oikeesti rasittavaa kuultavaa kerra istuin aamulla sohvalla ja olin häjyllä päällä ja tämä sama mainos piti tulla mua kiusaamaan se mihnä se yks pikkulikka hyppää leppäkerttu puvus ja se poika tulee ovesta silmälappu silmäs joku merirosvo kai en ny kunnol muista mut siin kuulu sellast rasittavaa lapse naurua ja se musiikki mikä tuli siin otti iha helvetisti päähä et kertokaa mistä voin etsiä sen mainoksen ku haluaisin kuunella sitä ääntä siinä nii muistasi kuinka vitusti se vitutti ja voin linkkailla kavereille sen saman
ärsyttävä mainos 2014 johna mainostetaan niitä naamiasisasuja
vitupellenumero1
3
252
Vastaukset
- simusamion10
tuo mainos on lidlin mut en tiedä mistä löytäsin sen kai se tulee tvstä
- Nakkisämpylä666
Perkele! Itekki oon miettiny, että mikä vittu se mainos voi olla!
- jasminsaaristo
ei se minun mielestä ole mikään rasittava nehä on vaa pieniä kullanuppuja ne lapset :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837