paras runkkaus asento

runkkureino

nii oisko kellään mitään hyviä asentoja runkata että sais paremman orgasmin

31

12161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tv runkkurami

Mee vaikka pesuhuoneen lattialle ja jotain polvien alle, koska laatat ovat kovat.
      Ole siinä kontalla hajareisin, siinä voit hyväillä munia ja vedell kalus
      alavartta aina tyveen saakka ja siel haarukassa on tosi paisunut sun
      spermasuoni. Sitä voit siinä vedellä sormella ja aina välillä tehdä
      koko kyrvän mittaisen runkkausliikkeen ees takas.
      Siinä nautiskele ja anna sitten lentää kun alkaa siltä tuntua, eka pidätelle, että
      saat todella nautinnollisen ja kovan spermasuihkun aikaan.

Kerro miltä tuntui
      Laita tähä viestii milloi sulle sopis täs vedell ja kirjotella samalla. kello ja pvm

• late_18

laita hierovasuihku pallien alle, tuntuu tosi hyvälleeee

• Anonyymi
        late_18 kirjoitti:

laita hierovasuihku pallien alle, tuntuu tosi hyvälleeee

Vois testaa

Toivottavasti tää ei oo scam

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vois testaa

Toivottavasti tää ei oo scam

Sama

• kiitos late

joo oon kans suihkus seisottanu, tuntuu kyll todella kutittavan
        kiihottavalta, en kyll kontallaan ollees pitää kokeilla heti

• kerro vastaan
        kiitos late kirjoitti:

joo oon kans suihkus seisottanu, tuntuu kyll todella kutittavan
        kiihottavalta, en kyll kontallaan ollees pitää kokeilla heti

Late mitä muita konsteja sulla on saada voimakkaan orgut

• oooooooooohaaaaaaaaa
        kerro vastaan kirjoitti:

Mitä Reino sull idoita, kerro vaa nii pitää kokeilla vastailen sullekkin

• late_18
        kerro vastaan kirjoitti:

kyllä se tää suihku on parasta, vieläkö koittaa viivytellä ja kiduttaa itseä, niin sit ne vasta todella lentää. Olen myös webcamittanut näitä, katselijat ovat pitäneet

• onko sull samaa
        late_18 kirjoitti:

kyllä se tää suihku on parasta, vieläkö koittaa viivytellä ja kiduttaa itseä, niin sit ne vasta todella lentää. Olen myös webcamittanut näitä, katselijat ovat pitäneet

late sä sitten taas saat mulla seisotusta aikaan, et täytyy kyllä
        farkkuja avata, oot ihan tosimies

• late_18
        onko sull samaa kirjoitti:

late sä sitten taas saat mulla seisotusta aikaan, et täytyy kyllä
        farkkuja avata, oot ihan tosimies

kiitti.tehtäskö yhdessä camissa

• runkkureino
        late_18 kirjoitti:

kiitti.tehtäskö yhdessä camissa

kiitos oli vitun hyviä nää vinkit suihku on kyllä paras tuli helvetin voimakas orkku! iteha olen vain normisti vedellyt.

• late_18
        runkkureino kirjoitti:

kiitos oli vitun hyviä nää vinkit suihku on kyllä paras tuli helvetin voimakas orkku! iteha olen vain normisti vedellyt.

varsin jos vielä pitkittää orkun tuloa, niin tuntuu vielä nautinnollisempana mällin lähteminen, kokeilehan tätä myös.

• iohub
        late_18 kirjoitti:

varsin jos vielä pitkittää orkun tuloa, niin tuntuu vielä nautinnollisempana mällin lähteminen, kokeilehan tätä myös.

Haiskahtaa yksinpuhelu tai sitten tosi yksinkertaiset käyttäjät.

Oon huomannu että selällään laukee parhaiten. Vähän liukkaria tai hierontaöljyä ja pitkään härnää terskaa.

• spermat_suuhun

Kokeiles olla selällään, jalat esim. sohvan päällä ja laukeat siitä omalle naamallesi. On kiihottavaa.

• 007 007

En uskalla naamalle. Voi roiskua vaikka suuhuni.

• Näin on!

Siitä voi saada homotartunnan!

• hömhöm8

Eikä voi!

• Tulee kunnolla

Olen nuori ja käyn vanhemman naisen luona mikä haluu katsella. Tykkää kun olen alasti selälläni ja puristelee kiveksiä ja peppua sormia työntäen. Joskus haluu päälle kun kiihottuu, kyllä mälli lentää vaikka alistaa kun sotken sen lakanat.

• Nauttii

Perhonen.
      Makaan alsti selällä polvet koukus ja jalkaterät yhdes.Sitten levitän polvet levälleen.
      Otan kalun käteen ja runkkaan, kun alkaa tulla niin puristeln reisiä yhteen.Se on kuin
      pumppu.

• Anonyymi

mene vatsalleen laita molemmat kädet munan eteen ja rupea vetämään edestakaisin

• Anonyymi

Tuppimulkku paras runkkarille. Alussa sormenpäillä esinahan mutteria pyöritellen selällään maaten. Sitten sormien välissä esinahkaa terskan päällä liikutellen. sitten kullin nuppi nyrkin sisään ja runkkausliikettä. Hekumman noustessa keskeytys ja alusta uudelleen. Välillä tauko ja lopuksi annetaan mällin tulla. Tällaiseen nautintoon ei nussimalla naista pääse. Tuttu nainen voi olla apuna ja istua vaikka naaman päällä ja voit tyydyttää häntä hellästi pillua imien.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyl yleensä parhaat runkut ja orkut saan ihan selälläni makaamalla. Välillä levittelen jalkojani, parasta ja kiihottavinta on kuitenkin se kun puristelen ja hieron kassejani. Joskus saatan hyväillä vakoani ja kokeilen reikääni sormella. Ihan parhaat orkut oon saanu silleen, et toinen mies on ollut samassa sängyssä selällään, perseet vastakkain. Siinä sitten kassit vastakkain ja tuntee hyvin toisen liikkeet persettä vasten. Kasseissa tuntuu ihan mahtavalta. Kun orkku lähestyy, niin molemmat nostelee lantiota ja työntää persettä toista vasten. Mahtavaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

sohvalle selälleen jalat seinälle vibra peppuun näet kun spermma tulee kätesi ansiosta joskus lentänyt suuhun asti

• Anonyymi

Olin torstaina lenkkisaunassa sinne tuli naapurin setä 68v siinä selälläni olessa

hän sanoi ol vaan pitkälläs , sulla seisoo niin mukavasti. Siinä runkatessani hän tulikin lähemmäs , ja kysyi saankos mä hoitaa sua..Ole hyvä sanoin ,hän otti kynämäisen otteen kalustani , esinahka souti ylös alas . Sitten hän imaisi kaluni suuhunsa , vaativa imutus kesti tovin, sitten laukesin... Hän imutti mahtavasti. Loppuun vietynä hyvä kokemus. Sovimme että pari kertaa viikossa hän saa lastin. näin mies 40v

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Pepputappi sisään ja matalalla jakkaralla pyöritän peppua, hieroo mukavasti ja kiimalimat liukastaa kalun.

• Anonyymi

Sis ite tykkään työntää pilluun hammasharjan joka tärisee niin on niiiin hyvän tuntunen

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7190
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2577
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2110
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1568
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1099
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      979
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      79
      899
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      738
    Aihe