Vuokrasopimus on toistaiseksi ja jos ilmotan vuokranantajalle vaikka tänään että haluan purkaa sopimuksen niin mihin asti pitää asua tässä kämpässä? Tämän kuun lopppuun vai vielä seuraavakin kuukausi?
Vuokrasopimuksen purkaminen aika.
4
258
Vastaukset
- Yleistietoa tää on
Voit muuttaa pois vaikka välittömästi, MUTTA sun vuokrasopimus jatkuu vielä kesäkuun loppuun asti, eli olet vuokranmaksuvelvollinen vielä kesäkuustakin...
- Irtisanominen
Kyse on irtisanomisesta ei vuokrasuhteen purusta. Jos nyt irtisanot itsesi, loppuu vuokranmaksuvelvollisuutesi ensi kuun loppuun.
Irtisano itsesi kirjallisesti ja todistettavasti, eli kirjatulla kirjeellä ja pyydä vastausta. - fdhfshsfhsgfgfsdghdh
Lyhyesti: Joudut maksamaan toukokuun ja kesäkuun vuokran jos "tänään" irtisanot kämpän. Suosittelen että pyydät PAPERILLA allekirjoituksen että olet irtisanonut kämpän. Tekstiviesti ja sähköposti ei välttämättä ole oikeudessa pitävä jos vastapuoli sellaisen kiistää ITSE lähettäeensä.
Kannattaa siivota kämppä hyvin ja jos vuokranantaja hyväksyy siivouksen ja kämpän kunnon yleisesti, niin vaadit myös vuokravakuutesi VIIKON SISÄLLÄ takaisin. Jos tuottaa vaikeuksia, niin vuokranantaja on käyttänyt vuokravakuutesi omiin bisneksiinsä eli lainannut sinun rahojasi laittomasti vaikka hänen velvollisuutensa on säilyttää niitä ja maksaa VIIPYMÄTTÄ takaisin. Paljon on myös vuokranantajia jotka koittavat pimittää vakuuden jollakin tekosyyllä kokonaan vaikka vain pienen osan korkeintaan voisivat pimittää todellisuudessa.- vuokravakuus
ja paljon on niitä vuokralaisia, jotka jättää asunnon sikamaiseen kuntoon. Viimeisimmän vuokralaisen jäljiltä asunnon piha täynnä koiran paskaa, asunto itse siivoamatta, seinissä nyrkin kokoisia reikiä ja kaiken lisäksi taloyhtiö laitto laskun minulle, koska olivat jättäneet vesilaskutkin maksamatta. Ei riitä vuokravakuus näihin. Sovin vuokralaisen kanssa myös asunnon tarkastusajankohdan, mutta olivatkin häipyneet paikalta, naapurit naureskeli, että niillä oli tullut keskenään sanomista kun auto piti pukata käyntiin ja just ennen minun tuloa paikalle olivat päässet livahtamaan paikalta.
Sun viikon sisällä vakuuden vaatiminen takaisin ei riitä mitenkään, viimeistä vesilaskuakaan taloyhtiö ei ole vielä lähettänyt vuokralaisille. ja senhän minä pidätän vakuudesta, en sitä omasta pussista maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4012406- 581711
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1731511Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2791241- 87990
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal67989Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-122982Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.33963Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks12916K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali8876