Nyt kaikki Alfan omistajat ja sellaisella ajaneet saa puhua. Kertokaa mitkä asiattekevät alfa romeosta, niin erityisen, mikä niissä on hienoa ja fiilistelkää tänne. Kaikki saksalaisiin autoihin orjentoituneet tietysti kertovatmiten hepposta laatua kaikki muu on ja miten saksalainen autoon nii kestävä ja upea. Toki mersu on mahtava
Mutta minä haluan kuulla siitä maagisesta ja taianomaisesta alfa romeosta jossa riittää sielua! Itse haaveilen ostavani joskus jonkin alfa romeon, toivon vain että pääsisin edes kyytiin tai mahdollisesti ajaa joskus,enole näet 18 vielä. Olen ajatellut että otan joskus jonkin alfan koeajoon ja koe sen taian (: eli nyt kertokaa kaikesta alfaan liittyvistä omista kokemuksista ja mielipiteistä
Alfa Romeo, upea sielusi !
8
227
Vastaukset
- 2+4
Itse suosin HP merkkisiä tietokoneita.
- unohdinkokieltääpellet
Lähe pois!
- Tahtoo kaunokaisen
Sama täällä tosin keski iän kriisi lienee menossa. Autokuumeesta pahempi ilmeisesti ainoastaan ALFA kuume :-)
- eialfaakomeempaa
Osta itelles alfa ! Kerranha sitä eletään:D!
- Helppo vastaus
Alusta, ajettavuus, legendaarinen historia, tyylikäs!
- alfa rosso
boxi kirjoitti:
Ostettiin Giulietta. Haetaan ensi viikolla kotiin. Odotellaan. Ihanaa!
Alfa 159 tod.hyvä ja hieno suosittelen.
boxi kirjoitti:
Ostettiin Giulietta. Haetaan ensi viikolla kotiin. Odotellaan. Ihanaa!
Ja on Giulietta 170 hv kotona. Vanha kamala kosla jäi myös omaan käyttöön, joten ollaan vielä vähän hakusessa Alfan kanssa, kun vanhaa kärryä käyttää likaisiin ajoihin. Ihana! Ennen meillä oli koko pihan (pienehkö kerrostaloalue) kamalin kärry, mutta nyt ei ole enää, paitsi tietty se vanha kosla!
Ei ollut niin kallis ollenkaan kuin joku Mersu tai Volvo, mutta on ihan eri peli! 170 hv ja ihana ajaa! I love it! Ihan olen hurahtanut, vaikka en ennen autoista ole niin välittänyt, ja ajattelin että kärry mikä kärry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808