1) onko muilla kokemuksia tästä? Päivässä voi tulla montakin tekstaria eri numeroista, joissa huorat ilmoittavat olevansa todella himokkaita blaa blaa ja tule heti osoitteeseen paratiisi.fi . Mitä voisi tehdä, että tämä loppuisi? Mikä taho sivustoa ylläpitää ja mitkä ovat vastuullisten nimet? Puhelinnumerot, kotiosoitteet?
Paratiisi.fi -puhelinmarkkinointi
7
7544
Vastaukset
- Sitä saa mitä tilaa.
ET mitään koska joskus olet soittanut niihin numeroihin. mitäs soitit?
- Tarkoittavat hyvää
Paratiisi kuulostaa jonkin uskonnollisen hihhuliporukan sivustolta. Kuoleman jälkeenhän kaikkien uskontojen kannattajat pääsevät jonkinlaiseen paratiisiin. Uskonnot eivät muuten kävisi kaupaksi.
Ei Jeesusta voi tai kannata pakoilla. Heittäydy vain täysillä mukaan! :o) - Anonyymi
Eiköhän nuo humpuukia ole, niinkuin yleensä.
- Anonyymi
Mainokset saa pois 16400 kielto. Olet joskus sinne soittanut ja sen vuoksi mainoksia tulee.
- Anonyymi
Eli TXT viesti tohon edelliseeen.
- Anonyymi
pelkkää rahastusta huorat työlistyy
- Anonyymi
Lue sänöt ja ohjeet livenä tapaaminen kielletty vain keskustelu sallittu ajan kuluksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861580
- 721207
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741105Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46802
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769