tarkoitus olisi ostaa halpa pokkari, jolla voisi taltioida lähitilanteita silloin kun järkkärissä on isompi putki ja tilanne kiireinen. aina kun ei viitsisi ruuvailla noita putkia irti takaisin. pientä pokkaria voisi pitää kokoajan taskussakin!
eli mikä olisi hyvä ja halpa pokkari tälläiseen tarkoitukseen?
halpa pokkari järjestelmän rinnalle
4
143
Vastaukset
- wtrq
Halpuus on suhteellista, mutta jos pitää olla (melko) halpa & mini, mutta järkkärinkäyttäjälle kelpaava, niin Canon S110 lienee ainut vaihtoehto.
Ellei jotain muutakin "edellistä" pro-pokkaria saa yhtä edullisesti. - Mikä on halpa?
Määrittele mikä on "halpa". Canon PowerShot S120 on yksi vaihtoehto tai sitten sen edeltävä malli jota saa halvemmalla.
- LX7&LF1
Ei ole olemassa halpaa ja hyvää pokkaria paitsi jos ostaa kaksi.
Minusta hyviä ovat mm. kaikki ne pokkarit joissa on kinokokoinen kenno.
Hinta-laatusuhteelattan hyvä minulle on esim Panasonicin LX 7 (LX 8) ja LF 1 - ????
"Minusta hyviä ovat mm. kaikki ne pokkarit joissa on kinokokoinen kenno."
Missä pokkarissa on kinokokoinen kenno?!
Panasonic LF1 vs Canon G15 vs Nikon P7700 vs Panasonic LX7
http://thenewcamera.com/tag/panasonic-lf1/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433