Eliikäs olisi mietinnässä ensiauton osto ja olen kiinnostunut lexus is 250 tai 220d -06-07, eli kysyisinkin että kumpi kone olisi parempi minulle? Haluan autolta kiihtyvyyttä ja 220d:ssä on 177hv ja lupaillaan noin 9 sekuntia 0-100km/h ja is 250:ssä on 208hv ja noin 8 sekuntia. Minun makuuni bensaversio olisi parempi tehoihin nähden ja jos taas päätyisin dieseliin niin tarvitsisi minun makuuni siihen asentaa tehoboksi mistä saisi dieseliin noin 200 hv:tä ja tällä boksilla hintaa 300€. Dieseli autot ovat muutaman tonnin halvempia kuin 250:set mutta niissä taas ovat dieselverot ja sen sellaiseet. ja kun ei kyllä saisi paljoakaan yli 15 00€ olla.
ERITTÄIN huonosta selityksestä huolimatta en ole mikään jonne mikä "ostaa isin rahoilla auton mikä jättää kaikki viivoil" vaan haluan vain suht ripeän, varmatoimisen ja uudehkon auton. Ja kyllä en aijjo ostaa isin (enkä äitin) rahoilla tätä, joten ei kiitos kommentteja joissa lukee "isi maksaa" yms.
Eli kysymys kuuluu, että kumpi auto olisi parempi vaihtoehto minulle? Ajaisin varmaankin noin 20t vuodessa.
Is 250 vai 220d?
lexu
4
287
Vastaukset 4
- lexu
15 000€*
- 350
IS250 automaatti. Osta se.On taloudellisempikin kuin manumatti ja muistaakseni sataseen yhtä nopeasti..
- lexu
Automaatti olisi toisaalta helppo ratkaisu, mutta inhoan silti ylikaiken automaatin vaihteen vaihtoääntä ja haluaisin nimenomaan manuaalin, mutta kyllähän automaatin rattivaihteetkin toisaalta kiinnostaisi.
- lexusls
Jotenkin manuaali-diesel Lexus tuntuu aika kummalliselta idealta. Ostaisin automaatti-bensana mielummin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95923
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80678Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25502
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106477Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427