­­ss­­­a chatissa! Meitä on yl­i mil­jo­­­ona! 👉 http://alegroup.info/H/U3h3E1

    • Seuraa naisista tähä iltaan ?

      • Anonyymi

        Löytyy 🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy 🥰

        Miten sut tavoittaa parhaiten ja saa esim kuvat vaihdella ja keskustella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy 🥰

        Löytyy mutta mitään vastausta ei kuulu?


    • Anonyymi

      U­u­s­­­i s­­­ek­­siteatteri ava­­utu­­­u Su­ome­en! Ku­­­tsu­­mme kai­kk­i­. Il­mo­ittautum­­ine­­n ry­­­hmä­­ämm­­­e tä­­äl­­lä 👉 http://antikbutik.com/H/H1s6L9

    • Anonyymi

      60€

      • Anonyymi

        Niinkö? Mistä missä milloin jne?


      • Mistä tavoittaa parhaiten ,minkä ikäinen nainen oot ja mistä päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Mistä missä milloin jne?

        Täällä löytyis lahti nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä löytyis lahti nainen

        Jojoon liian vanha olet näille markkinoille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä löytyis lahti nainen

        Lahtelaista tottakai 👆 Eihän parempaa olekkaan ! Tai mistäs näistä tietää, mutta omat kokemukset on 9+ .


    • Anonyymi

      U­­u­s­­i sek­­­sitea­­tteri ava­­utuu Su­ome­­­en! Ku­­tsu­­mme kai­­kk­­i. Il­mo­it­­­tautum­­ine­­n ry­­hmä­ämme tä­­ällä 👉 http://ameliachau.com/H/S6o4H7

    • Anonyymi

      Maksan tarjoiluni lisäksi (tilaisuus, syömät/illallinen/viinit, matkat, yms) yhdestä illasta 0 -100e, siitä että hän nukkuu vieressäni en maksa mitään.

    • Anonyymi

      Nopea seksi 50€. Yö jopa 500€.

      • Anonyymi

        Moi herra kävitkö tänään minun luona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi herra kävitkö tänään minun luona

        Niin se 50 tai 500


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se 50 tai 500

        kävin 50


      • Missä päin tapaat? Miten saa yhteyden sinuun?


      • Anonyymi
        Ristoniemi kirjoitti:

        Missä päin tapaat? Miten saa yhteyden sinuun?

        500


      • Anonyymi kirjoitti:

        500

        Olipa erikoinen vastaus kysymykseeni.


      • Anonyymi
        Ristoniemi kirjoitti:

        Olipa erikoinen vastaus kysymykseeni.

        Ripa 500


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ripa 500

        Ei täältä taida seuraa löytää? Itse varsinais suomesta


      • Anonyymi
        Ristoniemi kirjoitti:

        Ei täältä taida seuraa löytää? Itse varsinais suomesta

        Liian kaukaa, riittääkö rahat ?Anneli 34


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian kaukaa, riittääkö rahat ?Anneli 34

        Mistä päin olet Anneli 34 ?


      • Anonyymi
        Ristoniemi kirjoitti:

        Missä päin tapaat? Miten saa yhteyden sinuun?

        Missä asut?
        - 500
        Voidaanko tavata?
        - 500
        Otatko perää
        -500
        Onko sulla auto?
        -500
        Anna numero?
        Mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian kaukaa, riittääkö rahat ?Anneli 34

        Sun römpsästä 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun römpsästä 50

        Luuletko kelan myöntävän sulle rahat.


    • Loimaan suunilta tai läheltä naisista seuraa 33v miehelle?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen maksanut 500e nätille 25v naiselle.
      Ja oli muutakin kun naintia.
      Nuolin ja mua imettiin. Kaikki ihan spontaanisti mitä molemmat halusivat ja tykkäs. Paijjausta ja tein orkun naiselle. Ei ollut silleen että 5min ja sisään. Halut molemmilla uusintaan,se tosin vasta mietinnässä.. sootellut usein ,ja ollut sellaisiakin Puh ..video Puh..

    • Anonyymi
      UUSI

      Täällä olis nainen kans kysymässä paljoko maksatte kahdesta yöstä miehet kysyy lahdesta

    • Anonyymi
      UUSI

      U­­­u­s­­i s­­eksi­­tea­­tteri ava­utu­­­u Su­­­ome­­en! Ku­­­tsumme kaikki­. Il­­mo­­­it­­­tau­tum­­­ine­­­n ryhmä­­ämm­e tä­­äll­­ä 👉 http://antikbutik.com/H/Z3m7H1

    • Anonyymi
      UUSI

      Olisi kypsä maksamaan yöstä ihanan nätin naisen kans. Viis sataa maksaisi ilosta ettei tarvitse tinderissä veivata eikä kapakassa ravata.

    • Anonyymi
      UUSI

      Uusi sek­si­­­tea­­tteri avautu­­u Su­­ome­­en! Kutsu­mme kai­­­kk­­i­. Il­­mo­­it­­tau­­­tum­ine­­­n ry­­hmäämme tä­­äl­­lä 👉 http://1lingo.com/H/U1y4B0

    • Anonyymi
      UUSI

      Maksan 100 naiselle jos osaa ottaa kunnolla suihin. Minulla todella herkkä laukeamaan suihinottoon, joten ei kauan mene kun taitava ottaja

    Ketjusta on poistettu 125 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe