Henkitorvessa polte :(((((??

hot_in:here

Sairastuin maaliskuun lopulla keuhkoputkentulehdukseen. Tulehdusarvoni olivat alle 4, thorax kuva puhdas ja poskionteloissa ei ollut turvotusta (ultraääni). Lääkäri kuuli stetoskoopilla vinkunaa uloshengityksessä ja sanoi sen johtuvan keuhkoputkentulehduksesta. No tämä keuhkoputkentulehdus meni ohi, mutta henkitorveen jäi jonkinlainen "poltteen tunne" ikään kuin jatkuva tulehdus olisi päällä. Kaikki katupöly ulkona mm. raastaa henkitorveani ja siihen ihan koskee. Lekuri luuli tämän poltteen johtuvan närästyksestä ja söinkin siihen 3 viikkoa somacia, mutta mitään apua ei ollut. Nyt viime viikolla määräsi vielä antibioottikuurin keuhkoputkentulehdukseen josko sillä menisi ohi. Antihistamiineja olen käyttänyt jo maaliskuun lopulta, mutta ei mitään apua. Jonkinlainen lievä allerginen astma on todettu joitain vuosia sitten, mutta pitäisi olla kunnossa sillä peffit huitelee 650 oli tämä poltteen tunne tai ei. Lähinnä oireili mm. eläinten seurassa jolloin tuli piippua ikävä kun tuntui, että henki ei kulkenut. Lääkityksenä kummiskin innovair 100/6 1xannos aamuin ja illoin jonka olen nyt tuplannut, mutta ei siitäkään mitään apua. Nyt pitäis ens viikolla ottaa yhteyttä uudestaan lääkäriin sillä ei tuosta antibiootista ole ollut mitään hyötyä. Lämpöä ei ole ollut ja jos käyn urheilemassa niin raskaan urheilun jälkeen keuhkoihin jää tämä poltteen tunne eli keuhkot eivät palaudu enää loppupäivästä normaaliin vaan tämä poltteen tunne jää pahemmaksi, niinpä olen nyt jättänyt urheilun pois. Aamuisin tulee paljon kuivaa yskää ja ihan kirkkaan keltaista limaa keuhkoputkista.

Mitähän tämä on :(?

3

2924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hot_in:here

Niin ja ikää vasta 23

• zico1999

hei !
      minulla on samat oireet
      onko selvinnyt mitä keuhkoputkessa rassaa?

• Anonyymi

Moi! Selvisikö mistä tämä johtui ja mikä siihen auttoi? Itsellä lähes identtiset oireet ja ongelmat... lääkärit sanovat vain että lepoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8546
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3672
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe