Kuuntelin eilen TV7lta Markoa, joka kuvasi omien tuli fuoco-saarnojensa vaikutusta: toiselle tuli kuumotusta ja jopa rakkoja, tärinää, käpertymistä sikiöasentoon, sätkyjä. Toinen saarnaaja taas kuvasi kuinka ihmiset kaatuivat kun tuli PH hänen kauttaan. Kolmas nainen kertoi kuiinka saarnaväen jalat nousi 300 cm lattian yläpuolelle (Martin seurakunan mummo). Onko totta?
tärinä, vapina, nousu, rakkulat
29
151
Vastaukset
- ihan tavallista
Olen havainnut samoin, vetten päällä kävelyä, lentämistä, seinän läpi kävelyä, puhumista ilman kieltä
- Minäkin
Minäkin olen kävellyt veden päällä ja hiihtänyt ja jopa ajanut autollakin. Silloin oli talvi ja järvet jäässä. Ei se ihme ole täällä pohjoisessa, että talvella näin tehdään
Minäkin kirjoitti:
Minäkin olen kävellyt veden päällä ja hiihtänyt ja jopa ajanut autollakin. Silloin oli talvi ja järvet jäässä. Ei se ihme ole täällä pohjoisessa, että talvella näin tehdään
Täällä "Jeesus" kävelee vetten päällä:
https://www.youtube.com/watch?v=HLSIHYbedII
- näin
enpä ihmettelisi. Eksytys valtaa alaa.
- onpa ihmeellistä
eikö siinä tullut katto melko lähelle, jos mummon jalat vaiko koko porukan kolmen metrin korkeuteen nousi? Päätä ainakin huimas? Entäs alastulo, miten kävi, sattuiko lonkkiin?
- Luotto ja mies.
Minä kyllä ehdotan, rukousjonolaisille kypärää päähän.
Ilmeisesti aloittaja tarkoittaa "Markolla" evankelista Marko Selkomaata. Selkomaa on saanut voitelunsa syvyyden lähteistä Amerikasta ja hänen voiteluihinsa kuuvat juuri aloittajan mainitsemat asiat. Tätä äärikarismaattista harhaoppia levittää Suomessa tällä hetkellä kaikista kuuluvammin helluntailais-karismaattinen Tv7 sekä Helluntaiherätykseen kuuluva Helluntaikirkko kelvottomalla johdollaan.
Helluntaikirkon oppi Pyhän Hengen ilmenemismuodoista käsittää juuri noita mainitsemiasi sätkyjä, tärinöitä ja käpertymisiä sikiöasentoon. Rakkojen ilmeneminen oli minulle uusi tieto, mutta voisi senkin kuvitella liittyvän näihin helluntailais-karismaattisiin voiteluihin. Helluntailiike on lähtenyt tavoittelemaan kaikenlaisia temppuja ja ilmiöitä ja on hyljännyt saarnaamisen parannuksesta.Jaa että normaalia Jumalan ilmiöitä. Järkyttävä ja kamala sanoisin ,, aivan megaluokka..
- Valheet ei maistu
Onpa kummallista puhetta- eilen viimeksi kuuntelin Marko Selkomaata Seinäjoelta. Hän piti puheen rukouksesta ja kutsui kokouksen lopussa ihmisiä antamaan elämänsä Jeesukselle. Ei näkynyt noita mainittuja ilmiöitä- nuo kuulostavat ihan valheellisilta syyytöksiltä! Olisi hyvä perehtyä asioihin, ennenkuin jakaa ihmisille julkisuuteen tietoja joiden todenperäisyys on ihan arvailujen varassa.
- selkomaa itse kuvasi
Aloittajan lainaus oli TV 7:sta SUORAAN Selkomaan puheesta, missä hän kuvasi sansta sanaan nuo ilmiöt jopa rakot tulipuhetteinsa aiheuttamiksi. Voit tarkistaa asian TV 7:n arkistosta, jollet osaa käyttää sitä ota yhteys sinne. Nyt syytät itse valheellisesti mutta ota selvää asioista etukäteen. Outoja juttujajahan nuo on, mutta kuule ihailemaansi Markoa.
- usko näitä
selkomaa itse kuvasi kirjoitti:
Aloittajan lainaus oli TV 7:sta SUORAAN Selkomaan puheesta, missä hän kuvasi sansta sanaan nuo ilmiöt jopa rakot tulipuhetteinsa aiheuttamiksi. Voit tarkistaa asian TV 7:n arkistosta, jollet osaa käyttää sitä ota yhteys sinne. Nyt syytät itse valheellisesti mutta ota selvää asioista etukäteen. Outoja juttujajahan nuo on, mutta kuule ihailemaansi Markoa.
Näitä ilmiöitä taikuri piireissä sanotaan illuusioiksi, hypnoosia, silmänkääntäjiä, hallunisaatioita voi ilmetä
Nin vielä oudompi jos Selkomaa kertoo että tuollaisia ilmiöitä esintyy hänen rukoustoiminnasta ja sitten ne ei kumminkaan esintyy ??
- Harhaoppista karta
savonarola kirjoitti:
Nin vielä oudompi jos Selkomaa kertoo että tuollaisia ilmiöitä esintyy hänen rukoustoiminnasta ja sitten ne ei kumminkaan esintyy ??
Yhtä outoa on, että savonarola uskottelee olevansa uskovainen vaikkei ole! Harhaoppiaan julistaa ja koettaa pönkitää sitä Raamtus irtirevästyillä lauseilla!
Rakkojen ilmestyminen on selkeästikin merkki ja varoitus okkultismista, ja siitä mikä henki hänen kauttaan vaikuttaa.
Kyse on käärmen hengestä (kundaliinihengestä) joka on puketunut uskonnollisen kaapuun; eli nyt on kyse "valkoisesta magiasta" jonka lähde on sama kuin "mustassa magiassa". Erotus on vain siinä, että musta on ilmeisempi pahuudessa, kun taas "valkoinen" on vain verhoiltu valkoisella pettämistarkoituksessa.
Verhoiluna toimii joskus myös kolminaisuuden hokeminen, esim. "nimessä Isän, Pojan ja Pyhän Hengen". Tämän oppii ainoastaan opiskelemalla kirjallisuutta, jos ei ole itse harrastanut magiaa. Itse en ole sitä harrastanut, joten joudun lukemaan ja niitten kautta oppia muitten virheistä. Ottamalla niistä oppia ei tarvitse itse sortua pahuuteen ja eksytyksen henkeen kokeilujen kautta.
- Selkomaan ihmeet
"Valheet" ei maistu"lle:
Kuulin myös Selkomaan puheen. Hän kertoi ettei osaa kuin pari sanaa espanjaa. Tuli "fuoco" sana kuitenkin toimi: Pastorilla kuumettui Selkomaan sanasta kädet, tuli rakkoja, mies huusi ja käpertyi sikiöasentoon Selkomaan vaikutuksesta. Selkomaa kuvasi hyvin tarkaan oman puheensa vaikutukset.
Kuunnelkaa hyvät ihmiset Selkomaan puheet.- jumalaa ei ole
Kyllä te jaksatte uskotella, maailmassa ei ole mitään yliluonnollista, yritys saada uskomaan sellaista mitä ei ole.
- Harhaoppista karta
Todellakin harhaoppia. Pyhä Henki ei tee tuollaista ilkivaltaa ja väkivaltaa kenellekään. Selkomaan oppi on pimeydestä lähtöisin!
- PALAVASTA pastorista
Allaolevan kopion Selkomaan kirjasta. Hän kertoo tässä palavasta pastorista itse:
Palava pastori
Kokous jatkui. Salin takaosassa oli kaksi naapuriseurakunnan pastoria rukoilemassa. Se mitä seuraavaksi tapahtui, oli suorastaan pelottavaa katseltavaa. Otin pastoria käsistä kiinni ja sanoin espanjaksi "Fuego! joka tarkoittaa "Tulta!': Pastori vaipui huutaen lattialle ja alkoi heiluttaa käsiään aivan kuin niitä polttaisi aivan valtavasti. Tulkkini kertoi minulle pastorin huutavan, että hänen sormensa ovat kuin tulessa. Pastori kieriskeli lattialla ja yritti "sammuttaa" sormiaan. Hänen toivuttuaan voiman kosketuksesta sanoin hänelle, että Jumala välitti hänelle voitelun, joka hänen tulisi jakaa omalle seurakunnalleen ensi tilassa.
Seuraavana iltana meillä oli kaksi iltatilaisuutta ja kävimme pikaisesti tervehtimässä kyseisen Pastorin seurakuntaa. Puhuin viisi minuuttia ja siunasimme vielä pastoria ja hänen puolisoaan ennen kuin lähdimme seuraavaan kokoukseen. Seuraavana päivänä p astori tuli luoksemme pyhän pelon ja innon valtaamana. Hän kertoi, että meidän jatkettua matkaamme hän oli alkanut kulkea seurakunnan keskellä, laittanut käsiään ihmisten päälle ja puhaltanut heidän päillensä kaikki olivat kaatuneet Pyhän Hengen voiman alla ja ylistäneet Herraa lattialla täynnä Pyhää Henkeä.
Minulle aivan selittämättön ilmiö oli kuitenkin se, kun pastori näytti rakoille palaneita huuliansa. Hän kertoi, että kun hän oli puhaltanut i hmisten päälle, hänestä oli tuntunut kuin tuli olisi virrannut hänen suustaan. Hänen huuliinsa oli tullut rakkuloita ja hän oli juonut monta pullollista vettä rukouspalvelun aikana. Erikoista! En pysty selittämään asiaa sen tarkemmin. Pyhän Hengen voimavaikutukset ovat moninaiset. - alkuper.
anteeksi 30 cm korkeuteen
- harhaa vain
Hölynpölyä, ei pysty toistamaan jos paikalla on esim. tv kuvaajat,
on ollut joukko hypnoosia tai vastaavaa jossa on hämätty ihmisiä tieteellisiä todisteita ei ole - puntarointia..
Eiköhän me kuljeta jalat maassa ja annetaan Pyhän Hengen kirkastaa Jeesusta, sijaisena, sekä kirjoituksia.
Kysyä pitää, että onko Selkomaalla sydämessä Jumalan tahto, että allekirjoittaa sen omaan elämään, mitään lisäämättä, tahi pois ottamatta.
Se ratkaisee sen, mitä ja ketä hän palvelee ja kunnioittaa, sekä kenen kansalaisoikeutta hän peräänkuuluttaa.
Voihan olla, että aletaan palvoa ns."vain" Pyhää Henkeä, mutta unohdetaan Sanankirjoitukset, sekä Kristus, mitä Hän merkitsee lunastajana, niin aletaan etsiä niinkuin juutalaiset vain merkkejä. Sitten merkkejä etsien, kuin kätköilijät, haetaan niitä eri rukoushuoneista ja ajatellaan Jeesus löytyvän merkeistä ja ihmeistä.
Omaltakohden en oikein kolahda tällaiseen, sanoittaisiinko hurmalaisuuteen.
Kun katselen esim. romaneja, jotka rakastavat hurmaa, omantunnustuksen mukaan, mutta arjen elämässä, sitten esiintyvänä uskovana, vie vaikka paikkani kaupan invapaikalta, jossa taas itselläni on terveyden mukaan viranomaislupalappu, heimotavan mukaan, niin uskoa on monenlaista.
Nuori laulava romaniperhe, terveenä ei elä uskoaan todeksi. En muutoin osoittaisi heimoakohtaan, mutta tapa on yleinen. Mutta, kuka ja ketkä on Herralle pyhittäytynyt kansa?? Ehkä enemmän he, jotka arjessa elävät lähimmäistään kohtaan, kuten Kristus eli. Siinä ei ole erotusta valkolaisen tai tumman kohdalla, mutta kunkin elämä todistaa arjessa, ja siinä sitten on sitä ihmettä ja merkkiä. - tuli sanottua
puntarointia.. kirjoitti:
Eiköhän me kuljeta jalat maassa ja annetaan Pyhän Hengen kirkastaa Jeesusta, sijaisena, sekä kirjoituksia.
Kysyä pitää, että onko Selkomaalla sydämessä Jumalan tahto, että allekirjoittaa sen omaan elämään, mitään lisäämättä, tahi pois ottamatta.
Se ratkaisee sen, mitä ja ketä hän palvelee ja kunnioittaa, sekä kenen kansalaisoikeutta hän peräänkuuluttaa.
Voihan olla, että aletaan palvoa ns."vain" Pyhää Henkeä, mutta unohdetaan Sanankirjoitukset, sekä Kristus, mitä Hän merkitsee lunastajana, niin aletaan etsiä niinkuin juutalaiset vain merkkejä. Sitten merkkejä etsien, kuin kätköilijät, haetaan niitä eri rukoushuoneista ja ajatellaan Jeesus löytyvän merkeistä ja ihmeistä.
Omaltakohden en oikein kolahda tällaiseen, sanoittaisiinko hurmalaisuuteen.
Kun katselen esim. romaneja, jotka rakastavat hurmaa, omantunnustuksen mukaan, mutta arjen elämässä, sitten esiintyvänä uskovana, vie vaikka paikkani kaupan invapaikalta, jossa taas itselläni on terveyden mukaan viranomaislupalappu, heimotavan mukaan, niin uskoa on monenlaista.
Nuori laulava romaniperhe, terveenä ei elä uskoaan todeksi. En muutoin osoittaisi heimoakohtaan, mutta tapa on yleinen. Mutta, kuka ja ketkä on Herralle pyhittäytynyt kansa?? Ehkä enemmän he, jotka arjessa elävät lähimmäistään kohtaan, kuten Kristus eli. Siinä ei ole erotusta valkolaisen tai tumman kohdalla, mutta kunkin elämä todistaa arjessa, ja siinä sitten on sitä ihmettä ja merkkiä.Romanit yhteiskunnan elättejä työtävieroksuvia siipiveikkoja
- siipiveikot.
tuli sanottua kirjoitti:
Romanit yhteiskunnan elättejä työtävieroksuvia siipiveikkoja
Osa on, osa ei, niinkuin valkolaiset.
Osa istuu romanihameessa jopa käräjäoikeuden tuomarina, tai ajaa bussia liikenteessä jne.
Osa valkolaisista istuu taas kärjäjäoikeudessa tuomittuna Kelan rajohen väärinkäytöksestä ja osa taas kännipäissään nousee bussiin.
En tiedä, olisko siinä bussinkuljettanan kokardissa vielä ne siivet? Rautatieläisten kokardissa se varmaan on.
hmm.. oli siinä, siipiveikko se kuski on.
http://suomenmuseotonline.fi/fi/kohde/Mobilia/MOBE676?museum=Mobilia&itemIndex=7333
Mutta, ammatti sellainen.
- tiedätte miksi
Usko perustuu uskomuksiin
- sitä saa, mitä uskoo
Aivan samoin kuin evoluutiokin. Perustuu uskomukseen.
Tapahtukoon sinulle uskosi mukaan, niin hedelmissäkin, mitä jaat lähimmäisellesi, jaetaan sinulle, lapsillesi ja lapsenlapsillesi. - näin on
sitä saa, mitä uskoo kirjoitti:
Aivan samoin kuin evoluutiokin. Perustuu uskomukseen.
Tapahtukoon sinulle uskosi mukaan, niin hedelmissäkin, mitä jaat lähimmäisellesi, jaetaan sinulle, lapsillesi ja lapsenlapsillesi.Evoluutio on tieteellisesti perusteltu, luomiskertomus on satu jota ei tarvitse perustella
- näin se menee
näin on kirjoitti:
Evoluutio on tieteellisesti perusteltu, luomiskertomus on satu jota ei tarvitse perustella
No, sinä vain niin ajattelet, että on. Mutta, kun ne perustelevat sanovat aina, että todennäköisesti, ehkä, oletettavasti, luultavasti jne. niin siinä sitä on korvavaikkua korvassa, ettei ymmärrä puhetta. Ei se ole perusteltu, vaan oletettu.
Ja kas, nykyään alkaa titeenpuolella olla jakaantumista, todettu jopa Darvinin opit perusteettomaksi väitteeksi. , niin, no mutta, saathan sinä olla uskossasi vahva, että tyhjä paukahtaa.
Täytynee sanoa, että sulla on lujempi usko, kuin minulla. Minä en usko olemattoman paukahdukseen ja tyhjästä syntymiseen niin, että kaikki on niin senjälkeen "lainomaisesti järjestyksen vallassa", kuin niin
että uskon, että sanalla "Luoja ", löytyy luomakunnalle se äärettömän viisaan luomisen tulos, jonka merkityksellä kaikki on. Ja juuri siksi tämä tiede ""jota"" niin kumarrellaan, niin voi ottaa kantaa asioihin, kun se matemaattiinen totuus luomakunnassa, käy kuin kello, tarkkaa aikaa.
Näin tuohon tarkkuuteen vedoten, on voitu sitouttaa mitta- jolla päätellään, mitä tapahtuu.
Eli- evoluutio, sellaisena "ilman syytä ja sattumavaraisesti" tapahtuneena, ilman Luojaa, on todella satua. Eli ajatteleva ihminen, joka ei ole uskonnottomien satusetien talutusnuorassa ja kahleessa, he voivat vapaasti nimittää tälle luomakunnalle "alkusyyn"..
Sellainen usko- uskontoerot meillä on. Sinä uskot kahlehdittuna vain siihen, että se tavallaan johtaa sinua olemaan kahleessa omaan itseesi.
- Kauhistus Herralle
Vertaapa Raamattuun, ja katso opettiko esim. Apostoli Paavali tällaisia ilmiöitä! Jumalan sana on muuttumaton eikä Apostolien opetuksen jälkeen tule mitään uutta oppia. Raamattu todistaa, että seurakunnan opin perustana on Apostolien ja profeettojen opetus, he saivat sen suoraan Jeesukselta. Kaikki siis on jo kirjoitettu Raamattuun! Siihen meidän jokaisen on verrattava kaikki kuulemamme opetus, ja jos se poikkeaa raamatullisesta kristinuskosta, niin jokaisen omalla vastuulla on pysyä irti tällaisista harhaopeista ja okkulttisista ilmiöistä ja valehtelijoista.
Kyllä olet oikeassa Aivan Kauheeta !!! Käskikö Jeesus -->
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä tärisemään vapisemaan nykimään raivomaan ja kaatumaan Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Sivu: 1 2 >
Copyright © 2001-2014 Kts. copyright tiedote
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812