Minä ajankohtana viikosta yleensä bensa on halvinta riippumatta öljyn hintakehityksestä? Huomasin tuossa vapunpäivän iltana, että bensan hinta oli laskenut ja sitten päivää myöhemmin perjantai iltana se oli laskenut vielä enemmän. Hinnan kehityshan riippuu myös öljyn hinnasta, mutta onko joku täällä kiinnittänyt huomiot siihen, miten bensan hinta vaihtelee päivittäin eri viikonpäivinä ja juhlapyhien aikaan? Esim onko se halvempaa alkuviikosta/loppuviikosta tai viikonloppuna. Myös juhlapyhien olen huomannut vaikuttavan siten, että se kalliimpaa ennen pyhää mutta hinta saattaa laskea pyhän aikana tai heti sen jälkeen.
Bensan hinnan päivittäinen vaihtelu
8
8689
Vastaukset
- neste on kallein
Merkonomi kun tankkaa firman koslaa, firman piikkiin on hinta kallein..... ja kun pikku nihilisti lähtee viikonloppu lengille tojotallaan, se hakee halvimman hinnan. Näin ollen aina viikonlopulla on halvempaa..... maanantaina seuraa merkonomin nousu....
- Salama McQueen
Tätä olen itsekkin pohdiskellut, mutta en ole mitään tarkeempia seurailuja tehnyt. Arvostaisin kyllä erittäin paljon jos joku henkilö, joka on seuraillut ja merkkaillut ylös pidemmällä välillä, paljastaisi nämä tiedot, että minä viikonpäivänä olisi yleensä halvinta. Kuitenkin hyvä sivu mitä olen seuraillut on ollut polttoaine.net. Sinne melko hyvin päivitellään uusimmat hinnat.
- tarkkaillut
kerran viikossa nostavat hinnat korkealle 1-2 päiväksi, jonka jälkeen hinnat laskevat seuraavat 3-4 päivää. Tämä toistuu 6-7 päivän välein.
- nuuskamuikkunen3
Helsingin seudulla (tai ainakin Espoossa) on etenkin kesäisin sellainen kuvio, että torstaina tai perjantaina kallistuu jopa yli 5 senttiä, ja sunnuntaina tai maanantaina halpenee saman verran. Kiireiset maalle lähtijät tankkaavat kiireisesti hinnoista välittämättä?
Hinnat pysyisivät paljon paremmin kurissa, kun ennen jokaista bensiinin ostoa kaikki googlaisivat jotain tyyliin bensan hinta Espoo, ja valitsisivat yhden niistä edullisimmista vaihtoehdoista. Tällainen pakottaisi hinnat alas. Nykytilanteessa kaikkein kallimmaaltakin monet ostavat, mikä pitää hinnat pilvissä. Ryhtiä!- Mututike
Ennen laskettiin viikonlopuksi, nyt alennetaan keskellä viikkoa. Mutu on että tiistai ja keskiviikko halvimmat nykyään, torstaina jo usein korkeampi.
Reissun lähtiessä kannattaa katsoa reitin eri paikkojen hintoja..., tosin hinta voi olla toinen kun kohdalle pääsee.
- pumppulla
Ihmettelin viikolla kun ei hinnat alene ollenkaan vaikkei uutisissa ollut mitään ihmeellistä arabien tai venäläisten kiristysuhkausta tai hurrikaaneja jenkeissä. No, torstaina joku muistutti että kouluilla alkaa syysloma - Siinähän se syy olikin!
Kotimainen energiakriisi! Ja nimenomaan etelärannikolla kaikkein kalleimmat hinnat pumpuilla eli reilu 10 -15 senttiä normaalista.- Tankkitäyteen
Tänään löytyi jo edukkaampia, kun syyslomalaiset oli jo mummoloissa...
- JoskusOnLapissaHalvinta
Jo sunnuntaina maan Neste-asemat vedättelee hintaa ylöspäin, sen on pakko, ettei se vaan ala myymään halvemmalla kuin ne kenelle se myy bulkkina. Pitkien pyhien jälkeen kun ammattiliikenne tankkaa on hinnat korkealla. Suomi on kummallinen kallismaa..... täällä Suomi-firmat nostattelee hintoja suomalaiselle... NESTE, KESKO,Finnair, VR, Rinta-jupit, Luukkoset, Viking, Kaikki hotelliketjut, Taksit, Merkkihuollot...... siinä pahimmat hinnan-nostattajat. ABC !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875