pikku g on paras!

*enkuli*

mun mielest pikku g on ihan paras!miettikää vähän te
marisiat et jätkä on 16,ja vetää noin hyvää räppii!
et semmosta!

13

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.,.,.,.,.

      joo mustakin pikku g on tosi hyvä! se vaan että pikku g on 17 eikä 16...=)

    • HAHAHAHA

      toivotonta...tyypillinen pissis.

    • jape

      joo..."räppii"...

      • aha

        Voi voi,on siinä faneja kans,kun ette tiedä oman idolinne ikää!Pikku G on paska eikä muuksi muutu,the end


    • Mutta

      esim.1

      Tykkäisitkö pikku g:stä jos saisit tietää että se ees tee biisien sanoja itse?Pikku g saa eteensä aina valmiit sanat,jotka on muut tehny.

      esim.2

      Tykkäisitkö pikku g:stä jos saisit tietää että pikku g ei edes saa itse päättää siitä millaset vaatteet sillä on päällään keikoilla?Muotisuunnittelijat ja sen manageri käskevät sitä pentua pistämään päälle nämä ja nämä vaatteet.

      • Lauri

        todistaa..


      • jape
        Lauri kirjoitti:

        todistaa..

        ...ei voi tuota todistaa aivan 100%. Mutta kukaan ei myöskään voisi todistaa asian olevan päinvastoin.


      • mutta
        jape kirjoitti:

        ...ei voi tuota todistaa aivan 100%. Mutta kukaan ei myöskään voisi todistaa asian olevan päinvastoin.

        noin se menee nykyaikana ja pahiten se näkyy näillä pissisten idoleilla.


      • jape
        mutta kirjoitti:

        noin se menee nykyaikana ja pahiten se näkyy näillä pissisten idoleilla.

        Niinhän se on. Nykyään muusikosta annettu kuva on tärkeämpi, kun musiikki itse...


    • ale

      Rääppi ja hintti hoppi ei liity musiikkiin mitenkään joten 5 karva pimsat imekää ketaroitanne mehu pillut,jokainen syntikan omaava pystyy tekee tota helppoa änkytystä ja koska eivät osaa laulaa paskapuhe sopii eli ns.raappi ja hintti huppu!!!!!!!!!!

    • People=shit

      Paras ois jos pikku g:lle ammuttas savuava reikä päähään ja laitettas ruumis roikkumaan torille että saatas iltaisin heitellä sitä kivillä...




      -Fucking Heavy Metal-

      • tiedän_

        voi voi tätä nykyajan nuorisoa...


    • eräs joka on samalla kannala

      olet just oikeassa! siis mul on sen uusin levy ja kuuntelen sitä aina kun ehin, ja se on ihan paras!
      kuule enkuli, onko sulla pikku G nimmaria? mul on ja olen tosi iloinen siitä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe