Vuokrasopimus on toistaiseksi ja jos ilmotan vuokranantajalle vaikka tänään että haluan purkaa sopimuksen niin mihin asti pitää asua tässä kämpässä? Tämän kuun lopppuun vai vielä seuraavakin kuukausi?
Vuokrasopimuksen purkaminen aika.
4
288
Vastaukset
- Yleistietoa tää on
Voit muuttaa pois vaikka välittömästi, MUTTA sun vuokrasopimus jatkuu vielä kesäkuun loppuun asti, eli olet vuokranmaksuvelvollinen vielä kesäkuustakin...
- Irtisanominen
Kyse on irtisanomisesta ei vuokrasuhteen purusta. Jos nyt irtisanot itsesi, loppuu vuokranmaksuvelvollisuutesi ensi kuun loppuun.
Irtisano itsesi kirjallisesti ja todistettavasti, eli kirjatulla kirjeellä ja pyydä vastausta. - fdhfshsfhsgfgfsdghdh
Lyhyesti: Joudut maksamaan toukokuun ja kesäkuun vuokran jos "tänään" irtisanot kämpän. Suosittelen että pyydät PAPERILLA allekirjoituksen että olet irtisanonut kämpän. Tekstiviesti ja sähköposti ei välttämättä ole oikeudessa pitävä jos vastapuoli sellaisen kiistää ITSE lähettäeensä.
Kannattaa siivota kämppä hyvin ja jos vuokranantaja hyväksyy siivouksen ja kämpän kunnon yleisesti, niin vaadit myös vuokravakuutesi VIIKON SISÄLLÄ takaisin. Jos tuottaa vaikeuksia, niin vuokranantaja on käyttänyt vuokravakuutesi omiin bisneksiinsä eli lainannut sinun rahojasi laittomasti vaikka hänen velvollisuutensa on säilyttää niitä ja maksaa VIIPYMÄTTÄ takaisin. Paljon on myös vuokranantajia jotka koittavat pimittää vakuuden jollakin tekosyyllä kokonaan vaikka vain pienen osan korkeintaan voisivat pimittää todellisuudessa.- vuokravakuus
ja paljon on niitä vuokralaisia, jotka jättää asunnon sikamaiseen kuntoon. Viimeisimmän vuokralaisen jäljiltä asunnon piha täynnä koiran paskaa, asunto itse siivoamatta, seinissä nyrkin kokoisia reikiä ja kaiken lisäksi taloyhtiö laitto laskun minulle, koska olivat jättäneet vesilaskutkin maksamatta. Ei riitä vuokravakuus näihin. Sovin vuokralaisen kanssa myös asunnon tarkastusajankohdan, mutta olivatkin häipyneet paikalta, naapurit naureskeli, että niillä oli tullut keskenään sanomista kun auto piti pukata käyntiin ja just ennen minun tuloa paikalle olivat päässet livahtamaan paikalta.
Sun viikon sisällä vakuuden vaatiminen takaisin ei riitä mitenkään, viimeistä vesilaskuakaan taloyhtiö ei ole vielä lähettänyt vuokralaisille. ja senhän minä pidätän vakuudesta, en sitä omasta pussista maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1876278Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa654763Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu924571Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa734333Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa912777En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622225Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331697odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391624- 541578
- 381385