Myyrmäkihalli starttasi rompeella

Lampadus Konanen

Kävin lauantaina 3.5. katsomassa, josko Myyrmäkihallissa olisi ollut kunnon tavaraa. Mitä vielä: loppuunkäytettyä vaatetta ja puhkinaista kenkää ja muuta vastaavaa. kerta tänä keväänä riitti.

Tämän jälkeen kaikki muut Uudenmaan kirpputorit näyttivät valoisilta ja siisteiltä ja tavarakin kohtuulliselta, vaikka tiedän, että nykyisin hyvän tavaran löytää ehkä muutaman nkerran vuodessa, jos sittenkään.

Miksi ihmiset laahaavat kaatopaikkatavaraa kirpputorille ja maksavat paikasta maltaita? Näytti olevan 35 euroa päivä ja 50 euroa koko viikonloppu.

6

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mvbn

      Samaa mieltä,suurin osa kaatisjätettä:ostajien halveksuntaa tuommonen ja vielä itketään et kauppa ei käy.

    • DiiJey

      Ompa taas kauheeta narinaa tyhjästä. Ei teitä kukaan sitä "kaatisjätettä" pakota ostamaan! Joka päivällekkö pitäisi olla jotain elämää suurempia löytyöjä?

    • diipadaii

      Myyrmäkihalliin on pesiytynyt joukko härskejä tyyppejä jotka väkisin ostavat pilkkahintaan hyvät tavarasi ennen kuin olet ehtinyt niitä myyntipöydälle laittaa.
      Herkkähipiäinen myyjä ei uskalla laittaa vastaan.
      Järjestyksen valvojille olisi töitä tässä eli sisään ei päästetä ketään muita kuin myyjiä ennen aukioloa.

      • rataslihainen

        Minä olin sisällä samaan aikaan kun myyjät laittoivat myyntipöytiä. Eli varmasti ajoissa juuri noiden härskien hamstereiden tähden.

        Ei vaikutusta. Rompetta oli mitä oli. Mutta varmasti totta, että jobbareita oli matkassa. Näin kun yksi maahanmuuttaja osti ruohonleikkurin. Niillä ei paljon omakotitaloja ole, joten todennäköisesti kundi sai siitä pari kymppiä, kun möi jobbarille.


    • kirppisfani

      Olin myymässä kyseisessä paikassa ja kauppa kävi tosi hyvin. Täyttä peen jauhamista tavaran huonosta laadusta. Myin merkkikenkiä, -vaatteita, vähän käytettyjä , siistejä. Iiittalaa, Marimekkoa jne. Toki jollain myyjillä oli huonoakin tavaraa mutta jokaisella kirpputorilla löytyy sekä hyvää että huonoa myynnissä.
      Kyseinen henkilö ei varmaankaan eksynyt myyntipöytäni luo tai sitten kauhistui sitä kun osasin pyytää hyvistä tuotteista hyvän hinnan, enkä lahjoittanut niitä hänelle pilkkahinnalla.. Kirppiksellä käydessäni on minulla myynnissä aina yksi kalliimpi tuote millä saa heti pöytävuokran pois. Kyseinen Lampadus Konanen kuuluu varmaankin näihin "ostajiin" joiden pitäisi saada tonnin tavara eurolla. ja
      niitähän riittää. Ärsyttää tällaiset p-päät jotka mollaavat suotta yhtä pääkaupunkiseudun parhaista kirppiksistä turhaan.
      T. 25-vuotta kirppiksiä kiertänyt,
      joten kokemusta on!

      • Aloittajapaskis

        Tämä paskapää läpikävi kaikki myyntipöydät pariin kertaan. Eikä tämä paskapää tinkaile turhia, maksaa kyllä vaikka kolmekymppiä hyvästä vähän käytetystä vaatteesta. Mutta ei euroakaan maksa tämä paskapää vaatteesta, jossa on jokin merkki ja vaatteella ei ole enää käyttöä. Ihan sama, onko iittalaa, marimekkoa, morinakkia, vaskokakkia vai loimusakkia.

        Paskis on lisäksi myynyt itse lähempi 30 vuotta kirpputoreilla eri paikkakunnilla ja paskikselle on siis kertynyt paljon kokemusta siitä, mitä kannattaa pyytää ja mistä. Mutta myös siitä, mitä kannattaa myyntiin viedä.

        Loppuunkulutettuja vaatteita en osta. Astianrompetta on tarpeeksi nurkissa muutenkin, sitä en osta lisää. Hyviä kirjoja ostan, jos niitä on, mutta kukaan Suomessa ei enää osaa lukea kuin korkeintaan kertaalleenluettavaa.

        Paskapää ja hänen miehensä pysyvät jatkossakin kaukana Myyrmäkihallista ja sen kaltaisista hajusiiloista ja siellä rompetta myyvistä tympeistä tyhjäpäistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe