Tiedätte varmaan kukin, kuten minäkin sen, että kun riita on jo päällä, on vaikeampi pyytää anteeksi, sopia. Sydämiin jää rumia jälkiä anteeksipyynnön jälkeenkin. Kun meillä on Hyvä Pyhä Rakas Jumalamme, niin pyytäisin kaikkia tämän luettuanne laittamaan kätenne ristiin. Rukoilemaan Jumalaltamme ensin anteeksiantoa pahuudestamme. Ihan jokainen meistä, minä, sinä. Niin aidosti kuin osaamme. Sen jälkeen sitä, että Ukrainassa ihmiset saisivat rauhan sydämiinsä. Että ei tulisi sotaa. Ennaltaehkäisy on vaikeaa mutta ei mahdotonta. Jos Jumala tahtoo rauhan tulevan, Hän sen sallii. Jumala pystyy siirtämään vuoria. Hän pystyy mihin Hän vain tahtoo pystyä . Amen
ennen kuin on liian myöhäistä...
1
57
Vastaukset
Ukrainassa sekä venäläismieliset että hitlerfanit vainoavat nyt kristittyjä ynnä juutalaisia. Syyttävät.
http://www.irr-tv.fi/viimeisimmatuutiset/18-eurooppa/407-ukrainan-kristillisten-kirkkojen-neuvostolta-vetoomus-venaelaeisille
Vaikka on "muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta", niin on oleva yksi lauma ja yksi paimen. Kristityt ja messiaaniset juutalaiset jakavat yhteistä kohtaloa ja yhteisiä voittoja.
Ef. 2:14
Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,
Room. 1:16 :
Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.
Room. 2:10 :
mutta kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle!
Ja roomalaiselle tietysti. Paavali muuten oli roomalainen (virallinen kansalaisuus), kreikkalainen (isä), syyrialainen (asui virallisesti Damaskoksessa), juutalainen (Benjamin sukua), kristitty ennen muuta ja pakanain apostoli.
ANTTI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560