Härki Apteekissa saa ystävällistä ja asiallista palvelua.
Myös nätin näpsäkkä mustahiuksinen nuori kassatyttö voisi ottaa oppia muusta henkilökunnasta ja katsoa kuittia ja vaihtorahoja antaessaan asiakasta ja edes näytellä ystävällistä asiakkaan poistuessa ja jättäessä kassaan jopa satasten edestä rahaa hänenkin palkanmaksua varten.
Moinen välinpitämättömältä näyttävä käytös saa asiakkaan valitsemaan seuraavalla kerralla sen toisen apteekin.
Härki Apteekki kyllä ja ei
10
991
Vastaukset
- attit!
Olet havainnut heikkoutta asiakaspalvelussa. Kerroitko asiasta kassatyöntekijälle? Siis TYÖNTEKIJÄLLE, koska tytöttely on hölmöä ja toista alentavaa käytöstä. Jos suhtaudut kassalla työskentelevään kuin tyttöön niin minkälaista palvelua kuvittelet saavasi asettamalla itsesi lähtökohtaisesti toisen yläpuolelle?
Ilmeisesti et rohjennut antaa palautetta suoraan kohteelle? Rohkenit tullavalittamaan asiasta tänne Suomi24 palstalle anonyymisti. Miten rohkeaa lisätä negaatiota ilman takeita, että itse kritiikin kohde saa sitä tietää.
Neuvoisin olemaan yhteydessä itse apteekkiin. Vaikka sähköpostilla: [email protected]
Kokeile joskus: Jos joku ei hymyile asiakaspalvelutilanteessa Sinulle niin hymyile piruuttasi hänelle. Tämä ohje pätee vaikka naapuriin, joka ei vastaan tullessaan tervehdi sinua ;)
Asenne ratkaisee. Sinä päätät onko asenteesi positivinen vai negatiivinen. Tartutat asennettasi joka tapauksessa ympäristöösi ;)- akiopakkep!
olekkohan sää iha terve? kylä se pääpillerinpyärittäjä pian iha itte huomaa, kuka on huano asiakaspalvelija ja kuka ei. Ei se kuule titta-tyttö ole asiakkaitten asia kouluttaa yrittäjän tyttöpalvelijoita.
Sää tairat olla iha merkonoomi! Näillä palstoilla riittäs piänempiki viisaus.
- smäk pum
mää lyön sitä ämmää seuraavaksi jos se ei hymyile.
- äijä vaan
Voi kauhiaa! Enpä ole moista ennen huomannut. Pitää terästäytyä ensikerralla tuohon epäkohtaan.
- hymy kaupan päälle
Metsä ei todellakaan vastaa tässä tapauksessa niin kuin sinne huudetaan.
Itse käyttäydyn reippaasti ja ystävällisesti ja saan ystävällistä vastakaikua käytöksestäni kaikkialla ja myös tässä apteekissa muulta henkilökunnalta, mutta tämä ko. henkilö toimii jo useamman kerran hieman toisin, kuin muut.
Ihmisenä hän voi olla ja varmaan onkin vaikka kuinka mukava ja fiksu, koska on saanut tuolta työpaikankin, mutta toivon, että vaikka tätä kautta terveiset menisi anonyymisti perille. On ikävä mennä apteekkiin seuraavan kerran, jos siellä tiedetään, että juuri tuo henkilö valitti palvelusta.
Suomalaiseen tapaan, ehkä kukaan ei ole tohtinut koskaan hänelle käytöksestään mainita, vaikka kuinka olisi harmittanut.
On paljon ihmisiä, joiden päivän ainoa kontakti toisiin ihmisiin on vain jonkin kaupan kassahenkilökunta, joten ystävällisen ja huomaavaisen käytöksen loppuun viemisellä on joillekin paljon merkitystä.
Tämän vuodatuksen on vain olla kasvattava ja tytön tulevaisuutta turvaava. Nyt hän ei itse hoksaa sen merkitystä.
Ja tyttö ei ole tässä tapauksessa tytöttelyä vaan positiivisessa merkityksessä kuvaus nuoresta kauniista naisesta.- attit!
Kasvattavaa ja työntekijän tulevaisutta turvaavaa olisi ollut antaa palaute suoraan apteekkiin. Tätä kautta sinänsä suht merkityksetön palautteesi saa paljon lukijoita ja tämä "tyttö" saa ihan turhaan huonoa mainetta. Nyt tämän lukeneet menevät apteekkiin ja lähtökohtaisesti olettavat kassatyöntekijältä saavansa huonoa asiakaspalvelua. Myös juorut kulkevat. Kirjoituksesi ei välttämättä mene koskaan tätä kautta sinne tietoon, mutta leimaa kyllä tehokkaasti "tytön" huonoksi asiakaspalvelijaksi. Jos lähtökohtasi on ollut hyvä niin karhunpalvelukseksi tämä valitettavasti kääntyy.
Siinä ei ole mitään ikävää jos asiasta sanoo suoraan kohteelle. Se että sen tekee anonyymisti selän takana on raukkamaista ja niin nokialaista toimintaa.
Mutta minäpä olen saanutkin kyseiseltä ihmiseltä ihan loistavaa asiakaspalvelua aina kun olen apteekissa asioinut ;)
- tianpa
huippu palvelua saa härki apteekista jos sitä haluaa, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan
- Fgtyruio
Mitkään ei ole niin viisaita kuin Nokian pillerinpyörittäjä-hyllyjentäyttäjä farmaseutit. Ainakin 1- apteekissa,parempia kuin pahoinvointikeskuksen puoskarit.
- Digoksin
olin hämmästynyt kun sain 1apteekista ystävällistä palvelua.
- äääbyhyhyyyyääää
Heheheheee. Yksi vähän negatiivinen kokemus ja heti täällä itkemässä asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067708Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1713560Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322037Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221886- 361669
- 441494
- 221441
- 551422