W8.1 asennuksen jälkeen joissakin ohjelmissa teksti "pirstoutuu" eli muuttuu sekavaksi ja kaikissa väreissä kimaltavaksi, esim joillakin satunnaisilla sivuille nettiä kahlatessa, myös joskus näillä keskustelusivuilla. Teksti korjaantuu esim. sillä että "maalaa" sen ja palauttaa=poistaa maalauksen tai jos sivu on niin pitkä, että virhekohdan voi rullata näytöllä alas näkymättömiin ja pauttaa näkyviin niin virhe on poistunut.
Missä vika?
Käyttäjä vai järjestelmä vai näytönohjain vai mikä?
5
156
Vastaukset
- suhru
on esiintynyt samaa ongelmaa eli ajoittain suhruista tekstiä. Luulin että näytönohjaimen vika mutta voi olla joku win8 ongelmakin.
- väärät ajuriasetukset?
Näytönohjaimen ajureissa väärät asetukset, esim. pakotettu FXAA sottaa tekstit työpöytä/metro käytössä. FXAA toimii kyllä pelikohtaisesti säädettynä.
- w8 ongelma
Tyypillinen w8 ajuriongelma.
Testaa rauta linux livelevyllä- ei pelikoneeksi
GTX 580 teki kasilla mulla ihan samaa.
Ajurit kusee..kasissa.
Myös fontit toistuu omituisen tuhruisena muillakin ohjaimmilla. - Edelleen apu tarpeen
ei pelikoneeksi kirjoitti:
GTX 580 teki kasilla mulla ihan samaa.
Ajurit kusee..kasissa.
Myös fontit toistuu omituisen tuhruisena muillakin ohjaimmilla.Mites tuon FXAA:n saa pois päältä eli asetuksia muutettua? Ja onko se sama juttu kuin MLAA( Morphological Anti-Aliasing), mulla on näytönohjaimena ATI Radeon HD3650 512Mt (Asus EAH 3650) bitinvirkkaajakaverini sanoi, että ohjain on sopiva/toimiva W8.1:ssä.
Siis mitä pitää tehdä että tuo tekstin sekoilu korjaantuu, täytyyhän olla niin että vian saa poistettua muutenkin kun vaihtamalla käyttikseksi se kaikkien maasta taivaaseen ylistämä iki-ihana W7.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969