Vuokrasopimus on toistaiseksi ja jos ilmotan vuokranantajalle vaikka tänään että haluan purkaa sopimuksen niin mihin asti pitää asua tässä kämpässä? Tämän kuun lopppuun vai vielä seuraavakin kuukausi?
Vuokrasopimuksen purkaminen aika.
4
249
Vastaukset
- Yleistietoa tää on
Voit muuttaa pois vaikka välittömästi, MUTTA sun vuokrasopimus jatkuu vielä kesäkuun loppuun asti, eli olet vuokranmaksuvelvollinen vielä kesäkuustakin...
- Irtisanominen
Kyse on irtisanomisesta ei vuokrasuhteen purusta. Jos nyt irtisanot itsesi, loppuu vuokranmaksuvelvollisuutesi ensi kuun loppuun.
Irtisano itsesi kirjallisesti ja todistettavasti, eli kirjatulla kirjeellä ja pyydä vastausta. - fdhfshsfhsgfgfsdghdh
Lyhyesti: Joudut maksamaan toukokuun ja kesäkuun vuokran jos "tänään" irtisanot kämpän. Suosittelen että pyydät PAPERILLA allekirjoituksen että olet irtisanonut kämpän. Tekstiviesti ja sähköposti ei välttämättä ole oikeudessa pitävä jos vastapuoli sellaisen kiistää ITSE lähettäeensä.
Kannattaa siivota kämppä hyvin ja jos vuokranantaja hyväksyy siivouksen ja kämpän kunnon yleisesti, niin vaadit myös vuokravakuutesi VIIKON SISÄLLÄ takaisin. Jos tuottaa vaikeuksia, niin vuokranantaja on käyttänyt vuokravakuutesi omiin bisneksiinsä eli lainannut sinun rahojasi laittomasti vaikka hänen velvollisuutensa on säilyttää niitä ja maksaa VIIPYMÄTTÄ takaisin. Paljon on myös vuokranantajia jotka koittavat pimittää vakuuden jollakin tekosyyllä kokonaan vaikka vain pienen osan korkeintaan voisivat pimittää todellisuudessa.- vuokravakuus
ja paljon on niitä vuokralaisia, jotka jättää asunnon sikamaiseen kuntoon. Viimeisimmän vuokralaisen jäljiltä asunnon piha täynnä koiran paskaa, asunto itse siivoamatta, seinissä nyrkin kokoisia reikiä ja kaiken lisäksi taloyhtiö laitto laskun minulle, koska olivat jättäneet vesilaskutkin maksamatta. Ei riitä vuokravakuus näihin. Sovin vuokralaisen kanssa myös asunnon tarkastusajankohdan, mutta olivatkin häipyneet paikalta, naapurit naureskeli, että niillä oli tullut keskenään sanomista kun auto piti pukata käyntiin ja just ennen minun tuloa paikalle olivat päässet livahtamaan paikalta.
Sun viikon sisällä vakuuden vaatiminen takaisin ei riitä mitenkään, viimeistä vesilaskuakaan taloyhtiö ei ole vielä lähettänyt vuokralaisille. ja senhän minä pidätän vakuudesta, en sitä omasta pussista maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139