Kertokaa miten voin löytää hyvän, nopean ja edullisen kirjanpitäjän? Olen pettynyt 4 vuoden aikana kolmeen tilitoimistoon, joko ongelmana hirveä hintä tai umpisurkea palvelu.
Tilitoimistoja tuntuu olevan satoja pelkästään pk-seudulla. Minulla ei ole aikaa alkaa yksitellen niitä kilpailutttaa ja käydä läpi. Jakakaa hyviä kokemuksia kehen yhteydessä. Kiitos auttajille!
Tilitoimistot Suomessa - mistä löytää hyvä? Hermot menee!!
2
139
Vastaukset
- Karita-901
Kuinka laajaa kirjanpitopalvelua tarvitset?
Itselle riittää kuukausikirjanpito, itse teen laskut asiakkaille, ja reskontraa en käytä. Olen kilpailuttanut tilitoimisto palveluita, ja olen päätynyt Tilitoimisto YKP:lle. Sovimme hinnaksi 43,50€/h kirjanpidosta, suunnilleen tuon verran kuukausittainen laskuni onkin. Minulle kyllä tarjottiin erilaisiakin hintoja eri perustein, mutta tämä oli minulle edullisin. Niin ja hyvä on myös että tuolla laskutetaan minimissään puolesta tunnista. - southern3
Minä kilpailutin myös tilitoimiston, suosittelen! Saa halvemman ja paremman kuin vaan sokkona soittelemalla. Kilapilutus onnistui helposti osoitteessa www.proplaza.fi ja ei maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279