Taakaapäin antaminen

Raija 21v

Minua jotenkin hävettää antaa takaapäin,kun pyllynreikä on heti näkösällä. Mitä muut olette mieltä asiasta.

47

8533

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panomiäs 75

      Sehän takaapäin naimisesta niin kivan tuhmaa tekeekin. Vielä tuhmempaa on viekotella nainen ottamaan kalu peppuunsa.. ja yllättävän moni sen antaa tehdäkin.

    • paksua 1

      Älä suotta häpeile pyllyäsi, kun mies takana se teke asennosta juuri eläimellisen, kiihoittavan. Ihana asento nuolla pillu sekä peppu, ja naisen notkistaen selkäänsä pepun noustessa koen olevani ori joka astumassa.

      • homo123

        runk runk runk


    • aisurit

      täytyy varoa ettei kaki aisalle muista se.

    • Parasta tarjolla

      Takaapäin on kiihottavaa !!! Näkee pyllyn ja pillun..näkee kyrvän liikkeen...ja ennenkaikkea haistaa kiimaisen pillun tuoksun !!!!!!!

      • JullePulle

        Persvaon hiki se on mikä tuoksuu!


    • Ei syytä huoleen.
      Herrasmies ei sellaisesta hätkähdä. Ja jos on pelimies niin lämmittää senkin reiän ennen kuin työntyy sinne.
      Näin se anatomia menee.

    • misuliisa

      Annan miellläni mun kaverilleni pimpsaa takaapäin. Itse kiihotun siitä kovasti, jäykkä kulli tuntuu sisälläni makeen hyvältä ja olen huomannut, että kaverikin tykkää painella pepun puolelta. On joka kerta lauennut sisääni jos eestä antaen ei oo tullu sykäykdiä. Hyvä asento.

      • Oul(m)

        Mä nain aina takaapäin ,mene käyrä kullini syvlle ja kiva vetää peppua naiselta takapäinn ja tosi kiihottavaa naisellekkin aina laukeen sisään ...haluisitteko kokea mun kanssa tämän?


      • dikka
        Oul(m) kirjoitti:

        Mä nain aina takaapäin ,mene käyrä kullini syvlle ja kiva vetää peppua naiselta takapäinn ja tosi kiihottavaa naisellekkin aina laukeen sisään ...haluisitteko kokea mun kanssa tämän?

        Ei tosiaanka takaapäin. Ei kiihotu yhtää siinä asennossa. Paras on kun mies on päällä.


    • Kiki 18

      Kotona kun saa kaikkea niin meen kännissä vaikka vanhempien miesten luo hotelliin. Tunnen itseni lutkaksi kun annan monen ulkolaisen takaa panna. KUN PANEE silmät kii ja nauttii niin saa kunnolla. Aamulla on molenpi reikä hellänä kun neljäkin miestä vuorollaan. Takaa on hyvä kun ei näe..

      • Missä nähdään?


    • MinnaP

      Minusta taas on todella ihanaa antaa mieheni naida minua takaapäin. Ja nimen omaan laittaa KAIKKI esille mieheni nähtäväksi.

      • Missä ja milloin?


    • asennetta

      Takaapäin antamisessa on myös se, että ”näyttää” myös itselleen, että asenteessa löytyy.
      Pyllynreiällä ei ole tässä asiassa mitään merkitystä.

    • Seksi sujuu paljon mukavammin, kun ei kokoajan mieti sitä miltä näyttää tai mikä on "sallittua" ja mikä on tabua.

      Tietty, jos mies vain huomaa että nainen tiedostaa asentonsa ja mitä millonkin näkyy ja että nainen hieman sitä näkyvää osaa häpeilee, niin pitää kehua sitä kauniiksi ja seksikkääksi. Mutta eihän meiltä ukoilta kaikkea kannata odottaa.. =D

    • sillälailla.

      Nyt ulos luontoon nussimaan, asennoista ei niin väliä kunhan on hauskaa ja hiki virtaa noroina vartalolla.

    • mieltä asiasta

      Tapasin tytön joka esitti toisin samanlaisen huolensa kuin aloittajalla. ”Mua himottais takaa mut onks varma ettet sit koske persereikään”

    • Mahotonta

      On se kauhia jos pakoputken pää on ruosteessa/ karstassa, tai siinä on suunnaton rypälemuostuma.

    • Eiiih! Lopeta!

      Itseluottamusta!

      Pesee pyllyn, ni ei ole karstottumia ja rypäleille sitten taas ei mahda yhtikäs mitään.

      Minusta on ainakin ollut aina niin ihanaa olla niin itsevarma ja saa nauttia. Tosiaankin, ei saa miettiä, miltä nyt näytän. Nautinto ja sen antaminen on pääasia seksissä.

      Kaikki ne ihanat asennot, se kiusanteko, kunnes toinen ei vaan enää kestä, vaan räjähtää väkisinkin. Ihanaa! Ei siinä ole sijaa miettiä miltä näyttää. Välillä pitkä hieronta, nautinnollinen ja lupaileva, toisinaan nopea ja todella kiihkeä pikapano. Ah! Voi tätä onnentunnet! =)

    • Päijät häme 47v.sinkku.

      Annan aina takaapäin kaluani pilluun sekä pepaan,nainen nauttii kun sperma roiskahtaa kumpaankin aukkoon.myös mies nauttii kun nain sitä kauan ja kuuma sperma lasti täyttää pyllyn.

    • öåwqw

      A-luokan panoa takaapäin nainti on. Saa samalla nuolla välillä pyllynreikää.

    • Onhan se

      törkeä näky kun peräsreikä siinä tillittää kuin kyklooppi. Halut menee, heppi lerpahtaa.

      • super-panomies

        Etenkin, jos sieltä tursuaa eltaantutta PASKAA


    • Todellinen panomies

      Höylään yleensä takaa, koska jos jyystän kumilla, niin sen voi yleensä kiskaista kesken jossain välissä huomaamatta pois ja sitten laittaa soosit toosaan!

    • Mies 41

      Seksi kypsemmännaisen kanssa on paljon parempaa, kun ne ei mieti seksin ajan sitä, näkyykö peppureikä. Kasva vielä 20-30 vuotta, kyllä se siitä sitten helpottaa.

    • ljhlhjl

      Raija, onhan se ihan perseestä!

    • Panija.

      Raija hyvä, etkö ole hoksannut että sen pyllynreiän voi peittää esim laastarilla niin se ei ole näkyvissä. Silleen mun muija tekee. Tosin pierun tullessa kuuluu ihmeellistä "räpytystä" mutta ei se ainakaan minua haittaa.

      • Vailaastari

        OIH ihanat naurut sain tästä sun kommentista...kiiiitoss hah


      • hehhehhehhehheh

        Minä myös sain pitkästä aikaa spontaanit kunnon naurut kommentista:-D
        Enpä ole aikoihin saanut nauraa, Tekipäs se hyvää, KIIITOS:-)


    • Pylly?

      Multa kuti ei irtoa kuin takaapäin naidessa. Jos se ei äy naiselle niin se on kyllä noutänkjuu. Pyllynreikää en muista koskaan katselleeni, yleensä on jotain kiinnostavampaa tarjolla

    • oikea orgasmi

      Kyllä parasta on saada takaapäin...
      ja jos mies vielä toisella kädellä hieroo klittaa ja toisella sormella vähän härnäilee pyllyreiän ympäristöä...ahhhhh

      • ei takaapäin ei

        En kyl ymmärrä takaapäin panoa.se on kauhein asento mikä on. Sattuu ja tuntuu karmeelle. Ja miehet aina vaa haluis takaapäi. Ei onnistu enää.


    • apina69

      Takaapäin on ihmiseläimen luonnollisin yhdyntäasento. Ihmiselon jatkumon kulmakivi.
      Miehelle helppo ja kevyt asento....ja Nainen voi saada lastin sisäänsä ennen kuin on ehtinyt kissaa sanoa...

    • Himoa

      Kun näen naisen takaapäin paljaana, on pakko työntää sisään.

      • naineen

        Kyllä todellakin takaapäin on ihan parasta. Vielä kun mies kehuu seksikkääks ni orkku on taattu.


      • naineen kirjoitti:

        Kyllä todellakin takaapäin on ihan parasta. Vielä kun mies kehuu seksikkääks ni orkku on taattu.

        Tykkään siitä kun mies tulee takaapäin minuun ja työntää samalla sormen sinne peppuun, se voi samalla tunnustella kun se liikkuu mun sisällä.
        Mies voi ihanasti myös hyvällä kaikkialta : )


      • naineen kirjoitti:

        Kyllä todellakin takaapäin on ihan parasta. Vielä kun mies kehuu seksikkääks ni orkku on taattu.

        Takaapäin on odella haluttava asento. Ei peppupanoa tarvitse aina olla tekatullessa. Nainen on siinä luonnollisen antavana naaraana ja mies uroksena ottaa omansa. Joku nainen voi tykätä pepun hieronnasta samalla, toinen kämmenellä lapsäyksistä pakaroille sopivaan tahtiin. Lähes jokainen nainen ainakin nauttii taka-asennossa siitä, kun mies samalla lirputtelee klittaa kädellään.
        Naisen lantio ja peppu (vähän isompi sellainen) ovat todella haluttavan näköisiä takaa.


    • näkösällä

      Minua kiihottaa kun naista ujostuttaa takaapäin antaminen. Pyllynreikää en ole koskaan katsellut kun ei kiinnosta. Joskus näyttää kuin ujostelu kiihottaisi myös naista itseään.

    • korinankuuntleija

      takaapäin on hyvä painaa koska emme käytä ehkäisyä ja joskus ei ole kortonkia saatavilla eli siis en osta niitä ja sitten sanon akalle että kortongit on saakuri loppu, täytyy painaa loput pyllyyn niin saan siten aina työntää lastin perseeseen, ja sehän on makeaa kun on tiukkaa, varsinkin kun ottaa vielä tisseistä kiinni ja kontillaan vetää oikein tunteella. akan äänikin madaltuu aina siinä loppuvaiheessa ja äänestä päätellen tekee gutaa mutta ei voi tunnustaa asiaa

    • vaimo oikein tykkää antaa takaapäin ja orgasmikin on takuuvarma, kun aikansa nussittuani työnnän sormeni hänen peppuunsa

    • ihana-persereikä

      Minusta on erittäin miellyttävää, kun nainen makaa selällään ja perseen alla on tyyny. Voi samalla hyväillä kielellä persereikää ja katsella vittua. Takaapäin pannessa työnnän sormen persereikään ja kyrvän vittuun. Tuntuu molemmista hyvältä.

    • näineläimetkiin

      Pimeessä annan aina takaapäin, siinä vaihees on yleensä niin kiimainenkin että mikän muu asento ei enää tunnu missään, ja onhan se jotenkin ihanan eläimellinen asento. Nartuksi siinä itsensä tuntee ja mies on onnensa huipulla aaahh

    • welwelwwl

      Suolikaasun tsuhahdukset peittyvät yleiseen panemisen melskeeseen.

    • Ihanaaseontakaapäin

      Takaapäin se on parasta naista naida. Pakaroiden pyöreät muodot ja selän kaareva muoto sekä tuntuma naiseen niin orgasmi on taatu, ihanaa jep jep...Ei siinä välttämättä sitä peppua silleen tutkaile ja ainahan voi hieman hämärässä touhuta.

    • Takaapäin on hienoa panna....samalla voi ihailla naisen kaunista pyllyä ja vartalonkaaria...nammm

    • ja samalla voi hyväillä naista pillusta kun kädet jää vapaaksi....

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe