olen outokumpulainen ja olen monesti joensuuhun mennessäni ajanut koivurannan tallin ja pyörivän kolikon tila ohitse. olen huomannut että koivurannalla on enemmän hevosia kuin pyörivän kolikon tilalla. en ole käynyt vielä kummassakaan.
joten onko kukaan käynyt esim pyörivän kolikon tilalla jo voisi kertoa millaisia hevosia siellä olisi. olen vasta aloittelija.
Pyörivän kolikon tila
4
1823
Vastaukset
- meikäläinen
oon käyny pyörivällä...kiva mesta. hepat ei oo automaatteja mut se on vaan hyvä :D
- mä vain
Koivunrannan talli on paljo parempi!!!
vaikka siellä on tunnit vähä kalliimpia... ja opetus on parempi!!! Pyörivän kolikon tilalla ei oo mun tietääkseni kunnollista opetusta, ja siellä on aika hulluja kaakkeja! ainaski jotkut!!!
Varsinkin alottelijalle suosittelisin koivurannan tallia!!! se omistaja Henna-Riikka (hena) on ihan hullun kiva!!! - Cipa
Pöyrivällä on todella mukava omistaja ja hevoset aivan ihania. Maastoon menemistä en kyllä suosittele kun olet aloittelija. Koivurannan tallilla hoitajat kohtelee ratsastajia todella huonosti ja sitä ongelmaa ei pyörivällä ei ole. Suosittelen lämpimästi siellä käyntiä.
- Sini
olen käynyt. itse tykkään kovasti. olen tosi usein siellä,porukka tallilla on mukavaa ja ei ne hepotkaan mitään mahdottomia ole,mielipiteensä kullakin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17213125
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545468Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454860Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392808Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1231989Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1141734Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1101552Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481