Kertokaa miten voin löytää hyvän, nopean ja edullisen kirjanpitäjän? Olen pettynyt 4 vuoden aikana kolmeen tilitoimistoon, joko ongelmana hirveä hintä tai umpisurkea palvelu.
Tilitoimistoja tuntuu olevan satoja pelkästään pk-seudulla. Minulla ei ole aikaa alkaa yksitellen niitä kilpailutttaa ja käydä läpi. Jakakaa hyviä kokemuksia kehen yhteydessä. Kiitos auttajille!
Tilitoimistot Suomessa - mistä löytää hyvä? Hermot menee!!
2
153
Vastaukset
- Karita-901
Kuinka laajaa kirjanpitopalvelua tarvitset?
Itselle riittää kuukausikirjanpito, itse teen laskut asiakkaille, ja reskontraa en käytä. Olen kilpailuttanut tilitoimisto palveluita, ja olen päätynyt Tilitoimisto YKP:lle. Sovimme hinnaksi 43,50€/h kirjanpidosta, suunnilleen tuon verran kuukausittainen laskuni onkin. Minulle kyllä tarjottiin erilaisiakin hintoja eri perustein, mutta tämä oli minulle edullisin. Niin ja hyvä on myös että tuolla laskutetaan minimissään puolesta tunnista. - southern3
Minä kilpailutin myös tilitoimiston, suosittelen! Saa halvemman ja paremman kuin vaan sokkona soittelemalla. Kilapilutus onnistui helposti osoitteessa www.proplaza.fi ja ei maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613